SMS Cinta

Share on Tumblr Dari mana datangnya cinta ……
dari SMS turun ke hati …..

Andai kau dapat melihat hatiku
Andai saja kau dapat membaca fikiranku
Betapa ruang jiwaku penuh bayangan dirimu,
Menghiasi hari-hariku
Senyum dan suaramu teduhkan jiwaku
Cintailah aku dengan kesungguhanmu

Kalau I boleh menyusun abjad, I nak letak U dekat dengan I

Hello..U ada plaster tak?? I luka teruk sebab jatuh cinta pada U!

Hello..
Aku pencuri…
dan aku di sini nak curi hati kau!!!

U ni doktor ke? Kaki I terseliuh sebab jatuh cinta pada U !

I nak belanja u gula-gula HACKS…..
faham tak ertinya?

H- Hanya
A- Aku
C- Cinta
K- Kau
S -Seorang

Luahan Cinta Ibarat Kentut…..
ditahan sakit….
dilepas malu….
dah keluar..fuhhh! Lega!!!

Jika kau hidup sehingga 100 tahun….
aku hanya ingin hidup hingga 99 tahun kerana aku tak rela hidup tanpa kau…

Di bawah ini senarai yg aku tak suka ttg kau…
1…..
2……
3…..
4……

Apa nak buat?? Aku suka semuanya ttg kau!
Tekan ke bawah jika kau merinduiku….
Tekan lagi kalau masih rindu…..

Lagi….

Lagi….

Masih tekan lagi???

Nampak sangat rindu…..

Aku juga sedang merinduimu…
Biarlah yang dulu jadi masa laluku, dan kau menjadi masa kini serta masa depanku

Kalau cinta ibarat penyakit,aku taknak makan ubat.Biar aku merana diserang penyakit ini krn aku ingin kau tahu betapa aku mencintai kau!

Org kata kita hanya jatuh cinta sekali saja. Tapi setiap kali aku mendengar suaramu, aku jatuh cinta sekali lagi!

Aku terasa sesuatu dihatiku…ianya seperti bara yg kecil. Setiap kali aku melihatmu, bara ini menyala dan ia sungguh istimewa kerana AKU CINTAKAN KAU!

Apakah kasih sayang perlu diucapkan?
Tidak perlu. Lalu kukirim SMS ini padamu, hingga tidak perlu mengucapkannya.

Andai hatimu penjara, biar aku dipenjara seumur hidupku di dalam hatimu…

Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya padamu. Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain.

Aku mahu kau tahu aku menyintaimu setulus hati..bukan hipokrit…bukan cinta palsu..bukan ada kepentingan….
Ini adalah cinta tanpa syarat….
Aku begitu menyintaimu…..

Cinta akan hilang jika diambil org. Cinta akan mati jika digenggam rapi. Bagaimana harusku memegangmu? Apa perluku meneruskan atau melepaskan?

Betapa indah pun perkataan, tak boleh sama utk menyatakan cintaku padamu…

Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya padamu. Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain.

Cintaku bukan ibarat kertas…..
Cintaku adalah bara yg sentiasa menyala
dan semakin marak ditiup kerinduan padamu…..

Jika mencintaimu satu kesalahan…biar aku bersalah. Cintaku padamu sangat kuat dan akan kuperjuangkan hidup ini demimu…

Cinta kita banyak ranjau. Tapi percayalah ia tidak sedikit pun mengurangkan cintaku padamu….Kau adalah insan teristimewa dalam hidupku

Aku tak dapat hidup tanpamu…..
kerana kaulah nyawaku……

Jika cinta itu dicukai..aku lah pembayar cukai paling tinggi!

Mencintaimu adalah perkara terindah yg pernah berlaku dalam hidupku. Mana mungkin aku melupakanmu seumur hidupku. Kaulah kekasihku yg pertama dan terakhir.

Air mata kerana sahabat 1 pengorbanan,
Air mata kerana ibu bapa 1penghormatan,
Air mata kerana kekasih 1penyesalan,
Air mata kerana Allah 1 keberkatan.

()” ‘ ‘()
( ;
( O) saya kan,
(,(’”)(’”) selalu
ingat kat awak..

tiap2 malam
suara awak
lawak awak
sumer la..

()” ‘ ‘()
( (”)(”) rindunye..!!
( )
( (’”)(’”) SMS Cinta

57 Komen:

Tanpa Nama berkata...

romantik err ;)

palak berkata...

peh....

Tanpa Nama berkata...

erm romentik

Tanpa Nama berkata...

boleh tahan....cam pnah dpt jew...heheh

cahaya berkata...

so romantic!

Tanpa Nama berkata...

dop wane ker

aku chenta dye ! berkata...

uhh~
i luv it !
glax pnye gwunk !
grenti ex blax aq pth blek!
ngee~
thx!

Tanpa Nama berkata...

hmmm..romantiknya

Tanpa Nama berkata...

hmmmmmmmmmmmmmm...romantiknya....sukar nak cari yang jenis macam ni..........harap2 lelaki semua macam ni..emmmmmmmmmm

uMie sArA berkata...

jiwang nyem....

Tanpa Nama berkata...

duh..................
q jd klepek.........klepek......klepek

Tanpa Nama berkata...

ape maksud cinta ye

Tanpa Nama berkata...

pergh............jiwang giler,huhuhuhuhu

Tanpa Nama berkata...

fuyooooooooooooooooooooo

Tanpa Nama berkata...

perghhhhhhh

cinta berkata...

untuk menyintai org yg kita cinta mmg mudah tp untk menyintai org yg cinta kt kita mmg payah.

Tanpa Nama berkata...

msg gwang tue beb!!!

Tanpa Nama berkata...

kan bagus klau dprt sms nie....

yHaNThie berkata...

yUuUpzZz.......
sO sWeEt bGt dEh!!!

Tanpa Nama berkata...

sedeynya...bfku diam membisu...huhuhuhu..

sunshine berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
TheHand;FatinYusfarina berkata...

romantisnya..
hu alangkan best kalo bf sy anta mcg mcm ney..
hua;(

funky berkata...

agak jiwang la jgak posen...best ar gak..fun

Tanpa Nama berkata...

yan_boy91
ok juga lah ni story
apa2 pun
no comen lah

Tanpa Nama berkata...

hhhhmmmmmmmmmmmmmm..............romantik yew..

Tanpa Nama berkata...

ayt jiwang tidak beri makna sb ia tidak kekal selamanya....

pasti dia rasa kecewa bila tiada lg ayat jiwang yg diterima sb si dia dah habis idea...

cintai dia seadanya.... klu kita sentiasa menghargainya... pasti si dia akan buat perkara yg serupa... tu lah lumrah dunia...

salam dr arjuna

Tanpa Nama berkata...

ebat..........
gue ske banget..

Tanpa Nama berkata...

Kadang cinta 2 trs aneh,...yg sungguh2 ditingglkn...n yg main2 mlh diagung2kn.

Tanpa Nama berkata...

ada lagi ka kata2 yg lain,selain ni...?hehe

Tanpa Nama berkata...

CINTA hnya utk org y taw mghargai jew...x rmai org yg menunaikn jnji mreka mlalui kata2 mreka.

Tanpa Nama berkata...

BESTNYE..........AKU PN GITU UGAK WEY.HUHUHUKK. MALU SIOT

Tanpa Nama berkata...

tq krana ayat ni...

Tanpa Nama berkata...

gak romantiz blazzz

Tanpa Nama berkata...

best gilew ayat niey,thank for this....

Tanpa Nama berkata...

waw..jiwang betul la...tp..,nk brcinte pn...,cintakan Allah ta'ala dlu bru cinte pd seseorg..btl x?

Tanpa Nama berkata...

hmmm susaa an bile pkwe kt asrama....hmm rse nye dye ley stie x????

thyera berkata...

peh...ayt die...x ley bla....best giler...

Tanpa Nama berkata...

mcm prnh dpt jerk ayt nie.....thanx for this k....sye hargai sngt2................sye akn simpan ayt smpai bile2.....

bdok klate berkata...

okkk la 222222

rias muhamad berkata...

ok memang cantik ayat dia

Tanpa Nama berkata...

suka sangat....sweett<3 romamtik

Tanpa Nama berkata...

..jiwang abiz lar..

Tanpa Nama berkata...

agk2 ni b0le pjuk dia x??

Tanpa Nama berkata...

knpe x bley copy lam laptop...??

Tanpa Nama berkata...

t'baik la......

Tanpa Nama berkata...

sedihnya.....nie yang terbaekkk.....

Tanpa Nama berkata...

kcnscsbncd

Tanpa Nama berkata...

haha.. sweet

Tanpa Nama berkata...

bgus nye...bley x nak ayat sms niy lgi ye

Tanpa Nama berkata...

perhhh cyaa laa....

Tanpa Nama berkata...

best2 doe ayt..

Tanpa Nama berkata...

huhuhu

Tanpa Nama berkata...

dabel woooow !! bez lol ayat ni . caer ak 1

SYAHDU SYAHIDA berkata...

MEMANG BENAR CINTA ITU INDAH XMGRA USIA N PARAS UMUR. YANG PENTING CINTA ITU IKHLAS BUKN KERNA PKSAAN. MEMANG CINTA PANDANG PERTMA SKAR DILUPAKN KERNA CINTA PERTMA ADALAH YANG TERINDAH. AKU BSYKUR KPADAMU, YA ALLAH KERANA AKU DAH BBAIK SMULA DGN BKAS PKWEKU YANG AKU CINTAI N SYGI. MTK2 PHBGN DKU DGN DIA BKKLN.

OMEY berkata...

WLPN BYK DGAAN SKIPN AKU TETP AKN STIA PADA A BKN NMA SBNAR.

NUR AINI berkata...

sooo sweeett.. tp aku ta pndai na bersweet2 ni.. aku ni dh lha brutal skit.. geli lha pulak na bg ayt cmni kt blak aku.. ta pnh seumur hdup.. t syunk punya pasai.. sggup aku.. buat.. haih syunk knpa lha kau ni sukar di pujuk..

lia dhia berkata...

LiadHia romantik nye , kalu ak dgn 4we ak perghhh .. kau ade??

Selepas Baca, Sila Komen

Kedai Hadiah Online

Artikel Terkini

Catatan Popular

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.