Hargailah seseorang itu sebelum terlewat

Share on Tumblr
Hargailah seseorang sebelum terlewat

Lelaki: awak.. dah bangun?

Gadis: (ignore)

Lelaki: awak.. jangan lupa sarapan yer..

Gadis: (ignore)

Lelaki: awak..saya nak pergi kerja ni..

Gadis: (ignore)

Lelaki: awak, saya dah balik..penat nak tidur jap..

Gadis: (ignore)

Lelaki: awak buat apa tu awak? jaga diri yer..

Gadis: (ignore)

Lelaki: awak, walaupun awak diam, saya tetap kan selalu sms awak..
Gadis: (ignore)
Lelaki: awak.. saya rindu awak..
Gadis: (ignore)
Lelaki: awak..saya betul rindu awak
Gadis: (ignore)
Lelaki: awak, tengah buat ape tu? jangan lupa makan taw!
Gadis: (ignore)
Lelaki: awak..saya sakit..sakit rindu..hehe..
Gadis: (ignore)
Lelaki: awak, hari ni saya ada hal skt, nak g hospital..

Gadis: awak sakit ape?

Lelaki: eh eh..awak..saya tak sakit..saya saja jer..hehe, rindu sms dari awak..
Gadis: (ignore)
Lelaki: awak..merajuk lagi yer?
Gadis: (ignore)
Lelaki: awak..kalau esok saya dah takde, maafkan segala kesalahan saya pada awak taw. saya pun maafkan kesalahan awak juga.. saya harap awak pandai jaga diri..
Gadis: (ignore)

Selepas sms terakhir itu,
si gadis tidak lagi menerima sms dari kekasihnya itu..
kerana merasa bersalah si gadis pun sms kekasihnya itu..

Gadis: yer..awak jangan risau kan saya, tahu lah saya jaga diri..awak tengah buat ape tu?

Tiba-tina...

[Adek] kepada lelaki: Abang saya dah meninggal..jangan sms kat NO ni lagi

Gadis: Huhuhuu!!!


Ayat Cinta

Kadangkala kita tidak pandai MENGHARGAI kehadiran seseorang dalam hidup kita, kita MENOLAKNYA dan mensia-siakan kehadirannya di sisi kita.. Apabila tiba satu masa kita mula menginginkannya, barulah kita SEDAR dan mula MENCARINYA semula, namun saat itu sudah TIDAK BERMAKNA lagi kerana ia sudah terlewat...
Hargailah seseorang itu sebelum terlewat

7 Komen:

Tanpa Nama berkata...

The best

puja rahmanty berkata...

kereeeeen
aq suka

Tanpa Nama berkata...

.. sedyh ny .. t'haru kiterw ..

kiterw hrus la hargai org yg m'yayangi kiterw .. bkan mcm p0mpuan nierw hnya tau m'diam kn dry jerw .. org yg m'yayangi ny sdah m'hdp ILAHI bru m'cry pujaan aty ..

Tanpa Nama berkata...

Betul tue ;-)

shafin shah berkata...

aku suke ...

Nurul Yazmeen Zahidan berkata...

so sad....ape punye pompuan ntah....ignore memanjang...

Aghnia Rahmi berkata...

Good :) I like Your Article.... I like You design blog :)
Salam kenal buat negara sebelah......
:)

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.