SMS Cinta Budak Jiwang Buat Kekasih Jiwang Karat

Share on Tumblr
Benarkah merdu buluh perindu
maniskah gula didalam dulang
adakah miss call tandanya rindu
benarkah sms maknanya sayang?

----------------------

separuh hati saya gelap…jika tanpa kamu,kerana kamu adalah lampu hati saya yang selalu mencerahkan hati saya… jadilah lampu hati saya untuk selamanya kerana saya tak mahu kehilangan kamu

------------------------

saya gembira,
tahu kenapa??

krn saya bahgia,
tahu kenapa??

Krn Tuhan syg saya,
Bagaimana??

Dia berikan saya
seorang teman yang baik!

Tahu siapa??

awak laaa……..

---------------------------

SMS Cinta Jiwang Karat

SaAt MaTa qU tErpEjaM OleH dInGiNnYa mLm
HaNya DirImUlaH PeNaBuR mImPI qU,,,,,,,,,,,,
DaN SaAt qU TeRbaNgUn Dr TdR qU……………
qU BeRhARap EnGkAuLah YaNg MenyaMbuT
qU dGn SenYuManMu,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
G O O D N I G H T S W E E T D R E A M

------------------------

rasa sUka Jika
ada yang merindUi……
lebih sUka Jika
ada yang menyayangi….
dan teramat sUka Jika
ada yang x meLupekan
diri ini……(^_^)

-----------------

kurangkan gula dalam minuman
tambahkan manis dalam senyumanmu, sayang

-----------------------

tekan bawah jika sayang kat kite..

wah sayang kat kite lah nie..

eh masih tekan lagi?

oklah I LOVE YOU TOO!!!

----------------
BUKA HATI..
DAPAT CINTA…
BUKA FIKIRAN..
DAPAT ILMU…
BUKA TANGAN….
DAPAT REZEKI..
BUKA HANDPHONE….
DAPAT MESEJ…
BUKA MESEJ ….
DAPAT UCAPAN…
I LOVE YOU SOO MUCH……..=)

---------------

ketuklah pintu hatiku dan aku sedia membukanya.

--------------------------

boleh saya duduk dalam inbox awk?
saya duduk je..
saya janji duduk baik2….
jangan buang yer….
jadi,saya boleh tengok dan lihat awk hari hari………
kamU laH yG mEmbwaD aq tErpEnjaRa
dAlam hAtimU
bIarkAn aq tErus tErpEnjAra
n aq tIdAk mAu bEbaS dAri pEnjAra hAti mu
i LupH u 4 eVer ♥♥♥

--------------

bila anda rindukan seseorang,
pandanglah pada bintang yang paling terang sinarnya…
percayalah pada hati bahawa insan yang dirindui itu juga sedang merindui mu…. =]

---------------------

Musim Terindah adalah ….
Ketika kau nyalakan pagi dengan senyummu
Ketika kau payungi siang dengan sapamu
Ketika kau tutup malam dengan belai manjamu

I luv u…

-------------------------

satu sen
untuk tersyg

serangkap ayat
lagi bertambh sanyg

bila dengr suara
rindu pun hilang

bila hilang suara
rindu kmbali pulang

senang i ckp

RINDU i kat U xkan hilang
I LUV U

--------------

andai kau dapat mengerti…
aku ingin kau tahu…
hanya “KAU” dalam hati ku…
aku ingin kau hadir disaat aku rindukan mu…
ingin ku pinta kucupan sayang darimu…
dan disaat aku rindukan mu…

-----------------------

JiKa InDaH 1 p’TeMuan…
jgN AkhiRi DgN P”pSaHn….
JiKa SuCi 1 P’kNaLn…..
JgN CeMaRi DgN 1 P’DuStAaN….
JkA B’nLaI SbUaH PeRhUbUnGaN,
HaRgAiLh Ia DgN KeIkHlAsN…..

------------------------

biasa je…….he….
1001 GURAUAN
belum tntu dpt
m’gukir 1
SENYUMAN. ttpi

hny 1 SINDIRAN
sdh cukup
MELUKAKAN hati
seseorang &

hnya dgn 1 SMS
sdah cukup
mbuatkan seorg
m’ingatimu!

----------------

Apa perasaan U pada s’sorang??

BENCI? – Abaikan saja sms ni.
KAWAN? – Balas balik sms ni.
RINDU? – Sekali missed call.
SAYANG? – 3 X missed call.
CINTA? – Trus call sje la…..

---------------

Saya putera katak ingin menanti untuk dikucup oleh puteri untuk menjadi putera yang handsome

---------------------

kehadiranmu umpama bulan yg menerangi kegelapan naluriku

-------------------------

cinta itu bukanlah sesuatu yg blh dilihat dgn mta..
cinta itu tidak blh dedgr ngan telinga..
cinta itu juga x blh sntuh dgn tgn..
cinta itu cuma blh dirsa dgn hati..
seperti hati ku yg slalu igt ma cintaku
i love u soooooooooo much sygku

---------------------

cinta spti matahari,ia tetap bercahaya.Walau malam menjelama,cahayanya pada bulan tetap menerangi kekadang ia juga gerhana tetapi akan kembali jua kecerahannya…

-----------------------

bila aku sunyi,
hiburlah aku dengan suara mu…
bila aku sakit,
ubati aku dengan rasa kasih sayang mu…
bila aku mati,
jangan mandikan aku dengan air mata mu…
bila aku terkubur,
kuburlah aku dalam hati mu…

----------------

seandainya cinta ini x pernah terjadi..
x kan ada air mata dan hati perit terluka

-----------------------

sbelum ak benar2 pergi jauh dari hidup kamu…
renungkn lah ak unt sekian kalinya….
krana mugkin terjdi….
kita tak kn brsua lg….

-------------------------

BAsket iS rAGA wood IS kAYU bIlA I tERJga I terus InGAt u. THiS Is kuliT KERanG jUMpA tepi KAyu. biar I tERus I syG giLerr Kat YoUuuuU

---------

awax kacak
awax pelawak
awax pandai curi aty saia

---------------------

cinta ibarat bola ragbi
bila x dpt berebut…..
bila dh dpt lindung…..

----------------

Biarlah tombak menikam di dada ku
Cinta ku terhadap dirimu x akn ku lupe kan
Jklu itu menyusahkan kamu bunuh lah aku
dan hilang lah ia di hati ku…..

---------------------------

Takkan HADIR tanpa pertemuan…
Takkan TULUS tanpa kejujuran…
Takkan SUCI tanpa ikatan…
Takkan ABADI tanpa kesetiaan…
Takkan INDAH tanpa kasih sayang…
I LOVE YOU

------------------------

C!nta itu ibarat music yg kita dengar ary2..
kerna makin dilyan makin sedap!!!

------------------------

andai kau dpt m’lihat hati ku,andai saja kau dpt m’baca fikiranku,betapa ruang jiwaku penoh bayangan dirimu,menghiasi hari² ku senyum dan suara mu teduhkan jiwaku..cintailah aku dengan kesungguhanmu..ku amat merindui mu

Cam ne U nak eja “C_NTA” kalau x de “i”.. cam ne U nak eja “R_NDU” kalau x de “i”.. cam ne pulak U nak eja “H_DUP” tanpa “i”.. sebab tu la dalam hati U kene sentiasa ade “i” supaya “i” x hilang & jgn lupakn “i”.. s0 , kena la sayang “i” selalu ..
--------------

kalau saya jadi airmata ..sy ingin lahir dr mata awk, hdup dipipi awk,.mati dibibir awkk..tp kalau awk jd airmata, sy x kan menangis sbb sy x nk khilangan awkkk..

-----------------------------

M : untuk merah
Merah : untuk darah
Darah : untuk hati
Hati : untuk cinta
Cinta : untuk awak
Awak : untuk saye
Saye : milik awak

----------------------

Airmata kadang kala lebih istimewa daripada senyuman ,
Kerana senyuman boleh dberikan kepada sesiapa saja ,
Tetapi tangisan hanya dtitiskan untuk orang yang tersayang …
Hargailah mereka yang menitiskan air mata untuk anda

-------------

kupu2 yg indah trsenyum
kupu2 yg indah trsenyum n bertnya mengapa aku ikut tersenyum?
dan aku menjawab,warnamu yg indah seperti hidupku saat ini krn aku pny dia yg mencintaiku!!dia itu kmu

---------------------

Di Saat Aku Ingin Bermesej .. Kau Pulak Nak Tido ..
Di Saat Aku Ingin Berjumpe .. Kau Pulak Takde Duit ..
Di Saat Aku Ingin jujur .. Kau Pulak Tak Percaye ..
Di Saat Aku Ingin Keluar .. Kau Pulak Membebel Takkasi Keluar ..
Di Saat Aku Sakit .. Kau Pulak Yang Over Risau ..
Di Saat Aku Merajok .. Kau Pulak Beria2 Nak Pujok ..
Di Saat Aku Ingin Pergi .. Kau Pulak Yang Sedih ..
Di Saat Aku Tiada .. Kau Pulak Yang Mengalir Air Mata
Di Saat Itu Lah .. Kau Dan Aku Saling Merindu .

------------

BiLa KeSeOrAnGaN…
Ku T`iNgAt DiRi Mu..
BiLa T`LeNa…
Ku TeRmMpI WaJaHmU…

BiLa KeSePiAn…
Ku DeNgAr SuArAmU..
BiLa Ku FiKiR…
BaRu Ku TaHu…

Yg DiRi Ku…
MeRiNdUi DiRiMu

------------------

Bukan Paras Rupa Yang Ku Cari ..
Bukan Juga Harta Benda Yang Ku Minta ..
Aku Cuma Mengharapkan Keikhlasan Kamu Untuk Terus Mendampingiku ..
Selamilah Hati Ini Sedalam2 Nye,Agar Kamu Tahu Yang Aku Juga Mengharapkan Kamu

------------------

anak itik anak biawak
sy ske kt awk

dlm longkang ada ikan puyu
i love u….

lepak sungai tgkp katak
awk rindu sy x?

main lumpur tepi paya
awk syunk sy?

lpak2 mkn mee
u miss me?

ari jadi dismbut skan
awk syg sy kan?

main pasir bling batu
npe snyum2 2??

sy suka makan buah pulasan
arap awk jgn perasan…

-------------

# Koleksi sms ini adalah dari komen pengunjung blog yang sudi berkongsi sms cinta jiwang karat buat pembaca.

# Jika anda ada sms cinta jiwang karat atau lucu yang lain, sudilah berkongsi di ruangan komen. SMS terbaik akan dikompilasikan sebagai entri. Terima kasih!


SMS Cinta Budak Jiwang Buat Kekasih Jiwang Karat

119 Komen:

lolo berkata...

Dalam dada ada bara cinta yang menyala
Dalam cinta ada kita berdua

Tanpa Nama berkata...

sweet nyer.. alolo romantik derk =)

Tanpa Nama berkata...

bestt lhaa sukew sngat..

Tanpa Nama berkata...

KATA"y menyentuh

Prince_256 berkata...

Cinta akan menjadi duri andai sang pencinta sseorang pendusta...Cinta juga akan menjadi Semangat andai sang pencinta Penuh dengan dengan Keiklasan^^

Tanpa Nama berkata...

terbaek do...

Tanpa Nama berkata...

memang terbeaklh ayat2 tu..mcm pernah org bgi kt sy tpi sy dh delete.hu..hu..

AIFA HUMAIRA berkata...

AMBOI AYAT...JIWANG GILER...BUT I LIKE...HUHUHU..

Tanpa Nama berkata...

cinta senang diungkapkn ngan kata2 tp sukar untuk dijelaskn ngan perbuatan

bebby hunessy berkata...

bez beb ! i lurf jwang karat 4 eva lew !! muaxh !

Tanpa Nama berkata...

hanya kita yang saling menyintai yang mengetahui keindahan dan keasyikan cinta itu !jangan sama kan cinta kita dengan cinta orang laen kerna cinta yang dikurniakn adalah sama tetapi berbeza sebab kita yang mencorak kan nya untuk menjadikn cinta itu indah atau sebalik nya .
apa yang penting sayang sangat menyintai b sepenuh haty syg !suhaila amin .>)

berrylylo strawBERRY fc berkata...

terbaik...!!!!
like2!
^^...

Tanpa Nama berkata...

haha

Tanpa Nama berkata...

aishhh......

Tanpa Nama berkata...

hahaha...

Tanpa Nama berkata...

gerimis ari ini amat mnyenangkan....
seakan memahami diriku yang krinduan...puasku mngeluh!!!
qu rsakan idup ini x ubah seperti sang perindu...
mngertikah engkau rintihan KALBUku ini...
bertapa qu mngharapkan dirimu nan 1
kau biarkanku menangis
seumpama pengemis...
sedarkan aq tntang semua ini
qu hanya mampu berserah dalam pasrah...
akn qu bwa hati ini menyusuri kmbali ke jln sepi
saatqu mrinduimu
qu sbut namamu...
qu lakar wajah dan snyum mnismu di langit nan biru...
qu layari memories yang trcpta di antara kita

Tanpa Nama berkata...

tahi kucing tahi ayam.....
kalu sudi bolehkah kita berkawan

Tanpa Nama berkata...

dari cinta kepada cinta kerana cinta untuk cinta
dri jiwa dkongsi bersama kindahan xterkira aduihhhhhhh
jiwanggg gilerrrrrr

Tanpa Nama berkata...

adui..jiwang btul plak ni....tpi kadang2 btul smue tu....

Tanpa Nama berkata...

jika kita cinta kn owg tu kita kena luah kn apa yg kita rasakn kalau x nati owg yg kita cinta tu akn pergi meningal kn kita cinta tu mesti ada keBERANIan dalam keberanian tu kena ada kejujuran dalam kejujuran tu kena ada kasih sayang dalam kasih sayang tu mesti kena ada cinta dan cinta tu WAJIB kena ada OWN....... kikikik !!!!! OWN tu bf aq nohh !!!.....

Tanpa Nama berkata...

ce dgr lagu sudah cukup sudah by nirwana band

Tanpa Nama berkata...

bez..nope coment..

Tanpa Nama berkata...

swet cnadII <3

Tanpa Nama berkata...

lelaki tdk mnghayt prsaan wnta yg terlalu mencntai nya

Tanpa Nama berkata...

wanita:b smpai ht b buat syng cam ni ye b crng ngan syng kn

leleki:syng b buat apa ngan syng smpai syng buat cam ni

wanita:b syng nmpk dngn mata syng sndiri b kluar ngan pompuan lain kan

lelaki:mn ad b x pernah crng ngan syg

wanita:b pompuan tu jmpa ngan syng yg b nk tnng ngan dia

lelaki:mmg btl npe

wanita:x de pe syng doakn b bhgia lh dngn dia

lelaki:thanks



lelaki mmg xde prsaan
pd suatu mrka tlh brtnng
slps itu lelaki tu pon trkjt bl mndngr
pompuan tu dh khwn dn ada ank swg
lelaki itu trs mncr
tmn wnta ye yg dulu
lelaki itu tdk th dimn pompuan itu brda
lelaki itu sngt kecewa
slps sbln pompuan itu pon blk ke sn
mrk trsrmpk ttpi wnt itu larikn dr krn x nk
brjmpa dngn lelaki itu
keeskkn hr nye mrk brjmpa dn llki tu pun mntk maaf kepada pompuan itu
pompuan itu tlh mmbritahu yg dia sdh khwn
ksh cnta,cnta itu buta
jngnlh mmprsiakn cnta

Tanpa Nama berkata...

saia suka kesemuanyar ...

Qn faezah Ab berkata...

Bila cinta kamu sering tidak menjadi ketahuilah sebenarnya jodohmu semakin dekat ,sedarkah anda apabila cinta yang di harapkan yang berkekalan tetapi sudah ada noktahnya,sebenarnya ALLAH mahu kita perbaiki setiap kesilapan kita dan berlajar dari kesilapan itu dan bersyukurlah di setiap kesakitan yang lepas kamu sudah perbaiki untuk bersama jodoh yang telah di tetapkan.

Tanpa Nama berkata...

0129024879 MY NO HNYA NM JOE JE YG BLH AMK

Tanpa Nama berkata...

SAYA SYG AWK SWG JE JOE X DE OWG LAIN DLM HT SY

Tanpa Nama berkata...

ADA UBI ADA BTS ADA HR BLH KU BLS SY SYG AWK

Tanpa Nama berkata...

suka sangat

araSweEt.. berkata...

BOLE ar.....tpi ayt yg aq bce td cam pena dgar..kat mne ek?????...........agk ny boy aq gwang karat mlebih tu,amik ayt lam nie ar tu............ishhhh4,

Tanpa Nama berkata...

wei arasweet jngn nk perasan angt ar

sweet ye berkata...

otak itu ayt ko

sweet ye ngan heiri berkata...

skunk ni aku benci ngan joe spe2 yg nk dia amk ar no dia 0179185002 skunk aku dh ada ramai bf yg ensem daripada dia nnt spe2 yg tpn ckp aku kirim salam selamat berkenalan ngan dia joe tidak bermakna untuk aku

kaum hawa berkata...

ya allah ko tolong lah bangkit kn kaum hawa kerana kaum adam x setia kepada kaum hawa.wahai kaum hawa kita mesti mempertahankan kaum kita,kita x boleh menyerah kepada kaum adam kerana kaum adam membuat kaum hawa tersiksa tapi kaum hawa janganlah melawan kaum adam syurga dibawah tapak kaki suami

Tanpa Nama berkata...

:(

Tanpa Nama berkata...

HAHAHAHAHHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHAAAHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB.PAPAPAPAPAPAPAPPAPAPAPAPAPPPPPPAAAPAPPAPAPAPAPPAPAPAPAPAPAPAPAPAAPPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAP.SAYAGSAYANG.....................................................................BODOH....................................................................GILA.....................................................143!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.ILOVEU.........................................................................................................................................................

Tanpa Nama berkata...

SY0Q SEMUANYA ..
UNTUNGLAHH <3

Tanpa Nama berkata...

sweet !

Tanpa Nama berkata...

kalau hati dah kate benci
jgn pakse mulut untk ckp sygg :')

Tanpa Nama berkata...

aku cinta pada mu,
ku harap kau pun begitu,
aku perlu kn mu dlm hdup ku,
kerna cuma kau satu dalam hati ku..

Tanpa Nama berkata...

wahh!!!!! giler hebat ayat.. cair pakwe aku dengar ayat ayat jiwang nie... i love u muhamad putra syahril...

Tanpa Nama berkata...

hye..cya nie pencuRi,sya dTanG Nk cUrI aTi AwK....

Tanpa Nama berkata...

i like!!!...

love u mimi aslida!!!! :*

kata mutiara berkata...

link kata mutiara

http://katabase.blogspot.com

aeiman 23 berkata...

Kau Aku Punye !

#Nurul Aimi Hanisah#

wink! wink! ^^

Tanpa Nama berkata...

Lawa la.huhuu

rohim berkata...

goodddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

Radiy Bigko berkata...

t'baik

Tanpa Nama berkata...

purple is ungu,blue is biru,my heart say i love u,my feeling say i miss u,what can i do? i love u selalu.

Tanpa Nama berkata...

like :)

Tanpa Nama berkata...

beerrghh...sya ska,sya ska sume kata2x nee....:)

Tanpa Nama berkata...

ade yang single tak??
saye nk buat fake relay lha dlm FB..
sape2,tolong la...
http://www.facebook.com/aya.nana.771...

Tanpa Nama berkata...

I like it :)

Tanpa Nama berkata...

sye syg awk.., sy suke awk.., YA ALLAH, bagitahulh Firdaus yang aQ AMAT SAYANGKANYA... sye RINDU awk setiap mase..!!!!

Tanpa Nama berkata...

Jika kamu memancing ikan Dan ikan itu telah melekat di mata kail mu , jgn lah kamu mlepaskannya kerana ia akan tersiksa seumur hdupnya . Sama lah jika engkau telah mberi harapan kpd seseorang , jgn lah engkau tinggalkannya kerana dia akan tersiksa seumur hidupnya..

john kanty berkata...

kata2 cinta dan syg e2....hanya sementara waktu,krna suatu masa ia kn pergi meninggalkan kita tanpa kita...sedar dan akan melukai hati masing2,oleh e2 jga lh ia seperti kita menjaga diri kita,walaupun jauh namun tetep dlm ingatan

Tanpa Nama berkata...

wah,,,,,best nyer cte 2....jiwang gler...

Tanpa Nama berkata...

kadang kala owg yg mnyintaimu adalah owg yg tak prnah mnyata kn cntanya padamu.....krn owg itu tkot kau berpaling dn mnjauhinya dan bila shj die akn ilang dri pndangan mata mu kau akan mnyedari die adalah cnta yg tdak kau sedari......nabila i lur u so much

Tanpa Nama berkata...

:) BEST NYEW :)

Tanpa Nama berkata...

Saye suke semua nye .. terbekk !!

Tanpa Nama berkata...

wahhh sdap ayat..nk copy blh x?

Tanpa Nama berkata...

jgn prcya cinta dari pada kata2..

Tanpa Nama berkata...

tiada pizza slzt cinta
tiada salad ssegr rndu
tiada coklt smanis snyumnmu

Tanpa Nama berkata...

Terbaik

Tanpa Nama berkata...

aKU HaNyA mNcNtAi EiN!!

Puteri Nor Aisyah berkata...

terbaik

Tanpa Nama berkata...

ya allah..aqu sdah jatuh cinta pada seorang lelaki..aqu slalu inbox dgn dia.dia ni ske mlwak..cre dia mlyan sye yg buat sye jatuh cinta kat dia..ape yg hrus sy lakukan..hruskah sye brtrus_terang je??

dotdot69@rocketmail.com berkata...

beterus terang lebih baik dari kita memendam perasaan,sekurangnya kita tahu mcm mana perasaan dia pada kite.biar terluka sekarang dari mengharap sesuatu yg belum pasti.

Tanpa Nama berkata...

love is you. . Kata pertama yg q ucpkan pada mu saat q tak tau haruz brkata apa.

Tanpa Nama berkata...

love is you. . Kata pertama yg q ucpkan pada mu saat q tak tau haruz brkata apa.lg

Tanpa Nama berkata...

love is you. . Kata pertama yg q ucpkan pada mu saat q tak tau haruz brkata apa.lg

Tanpa Nama berkata...

Suara mu menggetarkan jiwaku ..
Senyuman mu menceriakan hari2ku ..
sayang mu memberi erti yang terindah dlm kehidupan ku ..
dan rindu mu mengeratkan lagi ikatan ketulusan ku ..

Tanpa Nama berkata...

korang percaya x cinta pandang pertama?????????????

Tanpa Nama berkata...

cinta prtama ibarat kyta bru blajaq tntang cinta..mngenali ap itu cnta??
slpas cnta prtama awu la kyta mkin knal erty cinta sbnarny plehan dmi plahan...
;')

Tanpa Nama berkata...

Best gle...

Ardy Nakal berkata...

hahahahahahah

Tanpa Nama berkata...

switt leyy ? hahaa ! emng jiwang karat rr ! terbaekkkkk !! huhuhux , suke sngat2 !!

Tanpa Nama berkata...

best.. terbaek

Tanpa Nama berkata...

Terbaik lah JIWANG KARAT (Y)

Tanpa Nama berkata...

HeLLo All...Ayat Baru-2 Ade dop??

Мя-кєйт

Tanpa Nama berkata...

mesej ni best klu pkai henpon 3310 je

amy emy berkata...

law ad lg share2 lh lg taw...thanks

Ardy Nakal berkata...

adw ayat agy x.!

Tanpa Nama berkata...

7 thun di tipu..napa lelaki kejam..jangan kata syg kalau hati x pnah ikhlas...np tlalu kejam sdgkan kau hanya satu bg ku..np mainkan perasaan ku..depanmu aku hatimu dia..semoga kau bhgia bsama plihan hatimu...cinta itu indah lagi indah jika x da rahsia antara kita..

Tanpa Nama berkata...

waHh.....sy0knyeRrr....

sek amareka berkata...

kemah keming ayak....^_^

Tanpa Nama berkata...

sakit nya hati d permain kn..... sakit nya hanya tuhan ja yg tw,,,,
dula ckp xkn pernah mw lepas kn aq... tp d kc putus jg...
bila ko jumpa exgf ko senang ja ko bg tinggal aq.. tp bila exgf ko xda....
kenapa ko cari aq lg??????????
ko bg aq harapan,,,,,,,,,
tp DYA datang semula kenapa ko tinggalkan aq untuk DYA.........
knpa begitu mudah ko lepaskan aq...
napa ko bg aq harapan untuk ke-2 kali???????????????????????????
ko memang jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






addryanderearise@yahoo.com


Tanpa Nama berkata...

best glew ayt...

Nurul Naimah berkata...

laki munk ske bg harapan kt pompuan lps 2 d'tgl kn mcm 2 je.klo btoi2 die syg kn kte die xkn buat kte mcm 2.

Ardy Nakal berkata...

btol3..

Tanpa Nama berkata...

Bes sngt

Tanpa Nama berkata...

wau jiwang nye...i like..

Ardy Nakal berkata...

hahaha cm ane nie awek sy ga mrjok adw x ayt yg ley pujuk dyew..

Tanpa Nama berkata...

sy..single...:(

Ardy Nakal berkata...

yew la 2uh sigel

Tanpa Nama berkata...

~ mish eu xo much ateck ! myHEART ! itz me , LOVE ( in u dream , smoga bagea nanx kekaC baru ) . Nelia

Tanpa Nama berkata...

cantik manis ... gitu loh

Tanpa Nama berkata...

klu awk tnyr pew yg sye na sye akn jawb sye na awk.........

Tanpa Nama berkata...

0199024503....my name is najman...umur 22 taun,,,,single ag...

yusof berkata...

0195332857 ... my name is yussof ,,umo 16 ..single ag .''
:-)

Ardy Nakal berkata...

0194196402 my 6me ardy sy msih sigel agy cpew yg nk mcg jew sy lyn k.

syahdu omey berkata...

xsmua laki mcm tu, klau dapt laki yang ikhlas mcntai kita seadanya syukur sgt2 kalau dapt laki yang kikis duit ppuan n mpmainkn prsaan baik tgglkn.

Tanpa Nama berkata...

fuyoo.double like3x jiwang

Tanpa Nama berkata...

bulan penuh indah sekali,
buaya timbul ku sangakan mati,
mari adik mari abg,
mari kita berjiwang....hkhk

BLOG SAYA berkata...

Last Child Pedih Lyrics

Engkau yang sedang patah hati
Menangislah dan jangan ragu ungkapkan
Betapa pedih hati yang tersakiti
Racun yang membunuhmu secara perlahan

Engkau yang saat ini pilu
Betapa menanggung beban kepedihan
Tumpahkan sakit itu dalam tangismu
Yang menusuk relung hati yang paling dalam

Hanya diri sendiri
Yang tak mungkin orang lain akan mengerti
Di sini ku temani kau dalam tangismu
Bila air mata dapat cairkan hati
Kan ku cabut duri pedih dalam hatimu
Agar kulihat, senyum di tidurmu malam nanti
Anggaplah semua ini
Satu langkah dewasakan diri
Dan tak terpungkiri
Juga bagi…

Engkau yang hatinya terluka
Di peluk nestapa tersapu derita
Seiring saat keringnya air mata
Tak mampu menahan pedih yang tak ada habisnya

Hanya diri sendiri
Yang tak mungkin orang lain akan mengerti
Di sini ku temani kau dalam tangismu
Bila air mata dapat cairkan hati
Kan ku cabut duri pedih dalam hatimu
Agar kulihat, senyum di tidurmu malam nanti
Anggaplah semua ini
Satu langkah dewasakan diri
Dan tak terpungkiri
Juga bagi..mu…

Ardy Nakal berkata...

jiwang nyer.,.huhuhu adw x yg jiwang agy sy ga puts cinta nie sy nk ayat jiwang,,klw adw mcg nie 6br sy gn eml..fb..0194196402
ardy449@gmail.com
ardy nakal
klw adw agy tw sy k.

Tanpa Nama berkata...

wahh...bgoz ayt ni....cair sya d'buatnyer....

Ardy Nakal berkata...

hahahahahahahahhahahahahaha

Tanpa Nama berkata...

hahahahahahaahaaha best

ZZZZZZZZZZZzzzzzzzZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzz berkata...

Saya minta maaf mungkin saya perlu kata benda ni! saya suka blog ni!

Tanpa Nama berkata...

kalo awk tanye sye ape yng sye nk , sye nk awk...sye nk awk slalu ade disampeng sye..

Ardy Nakal berkata...

Assalamualikum..
Adew x ayat jiwang..Putus cinta
aq ga puts cinta nie
aq nk ayat jiwang
tuk pujuk dyew aq syg kn dye
Klw korwg adew ayat tlog agy at sy


Ardy Nakal berkata...

Assalamualikum..
Adew x ayat jiwang..Putus cinta
aq ga puts cinta nie
aq nk ayat jiwang
tuk pujuk dyew aq syg kn dye
Klw korwg adew ayat tlog agy at sy


Tanpa Nama berkata...

jiwang gilew at snie..hahaha bule salin nk bgi at pakwe...xsia2 ja ad ayat jiwang cm niey...aieyn pon ad ayat jiwang jgak..btw buat sjaja..add fb aieyn law nk taw ayat jiwang.. aieyn zulaiha III nie fb aieyn keyh!!

IZZ LOVE YAN SO MUCH..! berkata...

buah epal buah oren,
kecik2 kte kaple bsaq2 kte kawin. XD

Ardy Nakal berkata...

Ikan hiu mkn biwawk..
I LOVE YOU KAT AWK
hehehegehe

andi shop berkata...

ANDI SHOP
BURUAN BELANJA DAPATKAN HARGA PROMO HARI NATAL TAHUN BARU
Produk dijamin asli orginal.Barang yang Kami Tawarkan Semuanya Barang ASLI ORGINAL Ada Garansi Resmi Distributor dan Garansi TAM 2 bebas resiko bebas penipuan.Semua Produk Kami Baru dan Msh Tersegel dLm BOX_nya.
BERMINAT HUB-SMS 089-6919-86274 ATAU KLIK WEBSET RESMI KAMI http://andi-shop7.blogspot.com

Ready Stock!
BlackBerry 9380 Orlando - Black.Rp.900.000,-
Ready Stock!
BlackBerry Curve 8520 Gemini.Rp.500.000,-
Ready Stock!
BlackBerry Bold 9780 Onyx 2.Rp.800.000,-
Ready Stock!
Blackberry Curve 9320.Rp.700.000,-
Ready Stock!
Samsung Galaxy Note 10.1.Rp.2,500.000.
Ready Stock!
Samsung Galaxy Tab 2 (7.0).Rp. 1.000.000
Ready Stock!
Samsung Galaxy S III Mini.Rp.1.800.000.
Ready Stock!
Samsung Galaxy Nexus I9250 - Titanium Si.Rp.1.500.000,-
Ready Stock!
Samsung Galaxy Note N7100.Rp.2.500.000.
Ready Stock!
Samsung Galaxy Note N7000 - Pink.Rp.1.700.000.
Ready Stock!
Samsung Galaxy Y S5360 GSM - Pure White.Rp.500.000,-
Ready Stock!
Nokia Lumia 800 - Matt Black.Rp.1.700.000,-
Ready Stock!
Nokia Lumia-710-whiteRp. 900.000,-
Ready Stock!
Nokia C2-06 Touch & Type -Dual GSM-Rp.450.000,-
Ready Stock!
Nokia Lumia 710 - Black.Rp. 900.000,-
Ready Stock!
Apple iPhone 4S 16GB (dari XL) - Black.Rp.1.200.000,-
Ready Stock!
Apple iPhone 4S 16GB (dari Telkomsel).Rp.1.200.000,-
Ready Stock!
Apple iPod Touch 4 Gen 8GB.Rp.700.000.
Ready Stock!
APPLE iPod Nano 8GB - Pink.Rp.500.000,-
Ready Stock!
Acer Aspire 4755G Core i5 2430 Linux Blue.Rp 1.700.000.
Ready Stock!
Acer Aspire One AOD270 10.1.-Rp. 1.000.000,-
Ready Stock!
Acer TravelMate TM8481-2462G32.Rp. 1.400.000
Ready Stock!
Acer ICONIA Tab W500 10.1" Tablets Notebook.Rp. 1.100.000,-
Ready Stock!
Nikon D7000 kit 18-105mm.Rp.1.700.000.
Ready Stock!
Nikon D90 Kit 18-105mm Vr.Rp 1.300.000.
Ready Stock!
Nikon Coolpix L 120 Red.Rp. 900.000
Ready Stock!
Nikon Coolpix P 500 Black.Rp 1.000.000.

Selepas Baca, Sila Komen

Kedai Hadiah Online

Artikel Terkini

Catatan Popular

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.