Kata-kata cinta romantik

Share on Tumblr
Kata-kata cinta romantik

Kadangkala aku jadi ragu adakah cinta berbaloi untuk diperjuangkan?
Namun setiap kali aku teringat wajahmu yang manis, aku sanggup berperang untuk dapatkan cintamu!!


Kata-kata cinta romantik

66 Komen:

Tanpa Nama berkata...

ayat sedih tok cnta xde?

Tanpa Nama berkata...

sedih la kalo owg yg kta sygtgai kta mcm tu ja..kita asa mcm dri kta ni ta brhrga tuk dy,k'kdg kta tny dri kta knpa dy sggp wt kta mcm ni!1wlpon dy bkn owg ptma dlm dri kta tp dy owg trakhr wt kita...kitta sayang dia sagt2...

ajak89 berkata...

hmm sp tau music pe ni??really love this song..told me at my fb muhammadwaie@yahoo.com plss ^^

Tanpa Nama berkata...

mmng hdp ni x adl nape kta harus mengalah

Tanpa Nama berkata...

tajuk lagu ni KISS THE RAIN by YIRUMA

Tanpa Nama berkata...

cinta tnpa rintngn dn dgaan tk kn dpt mnlai btpa dlm cinta kte kt owg 2...

Tanpa Nama berkata...

cinta gak enak nek gak pakek tukaran :)

Tanpa Nama berkata...

cinta gak enak nek gak pakek tukaran :)

amira berkata...

aduh , syg . mengapa kau pergi ??

Tanpa Nama berkata...

cinta x smestinya mmiliki tpi.. ckup lar skdar mlihat owg yg dcintai i2 bhgia...

Tanpa Nama berkata...

cinta tak semestinya beakhir dengan tangisan . tetapi cinta yg abadi itu akn mengiringi perhubungan kita sampai akhir nyawa .

Tanpa Nama berkata...

cinta tak kn pergi
tnpa keizinan kita

Tanpa Nama berkata...

CINTA SBNARNYA SEKADAR KATA/PERKATAAN....KTE MENCINTAI SI DIA ADALAH DARI PERASAAN SYG N KECIAN...2 LA MKNEYE CINTA

bayubungkus berkata...

ini nasip ku menjadi anak perantau an
ke sana se aku banyak tmn dan banyak pergaulan
tapi mengapa aku masih merasa kesepin.
tampa ada sese orang wanita yg utuk ku jadikan pasangan...!!!

Tanpa Nama berkata...

cerita kita dihujungi luka
sejarah pahit si cintamalang .

Tanpa Nama berkata...

cerita kita dihujungi luka
sejarah pahit si cintamalang .

Tanpa Nama berkata...

kadang2 cinta itu buta ...

Tanpa Nama berkata...

susah bagi ku untuk percaya gengan kata cinta yang diucapka,..

Tanpa Nama berkata...

uhm .. c i n t a kdg2x membinasa kan wanita !

Tanpa Nama berkata...

klau mse b'cinta ckap mcm2,, semua bnde manis kn.. knape ble putuz kte nk slahkn cinta plak...

Tanpa Nama berkata...

bla ptus cinta knpa hrus bgduh..xley ke scara elok...

Tanpa Nama berkata...

kenapa perlu bergaduh?cinta yang mulanya lahir dari hati yang ikhlas akan di duga mungkin dengan perpisahan.jadi,rasailah kepahitan itu dengan kemanisan dalam mewarnai pelangi kehidupan.Semoga tetap tabah dengan ujian yang mendatang.

Tanpa Nama berkata...

cinte kadang2 mengelirukn..ku tau cinte itu indah...dan ku juga tau cinte itu myakitkan....knape cinte tidak kekal selameye..????

no more love ~ berkata...

cnte memerlukan pengorbanan , cnte xperlu dtnye , xperlu dpkse . ttp knpe cnte menyakitkn hty , knpe titeww . ap sala titewww .

Tanpa Nama berkata...

kenape lelaki skrg tak pndai hargai prmpuan yg setia ???perempuan slalu jd mgse ... :-(

Tanpa Nama berkata...

kenapekah aku sering ditinggalkan wanita yang amat aku sayangi and cintainya??kenape?? :( !!!

mylia berkata...

` kenapa aku selalu dilukai . bila mula nak couple . erjanji akan setia . sehidup semati :') indah sagad . tapii . bila pertengahan saja . mesti dah berubah . tetapi aku tk . aku masih aku . yg ikhlas menyintai sidia . :'D cuma sidia yg menjadi lain . seperti org asing buat akuu . :'( salahkah diri aku hendak memiliki kebahagian . hendak memili kesempurnaan didalam kehidupan ini . ya allah . seandainya aku dapat org yg bencar-benar menyayangiku . fromm --> mylia :')

Tanpa Nama berkata...

aku ingin mencari org yg benar2 jujur dgan saya..:) aku akan menjaga nya dgan sebaik yg mungkin...:) aku tidak akan melukahi dam mengecewakanya (from arie)

Tanpa Nama berkata...

cinta,,,ssh nk d'duga lhirnya dri lbuk hti yg dlm ..mngpa dy xm'mhmi mksd ku ???...mta dh mlambgkn sgla2nya...ak thu kau mngrti mksd ku ini,,!! cuma kau xykin hjt d'hti ku ini...ingin skli ku mluahkn hsrt hti ini tpi kau yg sbliknya....syg srbu kli syg kau trlah m'hncrkn hti ku dgn prlakuan mu drimu m'mbuatku mnjdi trluka....

Tanpa Nama berkata...

SYG,,SGT KT NURAZLIN

Tanpa Nama berkata...

cinta adalh bagian ajaib dalam penciptaan manusia.

lyeeshya berkata...

krn cinta kt boleh mjadi ssorg yg bmakna,
krn cinta kt boleh merana,
dari cinta kt akan mrasa bahagia,
demi cinta aku bukan milikMu selamanya...
hahahaha.....

Tanpa Nama berkata...

knape ku perlu jatuh cinta kali kedua...

Tanpa Nama berkata...

ak syg sngt kt kau,syahrul..tp dpt ke kte lalui liku2
hbgn kte ni b'sme dlm keadaan kte yg b'jauhan?

Tanpa Nama berkata...

sayang , cinta suci pada manusia selalu x di hargai .. cinta pada ILAHI yg plg Agung , DIA akan sentiasa mengasihi kita di sisi-NYA.. (*_*)

Tanpa Nama berkata...

AkU SaYanG SanGat KaU NuR FaTiN AmeIra

Tanpa Nama berkata...

WalaU aPa Pun TerJadI....
AkU TeTap SyG Kau....
AkU TeTap CinTa KaU....
MesTi Kau MasA LaLu Ku....
I LoVe YoU RoMeliNe....
SyG KaU SgT2....

Tanpa Nama berkata...

WaLau Pun Kau BuAt AKu MaCaM SaMpaH...
Aku TeTap SyG KaU...
AkU tEtAp CiNtA KaU...
CinTa X SeHaRus Nya D MilIki...
CinTa PeRlu Kan PenGoRbaNaN...

Tanpa Nama berkata...

AkU SaYanG KaU...
WaLau KaU BuKan MiLiK Ku LG...
KU AkN MeNungGu Mu...
Ku AkN TeRus MeNunGgU Mu...

I LoVe YoU So MuCh NaBiLaH!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

MeNgaPa KaU TiPu AQ...
KeNapA??
Apa SaLaH Ku??
ApA SiLap Ku??
CuKup La EnGkaU MeMpErMaIn Kn HatI Ku Ni...
CuKuP!!!

Tanpa Nama berkata...

agak sedih d situ yha~~

Tanpa Nama berkata...

aQ maC mnCintai mu...
tPy knP Kw meninggalkn Ku TRlaLu CePaT???
Aq MaC MmeRlukAn mu UNtuk JLnNi HdP InhE..


AQ SYG KW SNGAT!!!!!!!...
:(

Tanpa Nama berkata...

CiNtA PerLu KaN KeSaBaRaN...
CiNtA PeRlu KaN PenGorBaNaN...
CiNtAI La DyA SeBeLuM Dya MeNciNtaI OrAnG LaiN..!!

bie sakay berkata...

berbaloi ke cinta

Tanpa Nama berkata...

3

Tanpa Nama berkata...

PeNiPu !!!
KaU TiPu AkU !!!
KaU TiPU AkU BuAt KaLi Ke-2 !!!
AkU BenCi
Tp...
AkU SyG kAu...!!

AkU SaYanG KaU BoDoH!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Aku sYg Ko...
SnGgp ko TnGgl Kan Aq FaTin..
AkU Syg Ko FatIn!!!
AkU Syg kW!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

kau dh pergi ke??
aku rse kau ada di sisi semalam..
tp kenapa aku yg terima kad pernikahan kau,
oohh mgkin semalam kau bersamaku
tp hari ini kau bahgia di sampingnya,,
sekurgnya aku dpt tgk wajah kau kali terakhir.

Tanpa Nama berkata...

maafkan aku,
niat di hati bukan lah nak menipu atau pun menyakitkan hati mu,
tpi kdang2 ada bnda yg x patut untk d ketahui demi mnjaga hati..

IM Soe!

Lepas kw tau apa yg terjadi,
mampu kah kw trima ak,
mampu kah kw maafkn ak,
mmpu kah kw untk brsma ak smula..

Maafkan aku syggg..

Tanpa Nama berkata...

:)...knp kw sanggup tipu aq??
mana janji2x mue'akan idup semati ama aq'
knp kw ndak prna prcaya ama aq
aq syg kw SHIT...aq ndak sanggup lhat
kw brpimpin tgn dgn c dya...
kw mmng tdk pham prasan org!!anjenk kw...xial...
1 hary nnt akan q bls juak 2..wait n see jer~HABIS LA KW..
PENTANNNN....arkk mati la kw sna..:P:P:P

Tanpa Nama berkata...

hahaha!!baru kw taw..akhir'y kw dpt
pmpuan yg jahanam!!mihaha...ketawa usus q..
haaa??kw merayu mw ama aq!ark no3x..sapa suru
kw prmainkan aq..adoy mati la juak!!
biar kw melutut d kaki q ndak juak aq hiraw..
what'z kw mw bgi aq kucing parsi??
haaa??sanggp bliy biar bejuta..oh makaseh la yhaa.
cinta mu aq ttp ndak mw..p bagi babun mkn yha..:P:P:P..
BRU KW TW..MCM D K.K ENAK'Y kan..PADAM MUKA MU SHIT!!

Tanpa Nama berkata...

aq mnta kaple kw nemaw..teserah la
by the wey!!aq syg kaw..
aq tetp menunggu mu syg!!;(
sampai bila2x..aq syg kw..tlong paham prasaan q..
smpainya haty mu ndak terima aq!!brtapa cntanya aq ama kw
i loup you so much!!#azriansyah..yg d kenali sbagai tuak..
org yg aq mksudkan..:):):)..loup you 4ever n ever!!

yudha pradana berkata...

Mungkin dirimu kurang sempurna,tetapi aku aka mencintaimu dengan cara yg sempurna
Itulah cinta (from yudha)

yudha pradana berkata...

Mungkin dirimu kurang sempurna,tetapi aku aka mencintaimu dengan cara yg sempurna
Itulah cinta (from yudha)

darklight berkata...

Nan unnai kathalikaraen.. dey pandru ..

Tanpa Nama berkata...

Setiap nafasku hnya tuk kamu,
Setiap dtik hdupku hny tuk brsamamu,
Cinta abadi sntiasa brsamaku

Tanpa Nama berkata...

xdq sqpq yg mqw khlqngqn org yg d cintqi kqn??

eydhahc berkata...

bkan mdah untuk mlupakan org yg kita syangi dan cntai..walau pun mdah untuk kta jtuh cinta...

Tanpa Nama berkata...

aku igat kan cinta itu tidk perlu pada zaman kanak2 karana BELUM TAHU cinta itu akan berkekalan sehinga mati...<3

Tanpa Nama berkata...

fap fap fap fap..enak banget!

Tanpa Nama berkata...

Syg nyer klau dtngglkn org yg kite syg......

Tanpa Nama berkata...

hhuhuhuhuhuhu

Tanpa Nama berkata...

Cinta adalah sebahagian daripada ketawa dan air mata .

Tanpa Nama berkata...

CINTA ITU IBARAT SILAP MATA , YG ADAKALANYA PENUH TIPU MUSLIHAT , TAPI KITA MASIH LAGI SUKA AKAN HADIRNYA CINTA , WALAUPUN KITA RELA DITIPU .

Tanpa Nama berkata...

cinta itu gakkan pernha ada matina kalau d rasakan

Tanpa Nama berkata...

cinta tu indah tapi ramai orang kata kalau lelaki tu main ejik- ejik maksut nya dia suka kita.

Selepas Baca, Sila Komen

Kedai Hadiah Online

Artikel Terkini

Catatan Popular

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.