Ayat Ombak Rindu

Share on Tumblr

Rinduku umpama ombak yang tidak berhenti,
Kasihmu bagai pantai yang setia menanti....

Ayat-ayat Ombak Rindu Ayat Ombak Rindu

40 Komen:

Tanpa Nama berkata...

sweet nye....
<3

Tanpa Nama berkata...

hurm. sedyh tol.. :(

Tanpa Nama berkata...

sedeyh nyer kalau satu hari nnty org yg kite syg pergy tingalkan kite

Tanpa Nama berkata...

sweet sangat :)

Tanpa Nama berkata...

sweet nye!!!

Tanpa Nama berkata...

orang yg saya sayang baru saja tinggalkan saya semalam. tak sedihlah. saya gembira kalau itu bahagiakan dia. wish he will find somebody who can make him calm with

Tanpa Nama berkata...

tidak lama lagi aku akn pergi intuk selamanya....apa perasaan drinya.....aku sygkn dia...sungguh aku syg...

Tanpa Nama berkata...

memang sedih jika ditinggalkan tanpa khabar berita...tapi kita perlu ingat apa yang diharungi bersama.itu dikatakan kengangan.

Tanpa Nama berkata...

lagu ny mmg mnyayat haty

Tanpa Nama berkata...

orang yg saya sayang teleh membuat saya sadar, betapa berartinya ia untuk saya...
terimakasih banyak untuk semuanya..
saya sangat mencintai anda
percayalah...

ᏗᎷᎥᏒ_ᏦᏗፈᏋ berkata...

CIntaaaaaaa keNapa Kamo beGitu kejaMmmmm buaT akU seperti nie........ :(

Raynie Miemie berkata...

So sweet..!

Tanpa Nama berkata...

TERHARU

Tanpa Nama berkata...

lagu ni best,,teharu la,:)

Tanpa Nama berkata...

cinta yg sejati xkan terpisah walau apa pun halangan yg menanti..tempuhi lah ia dengan sabar....

Tanpa Nama berkata...

saya sangat syg dengn dia.....walau pun dia sering mnyakti hati sya....saya thu di sblk smua tu dia sngt syg dgn saya..........i love my dear....

Tanpa Nama berkata...

redha itu ikhlas...pasrah itu menyerah...awk...dgn lafaz bismillah sy terima cinta awk dan seadanya awk....time kasih sbb krn sudi syg sy...thx awk...

Tanpa Nama berkata...

xdpt tgk ag.urmm

Tanpa Nama berkata...

jebon tanduk dua......

Tanpa Nama berkata...

tuhan tolong lmbutkn hti dia..utk trimaku seadanya..kernaku x snggup krna ku x mmpu hdup tnpa dy dsisiku..

aiman berkata...

so sweeett <3

Tanpa Nama berkata...

Bisikku pada bulan Kembalikan temanku Kekasihku, Syurgaku Tanpa dia Malam menemaniku Sepi memelukku Bulan jangan biar siang Biar alam ini kelam Biar ia sepi Sepertiku

Tanpa Nama berkata...

puisi yang baik saya suka saya suka

Tanpa Nama berkata...

macam mana kalau orang yang kita sayang dah bertunang sedangkan dia juga menyayangi kita...

Tanpa Nama berkata...

sedihnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...............qasa nk ngis ja..

Tanpa Nama berkata...

sedih sgt2...sweet...

Tanpa Nama berkata...

org yang ku syg milik org,syg ku dah berbelah bagi,tapi bila dia sagat menyangi ku begitu jg aku,dia selalu membntu aku walau kami xmungkin bersatu.....

Tanpa Nama berkata...

rse aq nk troyak jew

Tanpa Nama berkata...

saya selalu tahan perasaan sakit hati,sedih..tapi sy x kisah sbb klau itu membuatkan sidia bahagia,hbgn kami dpt restu kedua ibu bapa..mudh-mudahan kami akn bersatu wat selamanya..setelah pelbagai dugaan kami tempuhi bersama...

Tanpa Nama berkata...

Aku juga sedang merinduim.. BlushHeart

11. Biarlah yang dulu jadi masa laluku, dan kau menjadi masa kini serta masa depanku.

12. Kalau cinta ibarat penyakit,aku taknak makan ubat.Biar aku merana diserang penyakit ini krn aku ingin kau tahu betapa aku mencintai kau!

13. Org kata kita hanya jatuh cinta sekali saja. Tapi setiap kali aku mendengar suaramu, aku jatuh cinta sekali lagi!

14. Aku terasa sesuatu dihatiku.. ianya seperti bara yg kecil. Setiap kali aku melihatmu, bara ini menyala dan ia sungguh istimewa kerana AKU CINTAKAN KAU!

15. Apakah kasih sayang perlu diucapkan? Tidak perlu. Lalu kukirim SMS ini padamu, hingga tidak perlu mengucapkannya.

16. Andai hatimu penjara, biar aku dipenjara seumur hidupku di dalam hatimu..

17. Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya padamu. Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain.

18. Aku mahu kau tahu aku menyintaimu setulus hati..bukan hipokrit.. bukan cinta palsu..bukan ada kepentingan.. Ini adalah cinta tanpa syarat.. Aku begitu menyintaimu…

19. Cinta akan hilang jika diambil org. Cinta akan mati jika digenggam rapi. Bagaimana harusku memegangmu? Apa perluku meneruskan atau melepaskan?

20. Betapa indah pun perkataan, tak boleh sama utk menyatakan cintaku padamu..

21. Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya padamu. Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain.

22. Cintaku bukan ibarat kertas… Cintaku adalah bara yg sentiasa menyala
dan semakin marak ditiup kerinduan padamu… Heart

23. Jika mencintaimu satu kesalahan.. biar aku bersalah. Cintaku padamu sangat kuat dan akan kuperjuangkan hidup ini demimu..Sleepy

24. Cinta kita banyak ranjau. Tapi percayalah ia tidak sedikit pun mengurangkan cintaku padamu… Kau adalah insan teristimewa dalam hidupku

25. Aku tak dapat hidup tanpamu… kerana kaulah nyawaku.. Angel

26. Jika cinta itu dicukai.. aku lah pembayar cukai paling tinggi!

27. Mencintaimu adalah perkara terindah yg pernah berlaku dalam hidupku.
Mana mungkin aku melupakanmu seumur hidupku. Kaulah kekasihku yg pertama dan terakhir.

28. Air mata kerana sahabat 1 pengorbanan,
Air mata kerana ibu bapa 1penghormatan,
Air mata kerana kekasih 1penyesalan,
Air mata kerana Allah 1 keberkatan.

sylvesterwilly :) berkata...

adoiiii,,,sweet nyer,,,, :)

Tanpa Nama berkata...

Tuhan aku tahu banyak dosaku...hanya ingat kamu kala dukaku... namun hanya kamu yang mampu membuka pintu hatinya tuk cintaku....

aq sepi berkata...

bagaikan waktu itu berhenti...cinta aq mati...aq kini sepi...

Tanpa Nama berkata...

aku cintai dia..aku harap dia takkn trpisah dri aku...

Tanpa Nama berkata...

zzz

Tanpa Nama berkata...

tuhan aku tahu banyak dosaku...hanya ingat kamu kala dukaku....namun hanya kamu yang mampu membuka pintu rumahnya tuk diri ku.... hehehehehe

Tanpa Nama berkata...

sy brcnta, tpi sy tdk taw sme ad dy btl2 cntakn sy atau pun x, tlg sy. blh?

Tanpa Nama berkata...

sedihh

Tanpa Nama berkata...

sedihh

Tanpa Nama berkata...

Memaafkan saudara adalah satu perbuatan mulia..baik kesalahan itu dilakukan secara sengaja ataupun tidak.Jika kesalahan sahabat itu bertentangan dengan agama, wajiblah menasihatinya dengan ramah dan lemah lembut. Seorang ulama pernah berkata: “Kemuliaan hati ialah dengan jalan memberi maaf kepada kesalahan2 sahabat2mu”

Selepas Baca, Sila Komen

Kedai Hadiah Online

Artikel Terkini

Catatan Popular

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.