Ayat Romantik dan Ayat Cinta Buat Kekasih

Share on Tumblr
Mencari ayat-ayat cinta buat kekasih? Ayat Romantik dan Ayat Cinta Buat Kekasih banyak terdapat di sini. Ayat-ayat jiwang buat girlfriend atau boyfriend seperti di bawah:

Aku tak pernah menyesal mencintaimu, yang kusesali mengapa tidak sejak dulu aku mencintaimu.

Cinta yang suci dapat dilihat dari pengorbanan seseorang, bukanlah dari pemberian atau hadiah semata.

Dalam hatiku terdapat rasa cinta yang hebat terhadapmu. Adakah kau juga berperasaan begitu?

Janganlah kau permainkan cintaku. Ketahuilah cintaku terhadapmu adalah tulus dan suci.

Ketika aku sendirian, hanya wajahmu yang indah yang kufikirkan.

Jangan putus asa dengan CINTA. Bahagialah terlebih dahulu dengan dirimu, dan kamu akan menarik seseorang untuk berbahagia denganmu.

Cinta adalah caraku bercerita tentang dirimu, caraku menatap kepergianmu dan caraku tersenyum saat menatap wajahmu

Cinta letaknya di hati, meskipun tersembunyi, namun getarannya jelas sekali. Ia mampu mempengaruhi fikiran sekaligus mengendalikan tindakan kita sehingga kadangkala kita melakukan hal terbodoh tanpa kita sedari

Cinta itu buta. Cinta itu tidak memerlukan cahaya matahari untuk menyuluh jalan sang pencinta itu walaupun jalan itu amat sukar dan berliku. Cahaya hati dan perasaan sudah cukup untuk menerangi segalanya.

Cinta tidak boleh dipaksa dan cinta bukan datang dengan sekelip mata. Cinta bagaikan bintang di langit sana. Terlalu banyak yang bercahaya indah tetapi cuma satu yang akan jadi igauan pemujanya.

Cinta itu bukanlah menyayangi yang sempurna tapi cinta itu menyayangi yang tak sempurna menjadikannya lebih sempurna



Bersyukurlah Anda yang merasakan CINTA,memberi CINTA kepada orang-orang di sekitar dan menerima CINTA dari orang-orang di sekitar.

Cinta itu HADIR setiap saat
Cinta itu TERASA dalam tindakan
Cinta itu TERUCAP dalam senyuman
Cinta itu BERSINAR dengan tatapan
Cinta itu HANGAT dalam dakapan
Cinta itu MENYENGAT lewat belaian

Jangan terlalu meratap atas kegagalan bercinta. Cinta kepada manusia dan daripada manusia, tak pernah kekal.Jadi untuk apa kita bersedih, meratap untuk sesuatu yang tak pernah jadi milik kita?


Panduan Atasi Jerawat. Info lanjut, KLIK SINI

Ayat Romantik dan Ayat Cinta Buat Kekasih

463 Komen:

«Lebih lama   ‹Lebih lama   201 – 400 daripada 463   Terbaru›   Baru»
Annazafirah al-ikhlas berkata...

jika suatu saat cinta berlalu pergi dari hidup mu,
jangan pernah menyalahkan takdir,
jangan pernah memusuhi cinta itu,
percayalah pada qadak dan qadar-Nya,
kerana Dia lah pemilik hati kita,
dengan izin-Nya hati kita dilimpahi dengan rasa sayang,
dan dengan izin-Nya juga cinta lupus di ingatan..

Tanpa Nama berkata...

hope si dye phm smue nie

Tanpa Nama berkata...

sumpah romantik abihhh..siyesly da nux mleleh air mte ny..past bce sume ny bwu larh sdar btape bsarnyer erti cnte..x sbar nux jmpe cnte sjati..

Tanpa Nama berkata...

rmantik2.................

Tanpa Nama berkata...

Ayat smua power gilerrr

Tanpa Nama berkata...

i nk ayt jiwng please...

Tanpa Nama berkata...

romentikk kay , : )

Tanpa Nama berkata...

yew . .hehexx
tampa chyanta kyta xlq idup kw ?
cba k0meN KIT . .HUHUW . .

hi hazz berkata...

hahahahhaha.....cinta ini gler

Tanpa Nama berkata...

mmg t'baik....i like it!!! :)

Tanpa Nama berkata...

i boleh terima kopi xde susu mln xpe lampu burger xde keju tpi pntang btul i klu sunyi xde u

Tanpa Nama berkata...

wahai manusia yg mmpnyai cinta...hargailah dya...jgn prnh kmu mmbt dya trlka...cnta adlh anugrah tindh.....aq jgk prnh bt kslpan...tpy kslpan itu hlg apbla dya dtg mnylmtkn ku...jgn prnh mnylah kn cnta krna cnta jgk prnh mmbt kta bhgia...

Erika Junior berkata...

swit sangat

Erika Junior berkata...

nk copy boleh?

Tanpa Nama berkata...

Cinta yg dicari akan pergi.,
tapi cinta yang abadi kekal selamanya.,
Hargai lah cinta itu.,,

Dia berkata...

jiwang gler <3

Tanpa Nama berkata...

cinta kdg2 xselalunya indah.ada yg gmbira ada yg menyakitkan.buat apa nak bercinta sdgkan utk sling melukai. lbh baik tinggalkan sahaja dan plih yg mana terbaik tuk jdkan ia sebagai uami atau isteri. jgn hanya mengharapkan sesuatu yg xmgkin pasti dimiliki. hanya berdoa menjumpai jodoh yg sesuai..

Tanpa Nama berkata...

yepp.....tersntuh di ati ini..tringin mmiliki cinta sjati

Tanpa Nama berkata...

kalau benar ini ungkapan cinta kenapa perlu kita makan hati apabila d kecewakan.

Tanpa Nama berkata...

i like

Tanpa Nama berkata...

Salam kenal semua, silahkan mampir ke Kata Mutiara Islami untuk tambah koleksi :)

Tanpa Nama berkata...

romantik nye...

Tanpa Nama berkata...

terbaik lah ayat2 dlm ni...diharap ada lagi ayt2 yg pawer2 k..

Tanpa Nama berkata...

sye sangat mencitai dia

Tanpa Nama berkata...

romantiknyer

Tanpa Nama berkata...

asalamualaikom

Tanpa Nama berkata...

romentik nye

Pencinta Wantia berkata...

Cinta seperti matahari, ia tetap bercahaya. Walau malam menjelma, cahayanya pada bulan tetap menerangi kekadang ia juga gerhana tetapi akan kembali jua kecerahannya.

Cinta adalah santapan jiwa. Jiwa tanpa cinta bagai rumah yang kosong. Cinta tanpa menjiwai bagai layang-layang putus tali.

Cintu adalah buta…cinta tidak mengenal usia, paras rupa, mahupun kekayaan dan harta karun, tetapi dari keikhlasan dari hati setiap insan antara satu sama lain.

Tidak semua orang yang engkau cintai, mencintaimu dan sikap ramahmu kadang kala dibalas dengan sikap tidak sopan. Jika cinta suci tidak datang daripada tabiatnya, maka tidak ada gunanya cinta yang dibuat-buat.

Sayang tidak bermaksud cinta. Suka tidak serasi dengan cinta. Kagum tidak bererti cinta. Bangga tidak semestinya cinta. Cinta adalah CINTA .

Cinta itu seperti sinar matahari, memberi TANPA mengharap kembali. Cinta itu seperti sinar matahari, TIDAK MEMILIH siapa yang ia sinari. Cinta itu seperti sinar matahari yang MEMBERI KEHANGATAN DI HATI..

Cinta umpama ‘treasure hunt’. Cita cita dan tujuan kita satu untuk menuju ke penamat yang paling mengembirakan. Namun di dalam perjalanan kita akan menghadapi pelbagai rintangan dan cabaran. Andainya tidak mampu meneruskan, kita akan tersungkur dan hadiah utamanya akan di kebas oang lain. Tetapi tak usahlah kecewa. Walaupun hadiahnya tidak kita perolehi, tetapi keseronokannya kita sudah rasa. Jadi bercintalahsepenuh hati. Namun janganletakkan harapan terlalu tinggi.

Kekecewaan terlalu pahit untuk ditelan, terlalu payah untuk dilupakan namun dalam cinta pasti akan merasai kecewa dan dikecewakan walau bukan itu matlamat dalam setiap percintaan.

Kadangkala orang yang paling mencintaimu adalah orang yang tak pernah menyatakan cintanya padamu kerana orang itu takut kau berpaling dan menjauhinya. Dan bila dia suatu masa hilang dari pandanganmu….kau akan menyedari dia adalah cinta yang tidak pernah kau sedari….

Cinta suatu yang indah, cinta boleh buat kita gundah, cinta buat hati berdarah dan cinta jua boleh membawa kesalan yang tak sudah

Cinta Itu Megembirakan
Kadangkala Menyakitkan ^_*

Tanpa Nama berkata...

Ak cinta padamu ERRA Faziera (5SE)(2012). Nape kau x penah paham yg ak syg kat ko ! ak selalu lihat kau cakap dlm kelas. Ak suka cara kau bercakap, ak x leh nk fokus pabila cikgu mengajar.Bila kau suka ak suka. tapi kau x perasan . ak hanya fikirkan kita bersama je. Namun, semua itu kau tidak akan paham kan ?? aku sudah lama tunggu kau untuk dtg kat ak, ak bazir mase ak je. kau x yah la dtg balik tatkala ak tidak mencintaimu lagi. dulu kau bagai bintang yang bersinar, namun sekarang ianya sudah pudar !

aWAK ingat x pertama kali kita cakap awak kata ayah awak keje sebagai polis, ak kata eii payah la nk tackle awak. Awak pon suke.

Tanpa Nama berkata...

cinta e2 cinta monyet jew..alaa apa sedih2??

mashitah along berkata...

I like that..:)

Tanpa Nama berkata...

tiada kasih yang lebih manis daripada kasih cinta dan tiada kasih yang lebih ngeri daripada putus cinta....

Tanpa Nama berkata...

Dulu aku tidak tahu apa itu cinta...tapi bila hadirnya dia dalam hidupku...baru ku sedar bahawa cinta itu amat indah sekali..^_^
i ♥ you

Tanpa Nama berkata...

i <3 u

sid berkata...

bnyknye komen pompuan!!
tdesak ksih syg ke? :-(

Tanpa Nama berkata...

cinta x mudah diungkapkan melaui kata2... cinta x mudah untuk di tafsirkan melalui kamus2 di perpustakaan negara... cinta x dpt di lihat melalui mata... cinta hanya dpat di rasa oleh insan yang sdang bercinta dan berjanji setia...

by LIYA HASATSU(FB)

Tanpa Nama berkata...

cinte skit an...p klo cinte sjati kte snggop tok hadapi nyew tol ark??

Tanpa Nama berkata...

tpi mcam naa klau bf mrajok nk bt cm naa yew . . ary nie dy mrajok dn dy mntak putus laa

Tanpa Nama berkata...

sunyi x ade bf neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:(

Unamed berkata...

best juga

Tanpa Nama berkata...

maya percintaan ada racun manis cuma seketika

Tanpa Nama berkata...

so sweet..

Tanpa Nama berkata...

ape best couple ?

Tanpa Nama berkata...

sye pn ske ayt dlm niii....

Tanpa Nama berkata...

saya suka sangat kat ayat jiwang di atas!!!!!kalu ayat tu bagi kat laki boleh kan???

Tanpa Nama berkata...

cinta itu indah jika bahagia

mencintai kekasihku berkata...

AKU SANGAT MENCINTAINYA .........AKU BAHAGIA MELIHATNYA TERSENYUM...........AKU HENDAK MELUAHKAN PERKATAAN ROMANTIK.......I LOVE MY BOYFRIENDS ..........

PEMINAT berkata...

SAYA ALAMI PERISTIWA YG AMAT MENGEJUT KAN KERNA SAYA SEDANG DALAM KEKELIRUAN

Tanpa Nama berkata...

banyak jugak orang komen

Tanpa Nama berkata...

bosan pasal cinta.

Tanpa Nama berkata...

hay spa yg mau knal ngn aku.. mai main sms ngn aku kat phon...0198625542

si pecinta berkata...

cuba teka sape pakwe aq.mula nama dia A wlaupun dia anak kampung dia tetap menawan hati aku.dia tinggal kat kg telok ira.mungkin nakal sikit.hehehehe,aq thn 5 dia thn 6 .kami satu sekolah .

Tanpa Nama berkata...

aq pnya tman yg mhu cri cnta dye 3 orang sme keja gan aq...
tpi bla aq tnya je msti dye orang akan senyum...ermm
rpa2 dye orang ska kan seseorang yang aq x thu...
tpi aq ade misi yg perlu aq selesaikan kmu smua blh jdi dotok cinta x ??

Tanpa Nama berkata...

bunga mekar di tgnmu....jika ianya menjadi layu bermakna cintaku tidak akan bersamamu lagi

nur aisyah berkata...

aku sama seperti korang aku pernah menyintai membez abang angkat aku....dia sangat baik sampai aku pun jatuh cinta kat dia jadi tak salah kan kalau kita sebagai umat islam menyalingkan hubung insyaallah kalau kita kekal tak kemana kan okey la saya dah nak pergi dah nie..........................

<@!$y@h^Z@K!R@N>

leo berkata...

jom berjiwang di sini pulak..hehehhe

http://jiwangtakkarat.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

MENCINTAI ADALAH LEBIH BAIK DARIPADA DICINTAI...
SEBAB AKU MENCINTAIMU,
BERSAMA-SELAMANYA.

Tanpa Nama berkata...

jangan putus ye















amir ns berkata...

terbaikkkkkkkkk

Tanpa Nama berkata...

terbaekkkkkkkkkkkkkkkkkk d0wh..................

saiful azwan berkata...

happy nyew aq ,c0z dpat awek yg xprnah lupewkn aq ..;)

Tanpa Nama berkata...

.lij,fhju,detmetdtuhjeuetuhj,mdtuymhjdhjk

mat single berkata...

saya ingin mencari cinta sejati

zafri romeo berkata...

sy seorang yg kacak n tough org nyer brduit n bisnes petronas sndri.sy ingin mencari seorg pempuan serius dlam pr cintaan.call me:0123459735

Tanpa Nama berkata...

suka giler ayat ni punya power ar nak nangis lah teringat kat pakwe yg dduk tepi rumah tapi x tegur pn sya uwaaa....die x lyan pn sya mcam spasang kekasih...

Tanpa Nama berkata...

sya syang pakwe sya(i lov3 you so much)sya x nak org laen sya hnya nk awk sorang jer awk sya akn tnggu awk smpai bla2 pn cyunk shahiran ganu...

Tanpa Nama berkata...

sya syng shahiiran

Tanpa Nama berkata...

macam mane nk copy ayat?

Tanpa Nama berkata...

sangat romantik sekali....

Tanpa Nama berkata...

cm tulh arti cnta..prlukn peng0rbnan...

Tanpa Nama berkata...

mm,,

amad azir berkata...

huuuuuuuhhhhhhhhhhhhhh..............sedeyyyyyyyyyyyyyyyy

Tanpa Nama berkata...

i like....that was so romantic

Tanpa Nama berkata...

sweet sngt

Tanpa Nama berkata...

sungguh indah cinta..alangkah indah andai dapat ku mnikmatinya..

Tanpa Nama berkata...

walau kite x berbicare,walau kite x berpandang mate....tp,haTi ini setie mencintaimu selamenye... <3<3<3<3<3

nurul berkata...

romantiknya....

nurul berkata...

rindunya......

Tanpa Nama berkata...

cnta membuatku dusta... aq berase cemburu ble mlihat psgn kekasih y bahagia....
npe aq x sepeti mereka ????

Tanpa Nama berkata...

suke suke suke

Tanpa Nama berkata...

likes96!

Tanpa Nama berkata...

HUHUUHUU

Tanpa Nama berkata...

knapa cinta ska d'luahkan

Tanpa Nama berkata...

thanks koz bg idea nak jiwang dgn kekasih... sy suka sgt.. ")
<3

Tanpa Nama berkata...

sya suka ayat-ayat dlm blog ni romentik gla....

Tanpa Nama berkata...

I LIKE IT

Tanpa Nama berkata...

Power Gilak . Tpi x boleh Copy and Paste lh! Knp tuu , . .
ayat2 yg merembang kn bulu roma .

Tanpa Nama berkata...

skew nyer...romentik plak 2..i like..

lalalalala berkata...

Takdir pertemukan ku
dengan diri mu
yang membuat aku jatuh cinta
malam gelisah kan ku
tentang bayang mu
yang hantui setiap mimpi ku
aku mencintai mu
merindu kan mu
mengingin kan mu
jaga selalu cinta ini
jangan pernah siakan
kerana cinta ini
begitu indah
berjanjilah kepadaku
kau kan selalu di samping ku
ku kan selalu temani mu
kan ku setia pada janji mu
ku harap kau x kan lupa
segala mimpi2 indah kita
jangan biar kan aku keseorangan
dan genggam lah erat tgn ku
akan ku biarkan diri mu merasuki hidup ku
akan ku biarkan cinta mu meracuni hatiku
kerna cinta ku terlalu gila
kepada mu yang ku cinta
kerana diri ku x pernah bisa hidup tanpa mu
jangan pernah tinggal kan diri ku
jangan lepas kan aku
walau setengah detik hidup ku

Tanpa Nama berkata...

ROMANTIK SNGAT....TPY AYT NIE LEH WT SYE NAGIS SBB TRINGATKAN SESEORANG YG SYA SYANG PERGI TINGGALKAN SYA.
..i like.....

Tanpa Nama berkata...

emm

Tanpa Nama berkata...

AKU X MENDUGA BERTEMU DENGANMU BERSATU DI ALAM CINTA,,AKU TAK PERNAH MERASA BAHGIA BERINI DI SISIMU....

Tanpa Nama berkata...

cinta itu nature

Tanpa Nama berkata...

bg saya cinta ni halang
buat selama2an?
dan saya tak bleh ketawa dan menagis?

Tanpa Nama berkata...

di dalam diari hatiku,aq memilik mu..
aq simpan cinta mu di dalam hati mu..

Tanpa Nama berkata...

Apew yg bestnye cinta..??

Tanpa Nama berkata...

~nice word n i like it <3

Tanpa Nama berkata...

nice word n i like it,i will try.love u my dear ~MNSR~ EX only lh..

Tanpa Nama berkata...

aq syg ko sesangat...aq x nk kehilangan ko walaupon kite b'lainan umor...
aq x fhm prasaan ko...n...ko x fhm prasaan aq...tpi aq yakin ...Allah swt...fhm prasaan kite...aq hanye bolh m'doakn agar kite disatukn...klau dh ditakdirkn kite b'satu aq b'syukur sgt..tpi klau dh ditakdirkn tiada jodoh kite...kite hanye mmpu b'serah..aq yakin bahwe jodoh aq akn adew kelak...
kite hanye mmpu m'rancang...
tpi Allah yg m'nentukn..

Tanpa Nama berkata...

gila , bodoh

Tanpa Nama berkata...

aq amat mmerlukn ayat jiwang tuk mncairkn hati pempuan y ku sayaang..

Esther berkata...

terbaik (y) punya ! :D

Tanpa Nama berkata...

syg ketahuilah aku sgt menyintaimu....
syg ketahuilah kau sja dhatiku.....
syg ketahuilah aku sgt syg kpdmu....
syg ketahuilah aku sggup mati untukmu....
syg ketahuilah hnya namamu yg bermain di hatiku.....
itulah yg bleh ku katakan wahai syg....
syg i love u......

Tanpa Nama berkata...

sweet glew ayat nie..pergh..;)

Tanpa Nama berkata...

saya teramat mencintai kau walaupun kau mintak putus saya harap awak amat mencintai saya and awak jangan tinggalkan saya

Tanpa Nama berkata...

semue orang yg kat atas ni komen entah ape2 jee :P

aEn amAniEy berkata...

ssEkAliEy d biArkAn tErlUka ..
sElamAnyA hAti akAn mErasa ..
wAlaU d bEri kEmaafAn bErjUta ..
lUka tEtap akAn mEnampAkkAn dArahnyA ..
sEmbUhnyA mUngkin ..
nAmUn pArut nyA tEtap adAr ..

lOveischEnta berkata...

sEkali d biArkAn tErlUka ..
sElamAnyA hAti akAn mErasa ..
wlAu d bEri kEmaafAn bErjUta ..
lUka tEtap akAn mEnAmpAkkAn dArahnyA ..
sEmbUhnyA mUngkin ..
nAmun pArut nyA tEtap adAr ..

Tanpa Nama berkata...

nasi lemak

Tanpa Nama berkata...

ayam goreng!!!!!!!!!!!!!!!!

Wannie Chiki-chiki B00m berkata...

romantik hehe ... i LIKE <3

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz berkata...

I LOVE U LAH!!! :D

Tanpa Nama berkata...

I LOVE U LAH!!!! :D <3

Tanpa Nama berkata...

hey

insan biasa berkata...

sangat jiwang...
sya ska ayat ayat cinta,,

insan biasa berkata...

sye ska sgt kta kta cinta..

pokteiwan berkata...

Asslamualaikom...~hidup ku sunyi tampa ayu,semua banda ku buat xsenag,hidup ku xmcam dulu,dulu aku gembera hidup bersamamu,sekarangni hidup ku sunyi sepi~~~~allah lembutkan lh ati ayu,kembali lh pada aku ayu....rindu pada mu sangak2¢¢

Tanpa Nama berkata...

aku amat mencintaimu syg....

mieya berkata...

banyak nye ayat jiwang , saya suka !

owg kcewa dgan cinta berkata...

aq rindu ex aq..wlaupom aq da jdy ex dy tp aq ttp syam dy..dy ttp d'aty aq...

owg kcewa dgan cinta berkata...

aq rindu ex aq..wlaupom aq da jdy ex dy tp aq ttp syam dy..dy ttp d'aty aq...

hati kekasih berkata...

aku nk sngt awek aq fahm aq dn tunjukan kasihsayangnya dkt aq

Ainie berkata...

Emmm,...cinta begitu indah tp ada jgk sebahagian manusia y xpndai untuk mnghrgai n mnilai ssbuah CINTA!

Tanpa Nama berkata...

..........urm boley lar boley lar

Tanpa Nama berkata...

Cinta Gila :(

Tanpa Nama berkata...

Perfect.... I like this :D

Tanpa Nama berkata...

x bace pon lol xD

Tanpa Nama berkata...

dye tk sggp khlgn sye...

rani azmie berkata...

jiwang gila....

rani azmie berkata...

jiwang sngat.....
mnyentuh jiwa yg sedang luka...
ttapi bgi yg sedang bercnta mmang romentik....

Syiera Azri berkata...

Triple WOW ! Memang romantik laa ayat ayat dia .

Tanpa Nama berkata...

ak suka lar..

Tanpa Nama berkata...

cinta bagaikan aur dengan tebing....

kau lah yang aku sayang
kau lah yang aku rindu
kau lah yang aku cinta

Tanpa Nama berkata...

Berkesan...thanks

Tanpa Nama berkata...

aku telah menerima kekurangan mu.. kerna aku juga punyai kekurangan.. aku tak menilai cinta mu dengan mata.. TAPI aku menilai cinta mu dengan mata hati ku..

insan mencintai ny hngga ujung nyawa berkata...

cinta itu indah .. namun lbih indah jika ia iny di hiasi dgn kesetiaan ,, <3

Tanpa Nama berkata...

se sweet

Tanpa Nama berkata...

aq syg dye sngt2..aq xmw bpsah ngn dye..
dye lah sgalanya bg aq..

CINTA itu HADIR setiap saat..
CINTA itu TERASA dalam tindakan..
CINTA itu TERUCAP dalam senyuman..
CINTA itu BERSINAR dengan tatapan..
CINTA itu HANGAT dalam dakapan..
CINTA itu MENYENGAT lewat belaian..

Samy Coolboyz berkata...

mantab ..

Tanpa Nama berkata...

Ooo...ketinggalan zaman sy tau!!!...

Zumi Zola berkata...

CINTA ITU IBARAT MAKAN DAN MINUM,KLU XMAKAN LAPAR,KLU XMINUM DAHAGA.BEGITU JUGA PERASAAN CINTA KLU IA TIADA KITA HIDUP BAGAI DISIKSA ..HUHUHU

Tanpa Nama berkata...

WOW !! BEZ NA AYAT TOQ..

Tanpa Nama berkata...

LOVE LIKE GAME.. EASY TO START, HARD TO FINISH ! SO, GET READY B4 U PLAY IT.

Tanpa Nama berkata...

aku pum mhu mcm 2 la kn haha

Tanpa Nama berkata...

wow ! best2 ...

Tanpa Nama berkata...

ayat2 gila pehh..

HerWan Wan Da'blend berkata...

aku ske kt dya ! tpi aqx tw cm na nak ktakan .. (help me)

Tanpa Nama berkata...

ayat yang best tp sayang baru ja break dgn bf

ayat jiwang berkata...

pergh..ni ayat jiwang giler jiwang habis ni..

Tanpa Nama berkata...

Lpz bce ase cm tingat kt si dye lark....
X pela yang pnting kmi sma2 syg......

Alia_aizad

Ana Leya berkata...

sgt sweet

Ana Leya berkata...

perghhh ska nya. tp pkwe aq ta et na sweet ceni. haha

Tanpa Nama berkata...

aku nak gf yg faham aku, boley terima aku ngan seadenye,and aku x nak gurl yg sexy,free hair, and gedik2 cam babi

Tanpa Nama berkata...

:)

Tanpa Nama berkata...

like

Tanpa Nama berkata...

sye mhon awk kmbali pda sye,,sye perlukkn awk,,sye akn cba tuk brubah...wlaupun awk xsmpurna...sye ttap syg awk,,awk tlong la beri cnta awk tuk sye mnjaganya kmbali..

wan norasikin berkata...

syg b sgt2

elsonz chivas berkata...

mantap beb..

Tanpa Nama berkata...

cinta itu buta...cinta x seharusnya dimiliki pada saat kita sedang menuntut ilmu di sekolah...tapi apakan daya kita x boleh memaksa perasaan itu datang dengan sendirinya...jika kita mencintai seseorang itu,,,cintailah dengan sepenuh hati kita..jangan terlalu memilih seseorang itu..

Tanpa Nama berkata...

aku cuba untuk sibukkan diri aku dgn harapan aku tak lg mememikirkn drimu..namun itu smua hnya sia2,kerana drimu sllu hadir dlam hati ku...




peace no war




_simple boy_

Tanpa Nama berkata...

best nya ayat ni sya ska lah ayat ni..

Tanpa Nama berkata...

wah...jiwang giler...romantik siot.mudah mudahan pakwe aku bace ayat2 kat sini pastu dia sedar skit...<3

Tanpa Nama berkata...

he3..pkwe2 jarang sgt yg bukak dn tgk bnda mcm nie..hnya yg megnali dn memahami erti cinta jer yg suka tgk dn bca bnda2 mcm nie..



_simple boy_

Tanpa Nama berkata...

jika se2org lelaki mncintai se2org wnita..dia akn mncintai spnuh hati nyer,shingga se2org lelaki tu akn tkut khilangan wnita yg disyangi nyer tu..ini akn brlaku hnya pda se2org lelaki yg bnar2 megerti cinta sjati dn mncintai seorg wnita yg di anggap malaikat bgi nyer..




_simple boy_



Tanpa Nama berkata...

cinta itu indah bgi yg pernah alami dlm hidup,bgi yg mncintai seorg perempuan hnya kerna nafsu smta2 adlah kjam dn tdak haruslah dikagumi..bgi yg mencintai seorg prempuan kerana allah dn bernawaitu utuk mnjadikan isteri adlah yg afdal dn diberkati oleh yg maha esa itu adlah yg harus dikagumi dn di sanjung tggi..




_simple boy_

Tanpa Nama berkata...

sy cka ayat cnta ini..krna ia mnytuh prsaan............i like

Tanpa Nama berkata...

so sweet,,,awesome kalau dapat bf cenggini,,,AKU TTP MENYAYAGIMU,,,

Tanpa Nama berkata...

Tak usahlah sebut psal CINTA jika anda tidak sebenar-benarnya mengambil kisah.
Tak usahlah bercakap tentang PERASAAN jika ia tidak berada di hati anda.
Tak usahlah menunjuk ke DADA jika anda berhasrat melukakan hati pasangn anda.
Tak ushalah sebut CINTA ABADI jika di hati anda untuk berpisah
Tak usahlah memandang MATA nya jika anda berbohong kepadanya.
Tak ushalah sebut HELLO jika kelak anda mengucapkan SELAMAT TINGGAL kepadanya.
Tak ushalah katakan dia SATU-SATU nya,jika ada orang lain di sisi anda.
Tak usahlah kunci HATINYA.jika anda tiada kunci untuk membukanya kelak.
;-)

Tanpa Nama berkata...

I LIkE....:)

Tanpa Nama berkata...

aku nk dye yg syg aq...:)

Tanpa Nama berkata...

. lah hAi sWeEt nYer aYat . . :P

charming berkata...

becinta selepas nikah adalah cinta yang terbaik..

charming berkata...

cinta selepas nikah adalah cinta yang tebaik

Tanpa Nama berkata...

jgn prcaya pd cnta yg dtg dgn tiba2 kerna cnta tu akn mrana stlah d belai dan carilah cnta dgn bermula bismillah.

Tanpa Nama berkata...

Dop Besz Lachong . Hokaloh Koya Mg Orang Neyh . Cm Kmpang !

Tanpa Nama berkata...

soooo swiitttt....rndu cgt2 at pkwe ksygn syerw...syunc,arap hbgn kta b'kklan hngga ke akhr hayat....until jannah syunc,UNTIL JANNAH...i luv u so much!!!!!! biar laa p'mpuan tuu cba nk hnc0wrkn hbgn cnTA Kita ny,kita mst hdapi ianya dgn tabah...abunc xmaw cURANC K....muaHHHHH.......

Tanpa Nama berkata...

sy syg dye..!!!korang tau x..??

Nazyrah Cokeyy Cokeyyh's berkata...

Sukaa-2 ! Cengginii , (y)

Tanpa Nama berkata...

mohon share yer

Tanpa Nama berkata...

best giler bace blog cicinta nie.. :D

H = hanya
a = aku
c = cinta
k = kau
s = seorang

#best giler ayat nie..huhuhu

sEtIa sEnTiAsA berkata...

Sesungguhnya aku , tak ingin kau pergi , takkan mampu ku hadapi dunia ini , tak ada erti semua , bila kau pergi .

sEtIa sEnTiAsA berkata...

Saat kamu ingin melepaskan dia , ingat la saat kamu ingin dapatkanya , saat kamu tak lagi syg dia , ingat la saat pertama kali kamu jth cinta pada dia , saat kamu rasa bosan bersama dia , ingat la saat indah bersama dia , saat kamu ingin menduakan dia , bayangkan dia selalu setia , saat kamu ingin berbohong pada dia , ingat la saat dia sentiasa jujur , maka kamu akn rasakan pahit dan manis serta makna mencintai seseorang dengan tulus dan penuh kasih sayang .

sEtIa sEnTiAsA berkata...

Saat kamu ingin melepaskan dia , ingat la saat kamu ingin dapatkan dia , saat kamu tak lagi sayang dia , ingat la saat pertama kali kamu jatuh cinta terhadap dia , saat kamu rasa bosan bersama dia , ingat la saat indah bersamanya , saat kamu ingin menduakan dia , bayangkan andai dia sentiasa setia , saat kamu ingin membohonginya , ingat la saat dia selalu jujur , maka kamu akan merasakan pahit dan manis serta makna mencintai seseorang dengan tulus dan penuh kasih sayang .

Tanpa Nama berkata...

lucu larh.lucu,,, hhaaha.... suka2.. hehe..

NEYMAR JR 11 berkata...

I LIKE . Bleh Ckp Kt Kkasih Sy ...
BEST NYERRR

Tanpa Nama berkata...

So sweet

Tanpa Nama berkata...

aq x tau erti cinta itu ap !!!

Tanpa Nama berkata...

aq x tau cinta itu ap !!!!!!!!

Nor Atiqah berkata...

I like those design n the sentence.. very cute...:)

Nadia Lee berkata...

wahhhh so sweet

Nadia Lee berkata...

so swettt

Tanpa Nama berkata...

eeeee

Tanpa Nama berkata...

cinta mnykitkn bila owg yg kite syg xphm kite :(

Tanpa Nama berkata...

pecah kaca pecah gelas
sudah baca harap balas

Tanpa Nama berkata...

sjak khadiran mu ..hati q sngat bhagia .. khadiran mu tlah mngubat rsa sakit hati ku yg lah brlalu .. cinta antara kita sduh ditakdikan oleh TUHAN yg maha kuasa .. aku tak akan prnah mninggalkan drimu mu ..tanpa mu , hati ku brasa sunyi ..

Tanpa Nama berkata...

cinta itu datang dengan sendiri walaupon susah nak difahami

Tanpa Nama berkata...

Atas nama cinta bermula la pengorbanan

Tanpa Nama berkata...

I LIKE!!!!!CANTIKNYA AYAT2 CINTA NIE ROMANTIS SUNGUH NIE

atyn dyla berkata...

best aqk ayt2 cinta nie ..,

Tanpa Nama berkata...

romantik gilerrrrr ayt nieee

«Lebih lama ‹Lebih lama   201 – 400 daripada 463   Terbaru› Baru»

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.