Ayat Romantik dan Ayat Cinta Buat Kekasih

Share on Tumblr
Mencari ayat-ayat cinta buat kekasih? Ayat Romantik dan Ayat Cinta Buat Kekasih banyak terdapat di sini. Ayat-ayat jiwang buat girlfriend atau boyfriend seperti di bawah:

Aku tak pernah menyesal mencintaimu, yang kusesali mengapa tidak sejak dulu aku mencintaimu.

Cinta yang suci dapat dilihat dari pengorbanan seseorang, bukanlah dari pemberian atau hadiah semata.

Dalam hatiku terdapat rasa cinta yang hebat terhadapmu. Adakah kau juga berperasaan begitu?

Janganlah kau permainkan cintaku. Ketahuilah cintaku terhadapmu adalah tulus dan suci.

Ketika aku sendirian, hanya wajahmu yang indah yang kufikirkan.

Jangan putus asa dengan CINTA. Bahagialah terlebih dahulu dengan dirimu, dan kamu akan menarik seseorang untuk berbahagia denganmu.

Cinta adalah caraku bercerita tentang dirimu, caraku menatap kepergianmu dan caraku tersenyum saat menatap wajahmu

Cinta letaknya di hati, meskipun tersembunyi, namun getarannya jelas sekali. Ia mampu mempengaruhi fikiran sekaligus mengendalikan tindakan kita sehingga kadangkala kita melakukan hal terbodoh tanpa kita sedari

Cinta itu buta. Cinta itu tidak memerlukan cahaya matahari untuk menyuluh jalan sang pencinta itu walaupun jalan itu amat sukar dan berliku. Cahaya hati dan perasaan sudah cukup untuk menerangi segalanya.

Cinta tidak boleh dipaksa dan cinta bukan datang dengan sekelip mata. Cinta bagaikan bintang di langit sana. Terlalu banyak yang bercahaya indah tetapi cuma satu yang akan jadi igauan pemujanya.

Cinta itu bukanlah menyayangi yang sempurna tapi cinta itu menyayangi yang tak sempurna menjadikannya lebih sempurna



Bersyukurlah Anda yang merasakan CINTA,memberi CINTA kepada orang-orang di sekitar dan menerima CINTA dari orang-orang di sekitar.

Cinta itu HADIR setiap saat
Cinta itu TERASA dalam tindakan
Cinta itu TERUCAP dalam senyuman
Cinta itu BERSINAR dengan tatapan
Cinta itu HANGAT dalam dakapan
Cinta itu MENYENGAT lewat belaian

Jangan terlalu meratap atas kegagalan bercinta. Cinta kepada manusia dan daripada manusia, tak pernah kekal.Jadi untuk apa kita bersedih, meratap untuk sesuatu yang tak pernah jadi milik kita?


Panduan Atasi Jerawat. Info lanjut, KLIK SINI

Ayat Romantik dan Ayat Cinta Buat Kekasih

458 Komen:

«Lebih lama   ‹Lebih lama   1 – 200 daripada 458   Terbaru›   Baru»
Tanpa Nama berkata...

oh..mcm 2 upenye cinta..

Kpop Lover berkata...

terbaek !

Tanpa Nama berkata...

power punye...:D:D:D:D

alif berkata...

ape name music nih?

Tanpa Nama berkata...

Numpang Lewat Aja All

mistry gurlz berkata...

bez.........

Tanpa Nama berkata...

lagu kiss the rain~!! :)

Tanpa Nama berkata...

cintai aku spt aku mencintaimu ............ ^^,

Tanpa Nama berkata...

I LIKE 2

Tanpa Nama berkata...

best jgk blog ny..!! sy ske sngt..

۩♥۩۞ NATASHA SHARIFF۞ ۩♥۩ berkata...

wah . best best . hik hik

Nurul Athirah Nik Miasyaryana berkata...

cicintaa ..

bro berkata...

ok je

Stacy berkata...

romantisnye ayatnya...sedih dan saya terasa macam mahu menangis pula membacanya...

Tanpa Nama berkata...

INDAH Y AYATNYA

Tanpa Nama berkata...

x ada ayat romantik lai...dah x ada ke...
ayat ni masa saye dajah 2 tahun 1999

Tanpa Nama berkata...

bila terasa rindu ku sebut namamu... terjaga yang ku ini aku tak pasti .... bila terasa cinta ini aku memerlukanmu tetapi hayat kita akan pisah... terjatuh dalam hati membisa katakan hayatmu cinta mu tak kan kembali hayat ku...<3<3

Tanpa Nama berkata...

eeeaaa...jiwng nya lgu ni...aq bnci lgu jwang2....uhup398x...

Tanpa Nama berkata...

KENAPE la.. nana rase tenang bila baca sambil dengar music nie.. indah sangat.. :) macam nak masuk je alam lain alam romantis bsama si dia,,, indah sagat.. tenang je...

Tanpa Nama berkata...

i am so happy..so sweet ayat nie memag jiwang..(^_^)

Tanpa Nama berkata...

so sweeettt laa...5 star

Tanpa Nama berkata...

geram xbleh nk copy paste.....mls nk salin

Tanpa Nama berkata...

karna aku menyayangi ny

akmal berkata...

cam na nk bt ya...lau awek kita wt xtau ja kat kita...lama dah xdngar berita?????

akmal berkata...

pening dibuat nya..aq nk g blajr...dy bt aq cam ni

Tanpa Nama berkata...

file sngat.

zaza berkata...

alaahaaii.. so sweet !!

amy berkata...

Wow so sweet.....

Tanpa Nama berkata...

saya cinta an dy . tpy perasaan saya at dy xsame dgn perasaan dy at saya .

Tanpa Nama berkata...

cinta aku utk kau seorang

Tanpa Nama berkata...

.ak suke kisah cinte niy. .bezt. .s0 g0d. .amat mdlam taw mks0d ayt2 tsb0t. .peh gilewlah. .

Tanpa Nama berkata...

camne nak letak lagu dalam blog

Tanpa Nama berkata...

Best2 :)

Tanpa Nama berkata...

ah, love story...

Tanpa Nama berkata...

best la ayt niiii . . .

Tanpa Nama berkata...

aku sgat mcntaimuu . . . . .

Tanpa Nama berkata...

hihihi

Tanpa Nama berkata...

cari ayat bez2..
sy0k~
<3<3<3<3

Tanpa Nama berkata...

tenang bila baca ayat ney

Tanpa Nama berkata...

puisi cinta memang sebati dgn lagu ni....hmmmm...sedap juak didengar...teringat plk dgan kekasihku...THANK CICINTA...

Tanpa Nama berkata...

best la lagu nie~ ape name lagu nie ek?

Tanpa Nama berkata...

cinta terhadap manusia akan tetap manis sekalipun ianya pahit untuk di laluinya kerana semuanya bergantung kepada cinta kita kepada yang maha pencipta. Kenalilah diri, kita hidup hanyalah untuk meraih cintaNYA yang maha esa....

Tanpa Nama berkata...

^^ or sllu ckp jgn t'lalu m'percayai cnta..krna cnta e2 bisa m'butakan sypa sja...ia bisa m'mkan dri sndri...bak kata p'patah org mlyu.."MAKAN HATI B'ULAMKAN JANTUNG"....^^

Tanpa Nama berkata...

dimana ada nya cinta sejaty...

Tanpa Nama berkata...

CINTA hadir waktu kesunyian...adalah waktu dan saat2 yg indah buat pertama kali...waktu cinta yg indah itu bersama...bagaikan pelangi bersama sama burung2 beterbangan...

jiwa_love berkata...

memg rasa tenang cgt bile bce smbil lyn music dye menenangkan jiwa....

Tanpa Nama berkata...

aku cinta dia sgt2..

Tanpa Nama berkata...

em harap die dpt owg yg lebih baik dari saya

Tanpa Nama berkata...

seribu kali syg...

Tanpa Nama berkata...

cinteku ibarat bara api yg menyala utk dirimu saje

Tanpa Nama berkata...

npa tak leh copy nie?

Tanpa Nama berkata...

biar lah cinta ku kau main aku tahu kau tak boleh terima aku seada nya tapi kenapa kau tak jujur dengan aku saja buat apa kau tipu aku kau tipu aku...bertapah sakit hati ku kau tipu aku.kau tipu aku...

Tanpa Nama berkata...

sedih ar ayat-ayat yang ade dekat sini.kalo boleh buat yang paling sedih ^__^

Tanpa Nama berkata...

layan muzik cam ni bleh layannnnnnnn

Tanpa Nama berkata...

jgan buat diri kita menderita kerana cinta...
dan jgan buat diri kita sensara kerana cinta..
yng kita inginkn adalh ke bahagiaan yg abadi..
jagan trlalu mngharap stlah jatuh cinta... kerana ea amat mnyakitkn bila cinta yg kite beri x d hargaiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

huhu..
terharu nya.. :'(

Tanpa Nama berkata...

Biarlah diri kita meraih kegembiraan di alam percintaan..
Jangan biarkan diri kita merasa sengsara kerana cinta...
keinginan di alam percintaan cuma kesetiaan dan saling cinta mencintai sama lain...
harapan terlalu berharap adalah salah suatu yang tak dapat nak ku atasi hingga sekarang...kerana cinta dan sayang amat perit jika kita menyayangi seseorang itu,walaupun dia tak tahu apa yang ada di hati kita...
kerana ia amat menyakitkan hati bila rasa cinta yang kita beri kepada yang disayangi tak disanjungi.......
<3<3<3

Tanpa Nama berkata...

hewm. . .b0leh tahan la ayat r0mantik kat atas nie. .

Abdul Fattah berkata...

wow ayat manis tapi....tak boleh copy la T_T

Abdul Fattah berkata...

wow ayat manis tapi....tak boleh copy la T_T

azzila rahman berkata...

apabila daku mendengar muzik ini,aku dapat merasakan jiwa ini tenag saja.....dan juga membuatkan aku menjadi lebih semangat untuk teruskan kehidupan ini , walaupun ahti ini telah di hancurkan seketika dahulu....

Tanpa Nama berkata...

thanx..bab buat lman cinta nie..... moga madah2 cinta yang lbih menarik dibuat...

Tanpa Nama berkata...

FUHHHH!!!best glerr love story nieyh..rgi spew2 yg x bce ayt rmantik..hehe..

Tanpa Nama berkata...

tidak romatik langsung

Tanpa Nama berkata...

sesiape yg mhu memujk aty seseorg bleh bca ayt d ats....

Tanpa Nama berkata...

setiap detik aku akan menyanygi mu,,.. dan walaunpun apa pun yang terjadi kita akan tetap bersama... b, hati ku sudah tertulis untuk mu.. jaga saya baek baek.. love you B

Tanpa Nama berkata...

kechik love aYaD <3<3<3

Najihah :) berkata...

:)

Tanpa Nama berkata...

mengapa aderr cinta..?? lelaki selalu ungkapkn cinta tp aderr kaa dea cinta kan nan iklas dan sejujurnya..?? '

Tanpa Nama berkata...

hai!!! akoe pon cme jew . .? wt thanks at amien metro . . oke at cni dh cgad2 kecewe nun koe . . koe dh wt akoe pkir at koe . . ps2 koe ckp koe nux stAy nun akoe . . tgok ckunk ap koe dh wt at akoe . . koe crang . . akoe arp koe bhagie nun beny iera 2 . .

Tanpa Nama berkata...

cinta itu bodoh...

Tanpa Nama berkata...

cinta itu merosakkan jiwa apabila di kecewakan oleh seseorang...jangn lah hayati sngt kata2 yg manis dan duka.. kerana itu lah yg bolh membuatkan kita kecewa...

Tanpa Nama berkata...

napa cinta itu megecewakan ekkkkkk??????

Tanpa Nama berkata...

cintailah diri sendiri sebelum kita mencintai seseorang.
cinta kadang2 menyakitkan tetapi cinta yang suci amat indah dan penuh bermakna jika mereka yang benar2 menghargai cinta dan pasangan mereka.

Tanpa Nama berkata...

cinta kta prlukan pengorbanan....btoi ka x

Tanpa Nama berkata...

btul2..

Tanpa Nama berkata...

cinta adalah segala-galanye . betul ta ? .. hehe !

Tanpa Nama berkata...

cinta itu memang buta.
cinta itu sukar dilafazkan melalui kata-kata
mahupun lagu.
kerana nanti,bahasa tubuh bakal menceritakan segalanya...

Tanpa Nama berkata...

cinta itu menyakitkan bila terluka.
tapi ianya indah jika kita mengerti disebalik
apa yang berlaku...

Tanpa Nama berkata...

cinta itu terbahagi kepada tiga..
1. cinta
2. cinta
3. cinta
ini yang dinamakan cinta...hahahaha ...

Tanpa Nama berkata...

lepas baca 2,jgn la trlalu jiwg erh,..

Tanpa Nama berkata...

sedihnye ayat cinte nieee but romantic..

Tanpa Nama berkata...

Knpa smpai skrang sy blm blh temu cnta sjati sya???

Tanpa Nama berkata...

cinta ku bwu dipermainkan sgt sediy tpy cahaya bqu memasuki aty aq mcm pelangi x bercahaya namun syg kau berseri muaaah

Tanpa Nama berkata...

cinta mmg indah tp , bg saya , mncntai mnusia adalah slh satu cnta yg rumit . saya salu gagal dlm cnta wlaupun saya mncntai dgn tulus . tp , cnta saya trhadap YANG MAHA BERKUASA lar yg mbwat saya pcaya cnta saya sdg menunggu saya . teman , klau kta putus cnta , hnya pcayalh yg dia bkn jodoh kta . sedlm dan setulus mana pun awk mncntai dia , jika dia bhagia dgn org lain , doakn saja kbhagiaan dia . jgn mbnci dia jika dia pergi kerna dia jgk pnah bwat kta bhagea wlau hnya menatap dan mndoakn kbhagiaan dia .

gAdiz bublE gum berkata...

r0mantik glew ayat nie..!!

jai berkata...

F ► First time
A ► Aku menemui cinta dari
C ► Cinta siber
E ► Elok benar
B ► Budi bahasa
... O ► Orangnya pun manis
O ► Oh! Tuhan terima kasih
K ► Kerana menemukan kami ...♥

Tanpa Nama berkata...

Cause i miss you,
Cause i need you,
Cause i love you,
Cause i need you...;)

echamzury berkata...

THE BEST .

Tanpa Nama berkata...

cinta x salalu bersama jodoh...
tapi jodoh selalu bersama cinta...

Tanpa Nama berkata...

cintailah Allah maha Esa dengan sepenuh jiwa dan raga,
cintailah ibu bapa dengan penuh kasih sayang,
dan cintailah seseorang dengan penuh ikhlas......

Tanpa Nama berkata...

cinta itu adalah indah dan sedih

kieyna berkata...

yah !! gud luck 4 cpa2 yg nak try bgi kat cple dya . hahaha

Tanpa Nama berkata...

saie sayang awak sanad sanad .. saie ta ade owg laen selaen awak lhaa !! um saie arap awak pon mcm tuh ugak k !! lovee u honey ,, iza sayang ayun sanad sanad lhaa .. jgn pergi dari idop owg taw !! owg ta na .. owg terlalu syg an dy ..

Tanpa Nama berkata...

saya sayang awak sgt2x..saya nak selalu ada di sisi saya..i love u soo much..

Tanpa Nama berkata...

teringat pulak kekasihku..emmm

Tanpa Nama berkata...

terharu giler de.. syg my gummy bear

Tanpa Nama berkata...

cdeyh sgt . . .rase nk nangis pom ade.terkilan rase d'jiwe nim..

Tanpa Nama berkata...

pisang trangganu..
pisang serawak..
telur penyu...
d mkan biwak..
bukan niat nk ganggu awak..
cuma nak bagi tau saya rindu kat awak

Xü jim berkata...

terbaek!

Tanpa Nama berkata...

wdadasdas

Tanpa Nama berkata...

the best feeling in this world is, when the person you like likes you back.

erin arshad berkata...

hidup tanpa kau,bagai dunia tanpa udara.seperti jasad tanpa nyawa.

Tanpa Nama berkata...

cinta itu sengkong???

key to love:) berkata...

I miss someone who near and who hold my key of heart,, IMissHimSoDamnFuckingMuch !! <3

Tanpa Nama berkata...

Apa tajok lagu nie,, nk tawu! please!!

Tanpa Nama berkata...

bila ku rindukan mu ku sentiasa menyebut namamu .bila resah ku selalu menghubungimu.

Tanpa Nama berkata...

terbaikkkkkkkkkk..like2..

Tanpa Nama berkata...

haa sedey

Tanpa Nama berkata...

yup sedih...
papee pun i like...
hehehe...
^^
just smile always...

Tanpa Nama berkata...

sdih x sdih aq un like gak <3

Tanpa Nama berkata...

hidup hanya sekali.bcinta pon skali.khwin pon skali.sbp selain diri mu.xada siapa2 yg dapat menganti tempat mu syg....

Tanpa Nama berkata...

Cinta muda mudi sekarang..., hanya mencapai kepuasan sex semata2.., sebabnya lelaki hanya pandang wajah bukannya pekerti yang baik pada wanita...

Tanpa Nama berkata...

sedih ..jika tiada teman

Tanpa Nama berkata...

sedih ..jika tiada teman

ain fatihah berkata...

biar lah dia berasama ku selamanya

Tanpa Nama berkata...

x romantik pon.....

Tanpa Nama berkata...

best yew...
romentak sngt..

Ax Love berkata...

wow , memang best laa , dengan ayat2 cinta ny , kamu bole share2 kah mcm mana ayat2 sayang??

Tanpa Nama berkata...

mmg bezt r ayt niewp

Tanpa Nama berkata...

thankz sebab share semua niey.....romentik giller

Tanpa Nama berkata...

i always love him for the rest of my life

Tanpa Nama berkata...

sy rindu kt awak..

Tanpa Nama berkata...

zzz

Tanpa Nama berkata...

tNamLh sbTg ph0n "CINTA" d'hTimu ..
yaNg b'akArkn "KESETIAAN" ..
b;dAunkn "KEPERCAYAAN" ..
b'bTgkn "PENGORBANAN" ..
b;bUahkn "PENGERTIAN" ..
rwAtiLah dGn "KASIH SAYANG" y' tLus dRi hTi ..
agAr "BAHAGIA" sLmAmya ..

Tanpa Nama berkata...

begitu bahagia saat kita mngetahui tentang cinta..perasaan yg x pernah kta duga,,baru sye tahu..cinta adalah salah satu mainan jiwa.. :)

Tanpa Nama berkata...

Andai aQ dpaT M'milikiMU..x KAn ku lpAS KaN... aNDai aQ Dpt m'cnTAimu..x kaN KU TggALkAn.. anDAi aQ dPT M'RNduIMU..X Kan aQ LUPakAN....('V')

Tanpa Nama berkata...

andai kata d'takdrkn t'pisah jauh d'mata..namun haty tetp sayang m'rnduimu...tiada siapa dapat melenyapkn cinta d'hatyku..hanya tuhan saja yg b'kuasa.. aQ harap kau masih m'yayangi dri ini,kerana aQ x sanggup untuk b'pisah dgnmu sayang..........

Tanpa Nama berkata...

Cinta xsemestinya harus dimiliki...dgn melihat dirimu bhgia sudah mmpu membuatku tersenyum riang,namun ketahuilah...jauh disudut hatiku inginkan dirimu kembali seperti dulu....akan tetapi melepaskan dirimu berbhgia b'sama nya merupakan 1 keputusan yang tepat yang pnh ak lakukan seumur hidupku....

Tanpa Nama berkata...

cinta itu buta la wei..phm ar sndri

Unknown berkata...

sy syg sngt kt sorang pempuan nie...
tp sy trpksa tngglkn dy.....

aiman berkata...

waa..terbaekk..thanks cicinta..<3

dyan_yaNa :) berkata...

Yeah terbaik ' follow rmai2 kayh http://dyanastoryz.blogspot.com
..

Tanpa Nama berkata...

cinta itu xblh bli dgn wang......,
cinta itu yga xbleh dpaska.....llki mhupun wnita,
cinta itu bagaikn lngit&bumi,bgaikan bntang&bulan,
klu xada smua itu x wjudlah cinta yg brmakna utk smua org...
itukh smua org fkirkan???????.......

Tanpa Nama berkata...

ci.......3cinta adam&hawa terbit d syugra trang d jiwa mnjadi sksi empian kta.....renung3kan smpai temenung......^-^&renung2kan n slmat brrmah!!!!';":/

Tanpa Nama berkata...

hmm aqu sanad merindukannya disaat pemergiannya dari idop aqu , adakah wujudnya lagi perasaan cinta terhadap dea ? hmm -,-

Tanpa Nama berkata...

Cinta bukan permainan dalam hidup tetapi ianya untuk dua insan yg boleh menahan hingga ke akhir hayat..cinta aku untuk dye selamanya..

Tanpa Nama berkata...

cinte?apw itu cnte?itu itu hnye mnyakiti haty aq sjew,,
aq bnci dgn nme cinte sbb cinte sllu buat aq tluka,,

Tanpa Nama berkata...

xbez pown... cm sial ja...

gadis igin tahu berkata...

cinte ..npe smua org perlukan cinta ???????

Tanpa Nama berkata...

kerana cinta untuk smua orang tpi cinta dengan tuhan jangan di lupa kan..

Tanpa Nama berkata...

cinta untuk kebahagian seseorang yang istimewa..

tasha azizi berkata...

romatikkkk gilee laaa

Tanpa Nama berkata...

memang la romantik..

Tanpa Nama berkata...

saya suka sgt lps bce niy..cinta e2 indah jika kita btol2 tmui cinta sejati

Tanpa Nama berkata...

cinta ia ad di mane2... :) cinta membawa kebahagian dlm kehidupan kte

Tanpa Nama berkata...

cinta ini juga akan membuat kite ini skit. . .dan menyeksekan

Tanpa Nama berkata...

hidup adalah satu perjuangan..dan cinta itu melengkapi kehidupan.wahai si dia yang aku cinta,ketahuilah betapa aku sangat mencintai dirimu,walaupun kau tak pernah tahu betapa besarnya peranan mu dalam diari hidup aku.aku sangat menghargai kewujudan dirimu,kerana dengan itu aku merasai indahnya perasaan itu.rauhah..aku akan tetap mencintaimu..walaupun kau tak pernah tahu siapa si dia itu.aku akan terus doakan kebahagiaanmu sehingga kau bertemu dengan seseorg yang kau cintai,sekalipun dia itu bukan diri aku.aku tidak akan dapat memiliki dirimu..tapi perasaan cinta itu tetap akan hidup dalam setiap nafas dan denyutan nadi ini.semoga Allah swt memberkati dirimu,dan doaku akan sentiasa subur bersamamu.=)

Tanpa Nama berkata...

ku sedari hati ku berbunga selepas mendengar degup pan jantung mu <3
i love my boyfriend amirul farhan.

Tanpa Nama berkata...

<3

Tanpa Nama berkata...

cinta itu dusta dan pwemainan semata mata

Tanpa Nama berkata...

ouhh...cam 2 rpanya cinta..
ia hnya prmainan prasaan ajew..

farhana and my bez fwenz berkata...

ok saya da tau thankx

anasha berkata...

SANGAT bermakna buat saya..:(

Tanpa Nama berkata...

hikhik ..
cmuh ker !!
haha sygg bf sayew sangad-2 lha law cmuh . haha

Tanpa Nama berkata...

KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

Tanpa Nama berkata...

thanks..kerna kau tlah m'cntai ku..tnpa mu ku ilang smangat dlm smua pekara,tpy bla da dkat dgan mu ku rasa smangat ku tdk mempunyai btas tuk stiap pekara...

Tanpa Nama berkata...

kteorg kpl tmpa rsa suka sama suka
tpi kteorg kekal smpai skrg
4thun kteorg kpl x pnh gduh n x pnh putus
kteorg agp kpl tu sbgai kwn yg ada di sisi

Tanpa Nama berkata...

bzt ciotzzzz......

Isz Za berkata...

zz

Far iss berkata...

best lah ayt 2,,,,,berkesan sgt,,,

Tanpa Nama berkata...

semakin hari aku rindu
semakin hari aku sayang
semakin hari aku bingung
semakin hari terasa semakin cepat
semakin hari kejujuranmu membuatku kecewa
semakin hari juga aku resah dgn sikapmu
rupanya kini ku tahu...
kamu malu dgan ku...
malu dengan kekurangan ku...
malu dengan rupaku..
tp tak mengapa....
itu adalah ujian terhadap diriku...
utk menguji sejauh manakah besarnya cintaku
utk menguji sekuat manakah cintaku
kebenaran sentiasa berada di jalan yang betul..
akhirnya kamu sedar akan diriku
tp sudah terlambat..
pemergianku ini buknlah sebab ketulusan ku
bukanlah disebabkn kebesaran cintaku
bukanlah disebabkn keteguhan cintaku
pemergianku adalah kerana....
ketagihan ku kepada dadah
yang dulunya menjadi penawar lukaku
yang dulunya menjadi pengubat hatiku
yang dulunya mengisi kesunyianku dikala kau tiada..
tetapi ingatlah bahawa aku sentiasa menjadi milikmu...
z___y


yang benar:EJai

Tanpa Nama berkata...

best jgk

Tanpa Nama berkata...

uisehh , mantap ntya ayat ! tarbaeekk ! :D

Tanpa Nama berkata...

janji adalh hutang pada ku..
ku mhu lihat adkah kmu bt apa yg kamu janji pd ku..
ku mhu btapa sg nya aku pd mu. .
aku mahu lihat betapa setia nya kamu..
bukti kan lah pada ku. . . cyunk

Tanpa Nama berkata...

kita xdapat tipuu prasaan kita .
klauu hatii dah syg org tuu, maka syg laa slamanya.
tp bila kita syg org tuu, tp org tuu xtahuu.
rasa mcm putus jerr harapan. tp xpaa, asalkan dia bahagia bsama pilihan hatiinyaa :')

Tanpa Nama berkata...

bagi lah ayat lagi romantik eh
haha
uyttuqgx

Tanpa Nama berkata...

mmg terbaik la ayt2 dlm ni...

Tanpa Nama berkata...

bez glEr ..!!

Tanpa Nama berkata...

cintew berawl dary adan dan hawa. . .<3 dikishkan o' rama dan sita. . . <3 diceritewkan dary romeo dan juliet. . . <3 dlakonkan o' laila dan majnun . . . <3 kmudyan dteruskan o kaw dan aquwh . . <3 S_S

Tanpa Nama berkata...

hanya degan satu ayat dapat mengubah segalanya

Tanpa Nama berkata...

ayat bez glerww

^_^

hamzah b. daim berkata...

cinta? sungguh misteri. tidak mekar tetapi wangi, tidak berbenruk tetapi dicari. tidak tajam tapi mampu melukaii. definisi cinta sangat susah hendak dperkatakan. sebab cinta tidak dapat dluahkan melalui kata-kata. cinta datang sendiri yg dari mata turunnya ke hati . dan cinta yg diyakini kekal ada lah cinta kepada ALLAH SWT. -hamzah daim

Tanpa Nama berkata...

cye cyunk awk sngat2... hnya ak jew dlm hdup cye.. awk adelah yg trbaik untuk cye, cye x de orng len selain awk.. awk lah satu2 nye orng yg cye cyunk... i love you so much... muahhhhhh

Tanpa Nama berkata...

nk lagi ayat cun

Tanpa Nama berkata...

,, haha.. terbaik woo.. ad yg lagi best x..???cunnnnn....

Tanpa Nama berkata...

cinta membuatkan kita lupa siapa diri kita
cinta boleh menghanyutkan kita bila2 masa sahaja
tetapi hanya cinta kepada ALLAH yang boleh menyedarkan kita

Tanpa Nama berkata...

ayat yg menyentuh hati.... <3 <3 <3

Tanpa Nama berkata...

miz u my bui................2811x kta terikat dngan cinta yg kta bina..............

Tanpa Nama berkata...

Jangan sedih, jaga cinta mesti Allahmu kt tinggl benar tu tahu ?

Mamat berkata...

Diana, awklh cinta saya...

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum. .Aq bru rasa ape erti nya cinta. . .Dan cinta ada arh segala nya dalm hdup kita. Thnk cinta aq dah jatuh wat kali nhe. .

Tanpa Nama berkata...

Susah aq nak ckp jan kurang semua aq harap kurang pun phm. .Ha. . . . .Ingt jika ada 0wg memcintai kuh cintai arh dya jan sependuh hati jika ada 0wg berkenalan jan aq nhe no hp aq o!7.8!3!8o3 . . Thnk for cinta. . Salam.

Tanpa Nama berkata...

sweet......

Tanpa Nama berkata...

frustttt di tnggalkan kekasih yang pling aku cintai . aku percayakan tntang jodoh dan pertemuan di tntukan oleh Allah S.W.T .

(mood : cedihhhhhh)

Tanpa Nama berkata...

Andai hatimu penjara, biar aku dipenjara seumur hidupku di dalam hatimu..

Tanpa Nama berkata...

romantknya...

Tanpa Nama berkata...

aq pun nk rasa la apa 2 cinta la....

Tanpa Nama berkata...

wah..jiwang karat lah, tapi tak ape lah sya suke..sbab ayat2 ne nek aku mase mudeh2 dulu hehe

Tanpa Nama berkata...

wau..i like this..^^..

Tanpa Nama berkata...

jangan katakan aku cinta pada mu jika kau tak benar2 mengambil berat tentangnya...
jangan cakap tentang perasaan jika hati mu tidak terasa..
jangan pegang tanganku jika kau ingin menyakiti hati ku...
jangan pernah kata awk akan nikahi saya jika tak pernah merancangnya..
jangan tengok kedalam mata saya jika semua awk buat hanya tipu semata-mata..
jangan kata "hai" kalau itu bermakna "bye-bye"...
jangan pernah kata selamanya, kerna selamanya membuatku menangis...

yg ikhlas....
(FB)Hanya Dia Memiliki Aq

Tanpa Nama berkata...

sye syg sgt awop..awop jgn bt sye sdih n ksepian cmnie..sye xleh hdup tnpa awop..awop owg yg pnting dlm hdup sye..

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama Berkata^-^
ayat terlalu jiwang larrrrrr.......i like the sentences about lurve..............

Tanpa Nama berkata...

sungguh sedih dan romantik sekali.

Tanpa Nama berkata...

hm, cdeyhh. rndu EX </3

Tanpa Nama berkata...

memang betul2 jiwang larhh

Tanpa Nama berkata...

..............

Tanpa Nama berkata...

romantik btl

Tanpa Nama berkata...

aku nak bf yg paham aku :)

Tanpa Nama berkata...

romentik sngay..I LIKE

«Lebih lama ‹Lebih lama   1 – 200 daripada 458   Terbaru› Baru»

Selepas Baca, Sila Komen

Kedai Hadiah Online

Artikel Terkini

Catatan Popular

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.