Adakalanya kita perlu menangis....

Share on Tumblr
Adakalanya kita perlu menangis

Adakalanya kita perlu menangis agar kita tahu hidup ini bukan sekadar untuk ketawa.
Adakalanya kita perlu KETAWA agar kita tahu mahalnya nilai AIR MATA.
Berterima kasih pada orang yang MENYAKITImu kerana dialah yang mengajarmu erti tabah.
Berterima kasih pada orang yang tidak MENGENDAHKANmu kerana dialah insan yang MEMUPUKmu BERDIKARI.
Berterima kasih pada orang yang MENJATUHKAN kamu kerana dialah orang yang MEMPERHEBATKANmu.
Berterima kasih kepada orang yang MENYIKSAmu kerana dialah jua yang MENGUJI kesabaran dan ketabahanmu.
Adakalanya kita perlu menangis....

32 Komen:

faiz_ejo berkata...

SUKE BANGAT DEH,,,

Tanpa Nama berkata...

macam pungkok ja pon,,, toyalah,, cnti biasa2 ja dah lahhh,, jgn ahhh kemaruk cinta lakk,,

Tanpa Nama berkata...

like.. like... like.....

Tanpa Nama berkata...

cinta lg cinta lg....
jngan deh bermain cinta
karna cinta kadang" baik
kadang" jahatt

Tanpa Nama berkata...

kita x perlu syg kan org yg x sygkan kita :(

Tanpa Nama berkata...

orang yg aq syg yg aq snjung knpe harus prgi mnggalkan aq swktu aq mmrlukannye lg..pmrgiannye akn tbe x lme lg....wlaubagaimanapun aq harus mnruskan prjuangan ini walaupun die tiade disisi ku lg...walaupun berat hati ini,,yg aq tahu ini smue takdir yg tdk boleh diubh...

Tanpa Nama berkata...

kasi iya sajala,..

widat berkata...

nice..

pewperl zoll chiettey berkata...

npe dye tgalkan ak ..
lpas dyew bg ak harapan ..
skang dye da tgal kan ak ...
pgi kat kkasih bru dye ..
ak rndukan dye ..
n naa dye jdi milik ak smpai akhir hayat ..
tpi skng sume daa berakhir ..
dah tadew insan yg qu syg lg slain family ak..
ak akn cube lupe kn dye ..
tok slmenyew ... time ksih sayang ...

Tanpa Nama berkata...

pada 9/11/2011 aq ngn yg len telh brkmpul...orng kte reunion..aq epy sngt mse 2...tpi dier akn mngglkn aq dan mmbr2 aq...dier akn brpndh...i2lh kli trakhir aq jmpe ngn dier....lpz ni xthu lh jmpe kw x dier lg....
mo0d : sedihsangAtSaNgAt...

Tanpa Nama berkata...

aku akan rela melepaskannya jika suatu saat nanti dia mendapatkan sosok yang dapat mencintainya lebih dari tulusnya aku mencintainya... terima kasih untuk selamaya karena telah mengajarkan aku tentang arti sebuah cerita cinta#

Tanpa Nama berkata...

boleh djdikn panduan
ddlm khdpn...:)
>nana<

Tanpa Nama berkata...

ayat2 memang best lar...mintak kebenaran copy yek...
time kasih..
keep it up.. ;)

Tanpa Nama berkata...

cinta itu menyakitkan :(
nice............

Tanpa Nama berkata...

kenpa die pergi meninggalkan aq tnpa sbb yg,,,xlogik..
aq xbolh melupkn die,,aq msh ingt saat manis dgnnyer..waktu dulu..
segala kngan aq ingt saat brsamanya..dulu die bg janji yg hanya tinggal janji..kenapa???
mgkin tuhan telah tunjukkn aq siapa sebenarnya die,,:(
inilh jln terbaik utk aq lupkn die..:(

Tanpa Nama berkata...

KITE HIDUP UNTUK BELAJAR DARI SESUATU BPERKARA YANG BERLAKU.-MIMIEY

Tanpa Nama berkata...

aku slalu mnanges krana cinta :'(
dahulu cinta telah meninggal kan aku :'(
skrg cinta telah kembali . :')
cinta ingin menebus smua kesalahn nya dgn mencintai aku seadanya .dan juga cinta akan berlaku setia padaku .
eceh *jiwang karat plak aku* :P
bleh ke kita prcaye pada cinta yg penah menyanyitkan hati ini . ? mungkin bleh sekiranya kita bleh nmpak perangai nya yg telah berubah . ! :D


#AyatJeLebih :P

Tanpa Nama berkata...

hey :D lupa plak nak tulis nama :P
yg comment di atas ni sya yg buat :P
jiwan plak sya time ni hehe -,-


IQQA FEES

Tanpa Nama berkata...

knpah siie semua ornq harus menanqis karna cinttaa
:(:(

Tanpa Nama berkata...

ntah r..bg aq 2 r perkra yg plg bodoh yg pnh dbuat dlm idup ssorg itu..

Tanpa Nama berkata...

I LIke It

Tanpa Nama berkata...

aq x sngkew lpas jek aq bcew...
air matew aq mgalir ngan tibew2..
aq syg sngat2 at smeone 2...
tpi knpew aq di tggalkan...
ap slah aq terhdap dyew...
mgkin dyew rsew aq x smpurnew bt dyew...
dan aq mahu dyew thu...
aq x kn berhnti mencintai nyew spenuh hati aq...
luv3 u syila!!!!

noranizah zaharul berkata...

hummm...cinta mmg menyakitkan jika kita x tau nak hargai seseorang....
wlupun aq prnh kecewa dgn seseorang,
tp aq x prnh menyesal menyintai dia...
kerana aq tahu die prnh mengajsr aq erti bahagia.....

Tanpa Nama berkata...

walaupun aku kadang2 tersinggung dengn tingkah lakunya..terus terang aku katakan aku tidak pernah menyesal menyanyangi dan menyintainya..bahkan aku akan tetap menyintainya..

ask bull berkata...

kadang2 aku mngis keseorngn..mngingtkn ape yg berlaku ke atas aku yg slma ini aq lalui..hidup ini xsmdh ape yg kta fkrkn..bnyk cbran dan dgaan yg kita perlu laluinya dgn baik..ada kalanya kita di ats,dan ada kalanya kita di bwh..pelbgai liku2 yg perlu d hrnginya dgn pnh ksbrn..aku harap suatu hr nnti aq akn temui kebahagiaan yg aku cri slma ini..:)

Tanpa Nama berkata...

tak perlu kowt nak menangis sangt >.<

Tanpa Nama berkata...

sy blum lg berpisah dgn dia..tp mak sy suruh bpisah dgan dia..kmi x pnah bgaduh sampai satu hari,sy kol dia xdpat..sy kol akak dia,ckap perkara yang sgat pahit bg sy,tp dia xnak ngaku..dia trus tipu sy walaupun pd hakikatnya sy dah thu perkara yang sbenar..hati sy pdih sgat..

0127963190 berkata...

cinte tu adalah bkongsi prasaan antre 2 hti..

Tanpa Nama berkata...

da lma knal ngan dia,mla2 mmg bhgia smpai la sy dpat smbung blajar,dia ckp lpas sy hbis blajar ktaorg nk kwen,tp bla sy blek ja,alangkah pdih dan hamcurnya aty bla akak tunjuk gmbar dia plok pmpuan laen.tp sy x pcaya,tp lg mnyedihkan bla sy tgk dgn mata sy sendiri dia kna tngkap basah ngan swang pmpuan..smpai skunk sy benci polissss

Tanpa Nama berkata...

aku sayang dia ya allah..andai dia jdh ku..engkau dekatkanlah kami..andai bukan..kau jauhkanlah kami berdua..

Tanpa Nama berkata...

mtk copy ye

akusedangdiuji berkata...

terasa terkena pada diri ini.. :(

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.