PMS? Datang Bulan? Opss ! Apa Yang Lelaki Patut Buat

Share on Tumblr
Bila wanita PMS

1. Hadiahkan coklat kepadanya. Pasti si dia gembira menerimanya. Sesungguhnya pemberian kamu itu menjadi ubat kepada emosi gadis kala itu

2. Nyatanya kehadiran PMS bukan waktu memutuskan hubungan. peranan lelaki perlu lebih meahami pasangannya. Ikut rentak si dia dan layanlah dia sebagai seorang puteri sepanjang seminggu itu


3. Lelaki sering terkena leteran tentu mendapati kedatangan period teman wanita bukanlah hari yang paling indah. Cuba tumpukan perhatian lebih kepadanya dan jangan mendatangkan marahnya. ucapkan cinbta dan pujinya cantik lebih-lebih.

4. Harap teman lelaki lebih memahami dan tidak mengemukakan apa-apa persoalan atau masalah dalam waktu begini. Kejutan perlulah yang bermanfaat dan benar-benar menggembirakan.

5.Bila si kekasih mula bertanyakan tentang badannya, jangan pula menambah bara dengan mengunkit dia makan kek brownies semalam.

6. Sebaik-baiknya tarik kekasihmu dan bawa dia bersiar-siar. Udara segar mampu mengubah moodnya. jangan sekali-kali mengingatkan dia mengenai ketidakselesaannya.

7. Jangan bangkang jika dia mengutarakan masalah kami masih merokok walaupun sudah berjanji mahu berhenti, atau baju kamu bertaburan di lantai, kerana saat begini memungkinkan dia meninggikan suara

8. Adakah lebih baik kamu pelajri kehadiran period wanita kerana kamu akan sehidup semati dengan isteri atau bakal isteri. barulah bahagia dan serasi hidup.

9. Bagi suami, belailah isteri jika dia dalam kesakitan. dodoi isteri agar dia lebih tenang. Manakala sang kekasih pula, bisikan kata-kata manis di telingannya menerusi telefon jika dia rasa kurang selesa.

10. Dengan kehadiran kamu wahai lelaki yang sangat memahami, ia baka meringankan lagi tekanan wanita. Hadiahkan wanita Kotex soft & smooth Overnight kerana ia pilihan tepat. :)

Source: Google
PMS? Datang Bulan? Opss ! Apa Yang Lelaki Patut Buat

11 Komen:

Miss Eiza berkata...

untunglaa kalau ada org melayan macam tu =(

CayUnk nEstA berkata...

hurmmm... kn best kalau dpt layanan mcm tu...

Tanpa Nama berkata...

bahagianya..klu ad yg nk mlyan cm tue..

Tanpa Nama berkata...

untglaaaaaa,,jgn hrap la dpt lynn cm 2:(

sakurakirana berkata...

sonoknye kalo dilayan camtu ... :(

orangair berkata...

Ada ka juga lelaki yg mau begitu zaman sekarang ni. Adoyai. Perempuan sabar jak la kmu ya. Hahaha

The Adzhim berkata...

oh tau dah aku pasni camne nak layan awek aku..asal datang pms je nak ngamuk...hadui sabor je lah

Tanpa Nama berkata...

... Dlm 1001 lelaki, hanye dia memahami diri ku time ku PMS... :)

Tanpa Nama berkata...

kena bg sidia bace ni..heheh

Tanpa Nama berkata...

Pms itu apa ?

Tanpa Nama berkata...

ntah ape2 je .. kalau perempuan datang bulan .. kalo dah lebih2.. pndai ar mintak maaf.. :)

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.