Usahlah Berputus Asa | Mutiara Kata

Share on Tumblr
Mutiara Kata: Orang yang terlalu cepat berputus asa adalah orang yang putus harapan seumpama dia telah menyediakan dirinya untuk mati sebelum mati
Usahlah Berputus Asa | Mutiara Kata

18 Komen:

firqil berkata...

betul..memberi ak lg motivasi untuk berusaha!!!

Tanpa Nama berkata...

gak kenak kata kata ny..

Tanpa Nama berkata...

sedih sangat2...tpi mang best

Tanpa Nama berkata...

hello..

Tanpa Nama berkata...

bila aku sedih..aku rasa berputus asa..tp kini aku bole melwan perasaan sedih ini..aku x kan berputus asa selepas ini..aku yakin, aku boleh dapat kan dye...rindu sangat2 kt awk nurerna idayu<3

Tanpa Nama berkata...

yesss

Tanpa Nama berkata...

memang kenak d haty q . ohoho

Tanpa Nama berkata...

salam...hi sume.,nama aku shah..,pada masa ni aku dlm keadaan sedih sangat2...aku bgai kn mayat hidup yg tidak ade arah tuju...mata ku mengalir air mata setiap hri..,aku troma nk bercinta selepas ni...,owg yg aku sayang yg aku cinta..dh bertunang ngn owg lain...dulu masa kami bersama...kami dh berjanji akan bernikah...tp skrang sume nyer hancur...kpd sume..korang hargai owg yg korang cinta...jgn jd mcam aku tewas dlm medan cinta..,semoga owg yg aku cintai tu berbahagia bersama owg yg dye sayang...Sye sayang sangat2 kt awk NURERNA IDAYU BT ABDUL RAZAK....sye cinta awk sampai hembusan nafas terakhir sye..,

Tanpa Nama berkata...

SABAR OK.. MYBE BUKAN JODOH AWK ^^

Tanpa Nama berkata...

mybe allah nakbagi jodoh yg terbaik untuk awak lepas ni..
jodoh dan ajal maut itu ditangan allah belake =)

Tanpa Nama berkata...

Ok la tu...syda tunang....tp tunang msih like gmbar2 gulz cntik n sexy kt fb...sakit ati oooo

imah mamah berkata...

aja aja fighting(berusahalah)
hehe..

Tanpa Nama berkata...

thank sume sbb bg sokongan...,aku xtaw nk luah perasanan ni kt sape...thank sbb leh memahami isi hati aku..ikhlas dari aku Shah

Tanpa Nama berkata...

Dulu sy xpernah hargai awk, mcm da awk buat untuk tunjuk yg awk syg sy,
Tpi sy xendah sume tu, awk tngok sy bual dgn ppuan laen, awk bce mcj ppuan dlm
Hp sy, sy thu sme tu awk sakit ati. Tiap2 mlm awk mcj ckp rindukn sy, col sy
Tpi sy angap awk sebgai pnyibuk.. Dn skrg dah terbuka dhati sy tuk mncintai awk..
Sy mcj awk blik, awk bls (sy da ada org lain, sy syg dia, hari sy p hantar nasi kat dia n
Klu ptg2 time free, sy p bual ngan dia.. Kmi rncang nk p kursus kwin 12/12/12..
Sy syg awk juga, tpi lebih kepada dia.. Awk terlambt.. Dlu awk xhargai sy.. Skit
Hati sy.......) selagi awk bkn milik dia, slagi tu sy kejar awak SITI NUR FATIHAH..

Tanpa Nama berkata...

saya pun baru jer sakit hati dengan seorang lelaki yg hipokrit!tergamak permainkan perasaan saya.sanggup bermain sumpah dengan nama Allah.mgatakan dia sudah bercerai padahal sudah rujuk kembali dan masih tinggal sebumbung dengan isteri dia.2 tahun saya hidup dalam penipuan dia.hati teramat sakit.Allah maha kuasa telah membongkar segalanya pada saya setelah saya serang rumah dia waktu tu isteri dia ada sekali...dan waktu tu telah terbongkar rahsia dia setelah mendengar pengakuan isteri dia.alasan dia menipu saya sebab takut kehilangan saya.langsung tak masuk akal!biarlah tuhan yg menghukum.sampai sekarang saya masih tidak boleh maafkan dia.hati terlalu sakit hanya tuhan yg tahu.Allahuakbar.

Tanpa Nama berkata...

Ya,Allah...kenapa bila dye putus tunang aku pula yg bersedih...padahal dulu aku yg doa kn dye putus tunang...sye minta maaf sangt2 kt awk nurerna idayu....klau diberi peluang sye nk bersama ngn awk mcam dulu2...ShAh..:)

Tanpa Nama berkata...

baru aku tahu...selama ni aku mencintai seseorang yg xde maruah diri...dye angap cinta ni hnya dr harta...tp dye xthu yg harta xmenjamin msa depan or bhagia dye....Ya'Allah bantu la insan mu ini....kuat kn semangat aku untuk melupakan dia...:(

Tanpa Nama berkata...

Skrng ak rasa mcam dh xmampu nk hidup ag.....orng yg ak syg dh pun menjadi milik orng....semoga ko bhagia nurerna idayu....ak gagal dptkn dye....mybe jodoh awk ngn laki tu....dr shah

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.