Lelaki Macam Ni Saya Rejek

Share on Tumblr Jenis lelaki patut diputuskan hubungan

* Lelaki yang sering mengucapkan kata sayang tetapi tidak mahu atau tidak bersedia untuk menjalinkan hubungan lebih serius walaupun anda sudah mengenalinya bertahun-tahun. Ini bermakna anda bukan orang yang diinginkannya. Mungkin anda juga tiada dalam kamus hidupnya.

* Lelaki yang sentiasa menghubungi anda tanpa mengira waktu. Selalunya lelaki jenis ini akan mengeluarkan kata-kata manis apabila dia sangat memerlukan anda. Tetapi apabila anda memerlukannya, dia langsung tidak muncul atau memberi banyak alasan untuk mengelak.

Cinta Ditolak

* Lelaki yang selalu mengajak anda keluar hanya sebagai teman tetapi mesra. Ke mana saja hanya anda berdua. Ibarat merpati dua sejoli pada pandangan orang lain. Malangnya, dalam hati lelaki itu tidak terdetik langsung untuk mengisi anda dalam ruang hatinya yang kosong itu. Jangan buang masa anda dengan lelaki seperti ini.

* Lelaki yang sudah mempunyai kekasih hati tetapi tetap mahukan anda. Selalunya lelaki jenis ini mempunyai ramai teman wanita dan hanya mahu memenuhi nafsunya saja.

* Lelaki yang hanya memandang dirinya saja yang betul. Pandangan dan apa yang dibuat anda adalah salah. Selalunya ketika menjalinkan hubungan dengan lelaki jenis ini, anda sering dimarahi atau ditengking kononnya anda saja yang bersalah dalam sesuatu hal. Kadang kala hal yang kecil juga diperbesarkan.

# hanya sebagai panduan Lelaki Macam Ni Saya Rejek

11 Komen:

_pRinCeEsscLeo~~ berkata...

kalu aku..dah lma aku rejek!! xgune bg pluang utk org2 mcm 2..

Che Hafsa berkata...

hahahaaahaaa.. betul2x...

MoH@R berkata...

LELAKI DAN PEREMPUAN SAMA JE... DUA2 JANTINA PASTI ADA YANG BERPERANGAI SEPERTI ITU...

Zairi Faiezil berkata...

Salam..

Setuju tue,sekadar inginkan permainkan hati & perasaan wanita semata-mata..

Tanpa Nama berkata...

banyak sangat rule perempuan ni >>>
macam dah perfect sangat kee ???

murhan berkata...

pompuan pun ada jak yg patut d rejek....

Tanpa Nama berkata...

Bismillahirahmanirahim...Assalammualikum...Saya tidak setuju dengan perkara yang ke 4 iaitu berkenaan"Lelaki yang sudah mempunyai kekasih hati.......sehingga akhir"...
Mengikut apa yang telah rasulullah ajarkan kepada kita, x salh kalu lelaki mempunyai 1,2,3,atau 4 isteri pun..dengan syaratnya, lelaki tersebut hendaklah berlaku adil terhadap isterinya...ini kerana, memang fitrah sebagai seorang lelaki berkehendak sebegitu...jadi, saya nasihatkan diri ana sendiri sebagai manusia biasa ini dan anda semua juga manusia biasa, agar banyakkan bermuhasabah diri...Salam Ramadhan...

Tanpa Nama berkata...

alek_bigbomb@yahoo.com.my

Tanpa Nama berkata...

xthu nk tduh spe..y sy thu dua2 salah..

Tanpa Nama berkata...

2 2 salah klu wat prangai cm tu.... hope dpt yg srsi:(

Tanpa Nama berkata...

macam ady.. :'( tpy xsmpy aty nk ptowskn..

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.