Poskad Cinta: Mengapa aku masih begitu mencintaimu?

Share on Tumblr
Kau sering membuatku bersedih, tapi mengapa aku masih begitu mencintaimu?

Poskad Cinta: Mengapa aku masih begitu mencintaimu?

27 Komen:

Tanpa Nama berkata...

apa nihh

teddy berkata...

Maafkan atas kekhilafan aku..ijinkan aq memperbaikinya :)

Tanpa Nama berkata...

knpa aq hrus mncintai diri mue...
sdang kn kw slalu mnghncur kn aty quw..
dn mmbwt aq bt0l2 kcewa dngn skap muw...

~ waniey ~

Tanpa Nama berkata...

hu2:-((

Tanpa Nama berkata...

OOK KAY JUA SEMUA AYAT2 RNDU KAT SINI

Tanpa Nama berkata...

ape nie...

ielashazzyla berkata...

kita menangis kerna dia, tanda kita ikhlas mencintai dirinya

Tanpa Nama berkata...

mengapa aku sllu m'igatimu wlpun kau pnh skitkn hati ku...

Tanpa Nama berkata...

Sukar ku untuk menlupakan dirimu walaupun seminit,dirimu amat bermakna kepada diriku walaupun kau selalu membuat diriku menangis,aku cuba pasrah dan redha apa yang berlaku kepada aku,mungkin hari ini hari kau,mungkin satu hari nanti kau akan menerima ku dengan seadanya...
#Amroy

Tanpa Nama berkata...

cinta aq utuk mu hanya satu paksaan masih belum ku temui keikhlasan.......kenapa sukar kita dapat sesuatu yg kite nak sangat dalam hidup nih........hmmmmmmmmmmm................ sheda.........

Tanpa Nama berkata...

Apakah kau sedar, Betapa aku menCINTAimu.....

Tanpa Nama berkata...

setiap saat namamu mnjadi sebutan ku hatiku terlalu merinduimu..sayang..

Tanpa Nama berkata...

2 kali kau kcwakn aku..tp tahu kah kau...hati aku x prnh dpt mmbnci kau wlapun slalu ku ingtkn pd dri aku kau tlh skit kn htiku...aku x prnh brjaya lupekn kau wlpun sekuat mn pun aku mncuba..smkin aku cuba lupakn smkin aku akn mngingtimu...tiada ape2 yg mmpu aku lkukn pd saat tu melainkn brdoa kpd tuhan seandainya kau adlh untk aku..dkt kn lah hatiku dgn nya..dn seandainya dia bkn jdh ku..jauhknlah dia dr driku..dn jgn prnh ingtkn aku pdnya wlpun sesaat..

Tanpa Nama berkata...

walau apapun yang terjadi kau ttp dihati ini...

ASHIKIN berkata...

setiap kali namamu terpapar di ingatan ku air mata ku mula mengalir... aku seperti merasakan yg aku x blh melupakan mu.. kau adalah segala-galanya bg ku

Tanpa Nama berkata...

walau pn aq cube lari dari cintamu,x akn hilang cintaku padamu,begitu kuat nye cintamu,sehingga mampu mengalir kn air mataku beberape kali dan aq masih tetap mencintaimu.

Tanpa Nama berkata...

sekuat dan sebisa hatiku,,untuk melupakanmu,namun ttap saja tag bisa,,,

Tanpa Nama berkata...

kau pergi dgan mninggalkan luka yg bgitu dlm didlm hidupku..=='

Tanpa Nama berkata...

nape la aku tak dpt lupakn ex bf aku.. couple ngn owg laen plak.. tak kekal.. dh leklok aku dpt lupakn dier,, couple aku lk buat hal.. paz tu,, clash,, ex bf aku tu jgak yg slalu mlekat ngn aku.. nmpak mcm sweet,, tp.. hati,, tuhan jer yg thu.. sedeh arr.. klow bleh aku tak nk dh mnaruh hrapan kat dier,, ylaa,, dier cun punya org.. aku nie,, ape jer yg ade.. mcm2 dh aku buat utk lupakn dier,, tp nape takdir solh2 tak mngizinkn.. ape rencana mu ya Allah? sobss..

Tanpa Nama berkata...

cinta3 . . .andai dikau dtg. .
. . .sinarilah hdpnya dulu . . .kemudian baru la kw dtg menemaniku. . . . .to s0me0ne


fr0m_syah tadeo

Tanpa Nama berkata...

entahlah mungkin si dia tidak mahukan aku lagi ataupun ada insan lain yang lebih layak daripada diri ku sekarang ini,..aku redha je ngan ketentuan dari ilahi,.alhamdulillaah:-)

Tanpa Nama berkata...

Knp q tk bsa melupakan U,,,,,
Knp,,,,,,knp,,,,,knp,,,,,Q lelah dgn smua ini,

piqah berkata...

mseti ada hikmah disebalik apa yang berlaku !!
semoga kita tabah menghadapi ujian illahi..amin

Tanpa Nama berkata...

kenapa melupakanmu begitu sulit

Tanpa Nama berkata...

tak pernah ku rasakan begitu sukar untuk aku melupakan diri mu, sedangkan kita tidak punyai apa apa hubungan. apakan ini cinta namanya atau nafsu ku yang menipu diri ku ini.

Tanpa Nama berkata...

kau pergi buat ku sedih, tp nape dtg semula? luka kembali, namun dlm hati xprnh ada perasaan benci, sukar bagi ku nk melupakan mu... z

Tanpa Nama berkata...

bbbbbbbbbbbbb

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.