Puisi Untuk Kekasih

Share on Tumblr

Kekasih,
aku gembira mengenalimu,
aku selesa mendampingimu,
aku ikhlas mencintaimu,
aku bahagia menyayangimu...

Kekasih,
terima kasih kerana
memberi peluang untuk mencintaimu,
terima kasih kerana
sering meluangkan masa disisiku,
terima kasih kerana
sentiasa membahagiakan aku,
terima kasih kerana
memberi kesempatan untuk kepadaku untuk menjadi kekasihmu...

Kekasih,
aku ingin kau tahu,
hanya kau yang kucinta,
Tiada yang lain hingga hembusan nafasku yang terakhir...
I LOVE YOU FOR EVER!!

Nukilan:
ila
Email: gadizjiwang@rocketmail.com
Puisi Untuk Kekasih

34 Komen:

Tanpa Nama berkata...

mcm kena plak dgn diri aku ayat ni..
nice..kalo ade lg bg kat emel bleh..?:-p

Tanpa Nama berkata...

perh !!
mmg ada kne mgena ngan aqu wat ms skunk .

Tanpa Nama berkata...

asalamualaikum,bagusnya sape buat nie.thanks a lot.

Tanpa Nama berkata...

saye nak uh..huhu nk kasi buah at

Tanpa Nama berkata...

cmne kn copy puisi 2???

Tanpa Nama berkata...

terbaek laa... puitis2.!! :))

Tanpa Nama berkata...

romantik nye.,.,,
sayup je ble sy bace.,.,

Tanpa Nama berkata...

i likeeeee

mencari asal_usul berkata...

aloii...madah plakkk...

Tanpa Nama berkata...

sedap ayat2 puisi ni menyentuh kalbu ku....

Tanpa Nama berkata...

huhuh

Tanpa Nama berkata...

bagus

Abhe berkata...

so sweet :)

fira berkata...

sangat romantik....i like..

aldo berkata...

tANPA Nama berkata..

Saya menyukai puisi ne ..

bahkan saya teringat ma pacar ku..

yasin berkata...

mohon share

asnhaaisya@ berkata...

hooh yakin selamanya??

Tanpa Nama berkata...

best puisi nie..

Tanpa Nama berkata...

ditujukan khas buat kekasihku yg berada di singapura..nantikan kepulanganku disisimu sayangku.

Tanpa Nama berkata...

mcm ak la...pape pun ak ttap syg dy slama lama nya...

Sakinah Muhammad Adam berkata...

ya Allah tersentuh hati Ana apabila membacanye ,,

Tanpa Nama berkata...

cantek puisi ni...tahniah kepada org yg telah menilis puisi ini...

Tanpa Nama berkata...

terima kasih pda penulis puisi nie ..best sngt

Tanpa Nama berkata...

bagus bnget puisi ny

Tanpa Nama berkata...

sweet gilerrrr

Tanpa Nama berkata...

haha

Tanpa Nama berkata...

Terharu nyer. . . ! Jiwang giler beb. .

Tanpa Nama berkata...

sweet doo kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

ni laki bg kt pompuan ok ke ha?

Tanpa Nama berkata...

pandai arh sapa yang buat ni?

Tanpa Nama berkata...

bagus bgt nih,,,,,

Tanpa Nama berkata...

inspiratif

Tanpa Nama berkata...

rmntk nyEr. . .:-)

Tanpa Nama berkata...

JIWANG GILERRRRRRR .... SO SWEET !!!!!

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.