Poskad Cinta Kecewa

Share on Tumblr
Andai hadirnya cinta hanya sekadar untuk mengecewakan, lebih baik cinta itu tak pernah hadir


Poskad Cinta Kecewa

24 Komen:

Tanpa Nama berkata...

kta-kta n narsis bngeets

Tanpa Nama berkata...

melupakan kenangan bersama orang yang kita sayang dan yang terbaik untuk kita adalah perkara yang paling perit untuk dilalui...

Tanpa Nama berkata...

kluarrin lagii dong yg lebih mantap untuk di bca

Tanpa Nama berkata...

sukar nya jalani hidup ini...

Tanpa Nama berkata...

g

Tanpa Nama berkata...

keren

Tanpa Nama berkata...

terlalu sukar untuk melupakan seseorang yg pernah dicintai.tambahan pula kalau cinta itu cinta pertama dan si dia berada di samping seharian.untuk melupakan cinta yang dah berputik perlu kepada usaha dan mujahadah yang besar,jalanya sukar dan berliku.namun itulah yang harus dilakukan ,tak guna menagih kasih dari mereka yang tak sudi dan tak tahu menilai kasih kita.buktikan padanya kita juga mampu hidup tanpanya disisi....kita ada hak untuk hidup bahagia....

eiyma zwieyma xoxo berkata...

best sgt3 crita ne. .sungguh mngayat hati. .:((

ickha berkata...

saya menyukai cerpen anda

Tanpa Nama berkata...

malam ni yang penuh dengan rasa kecewa..sekelip mata sgt dia berubah..aku tolak orang lain kerana kau sayang..

Tanpa Nama berkata...

takdir yang menentukan pertemuan yg xdisangka..takdir jua yg menentukan perpisahan..

Tanpa Nama berkata...

"Setiap pertemuan pasti ada perpisahan...
dan perpisahan itu berlaku dlm sekelip mata sahaja....:(

Tanpa Nama berkata...

cinta itu buta.............tapi selepas kita mencintai. seseorang betapa indahnya ia...............aku nak berjumpa dgn awak ean saya sangat merindui awak

afriza berkata...

perit rasanyee perpisahan itu..

abanz berkata...

terlalu perit untuk melupakan orng yg dcintai...walau apa pun...hidup tetap kena teruskan...

Tanpa Nama berkata...

memang sukar tuk melupakan cinta,terlebih cinta pertama..........namun jngan larut dengan kesedihan itu sebab ada cinta yg menanti di hari mendatang.....

Tanpa Nama berkata...

CINTA BKN BRARTI M'MLKI , TTP MILIKILAH YG KITA CINTAI ..!

saleha salikin berkata...

hakikat memang menyakitkan, tapi kita sebagai manusia perlu akur dengan ketentuan tuhan bahawa setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya, kalau betul itu jodoh kita ia takkan kemana, walaupun kita akan berpisah sekarag tp mungkin satu hari nanti kita akan ditemukan kembali. insayallah

Tanpa Nama berkata...

kdang2 tuhan temukan kita dgn seseorng hnya untk kita ambil pngmlman dar dia tp tuhan tidk rencanakn dia untuk diri kita...sensngghnya allah swt lbh mngetahui sgala2nya.

Tanpa Nama berkata...

aku msih syg kt die . . .tp knapa aque terlalu ego mau mgaku ? ? ?aqu jga tau yg die pon msih jgak syg kt aku. . .tp aqu x lyan die . . .hmmmm . . .NASHRI I LOVE YOU SO MUCH BIE . .

Tanpa Nama berkata...

jika cinta kita bisa bahagia kenapa mesti sakit yang ku rasa

Tanpa Nama berkata...

cinta memeang menyakitkan..amat pedih apabila ditinggalkan oleh yang tersayang.. :'(

Tanpa Nama berkata...

s a k i t bila hal yg terkecil saja tidak dihargai.

Tanpa Nama berkata...

Bila pmpuan kawan dgn insan brgelar lelaki,ingat la ada dua pilihan.
1) jd mcm buah kelapa,senang dpt,diminum airnya,diparut,diperah santannya. Hampasnya trus dibuang.
2) jd seperti mutiara,jauh di dasar laut,dilindungi kulit,payah untk dimiliki,hanya org trpilih. Yg brtuah dpt memilikinya.

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.