SMS Cinta Jiwang Romantik

Share on Tumblr Saya Sayang Awak

cinta spti matahari,ia tetap bercahaya.
Walau malam menjelama,
cahayanya pada bulan tetap menerangi kekadang ia juga gerhana
tetapi akan kembali jua kecerahannya……..

----------------


AnDai 1 aRi nNti ktA gDuh,aWk mRh La sY..sY trIma..
AnDai aWk dh x suKa sY,aWk gTaw je sY..sY jnji xkn mRh awk…
AnDai aWk dh bTul2 bnci sY,aWk wat La ape pun yG aWk suKa pd sY..sY xksah…
& AnDai 1 aRi aWk nK Sy pRgi dr iDup aWk,sY reLa..aSalkn aWk bHagia b’sma oWg yG aWk suKa..mNgkin bLa aWk rNdukn sY,aWk akN iNgat kNanGan kiTa b’sma..mNgkin aWk aKn cRi sY,tp saat tu…sY dh xde lg..tp sY nk aWk thu yG aWk ttp dhati sY…
bKn uNtk sMntara tp sLamanYa…..(^^,)

---------------------------

ingn ku bawa kau ke sana
kerana ku telah membina istana untuk mu bertduh

ingn ku bawa cintaku kpadamu
supaya kau dpt melihat
betapa luas nya cinta ku paada mu

supaya kau sedar
kau lah segala-gala
dlm hidup ku buat selama-lama nya…….

----------------


apabila aku kesepian…
Biarlah tombak menikam di dada ku
Cinta ku terhadap dirimu x akn ku lupe kan
Jklu itu menyusahkan kamu bunuh lah aku
dan hilang lah ia di hati ku…..

------------------

CiNtA Yg TlUs ikLaS LhIr dRiPdA SiKp , pBuAtAn Yg DtUnJuk Kn OlEh SeSeORg , BuKn Ny DrI kAtE2 BmAdAh drI MlUt wLaU pN iAnYa tLaLu inDh DiDEnGaRi !

------------------------------

kehadiranmu umpama bulan yg menerangi kegelapan naluriku


---------------------------

Aty ni mernduimu krn allah..
menyayangmu juga krn allah..
stiap ukhwah yg t’jalin juga krn allah..
sungguh indah sebuah ikatan krn segala-galanye hnye krn allah..


--------------------------
separuh hati saya gelap…jika tanpa kamu,kerana kamu adalah lampu hati saya yang selalu mencerahkan hati saya… jadilah lampu hati saya untuk selamanya kerana saya tak mahu kehilangan kamu

-----------------------

hiburkanlah aku dengan suara mu…
apabila aku sakit…
ubati kau dengan rasa kasih syg mu…
apabila aku mati…
jangan mandikan aku dengan air mata mu…
apabila aku dikubur kn…
kubur lh aku dalam hatimu
dan
apabila aku tersesat…
selamatkan lah aku dalam doa mu…

-----------------------

bernafas aku hari nie kerana kau.
love u sayang

----------------------------

kEranAmu…kU kNL eRti sYg, kU tHu aPa eRti dsYgi, kU maSUk kE dLM dUNiamU kU tRimA cNTAmU,kU sNtuH kASiHmU tP KINI kERanAMu kU mEnanGis kU kEsunYiaN, kU reSAh , kU gELisAh, kU kEcEwA…. mUngKIn inIKaH yG d nMA kN eRti ciNta aTAu haNya aKu yAng x pHam aP itu CINTA…

----------------------

CINTA ITU MENGUBAH TINGKAH LAKU KITA..
CINTA ITU SATU PERMULAAN YANG BARU..
CINTA ITU KHAYALAN BAGI ORANG YANG PRNH MERASAINYA..
CINTA ITU BLEH MEMBUATKAN KITA KEHILANGAN ARAH..
CINTA MEMENG UNIK…
DATANGNYA TANPA DIUNDANG DAN ADA KALANYA PERGI TANPA DISEDARI…

--------------------------


satu sen
untuk tersyg

serangkap ayat
lagi bertambh sanyg

bila dengr suara
rindu pun hilang

bila hilang suara
rindu kmbali pulang

senang i ckp

RINDU i kat U xkan hilang
I LUV U

SAYANG……..(^_^)………


--------------------

bila anda rindukan seseorang,
pandanglah pada bintang yang paling terang sinarnya…
percayalah pada hati bahawa insan yang dirindui itu juga sedang merindui mu…. =]


----------------------

Aku seorang pelukis,
cuma faham pada lukisan,
tidak mengerti melafaz dr bibir.
Tp,hanya mampu melafaz pd sekeping lukisan
lakaran perasaanku…

Mungkin seorang pelukis,
berbakat menCuri haTi,
Tapi tidak berbakat “MENJAGA HATI”

------------------------

kiTe x peLu mnCari teMan seCantik aLya,
Jika hTi x semuLia Pak Toin,
xperLu mencaRi teman seTampan pAk Indra,
jika haTi x setuLus Ferdi,
JangaN pernah meNcari teman
sPt Rika,sisKa daN Ramon yg haNya bersama
bila berharta,
caRilah teman spT imron yg sanGGup maTi
demi teMannYa,
dan biarlah…kebijaksanaan oLivia
menjadi teman iBu peri menJaga ciNta kiTa seLamanya..

------------------

cinta ibarat lautan
pasang dan surut sentiasa di hadapi
tabahlah dalam menempuhi ujian dr yg maha mencipta=)


----------------------

cinta itu bukanlah sesuatu yg blh dilihat dgn mta..
cinta itu tidak blh dedgr ngan telinga..
cinta itu juga x blh sntuh dgn tgn..
cinta itu cuma blh dirsa dgn hati..
seperti hati ku yg slalu igt ma cintaku
i love u soooooooooo much sygku


-------------------

nak tahu tak?
sewaktu saya dilahirkan bomoh bidan cakap,saya akan diketemukan seorang bidadari yang cantik,
tak sangka la pulak biadari itu awak??akhir nya saya mula percaya..


--------------

Cintaku hanya untuk drimu…
Htiku kepunyaan kamu…..
Hidupku kerana kamu….
Segalanya kerana kamu…
I love U Rohizam so much….

------------------

cinta itu mmg menyakitkn…setiap yang kita lakukan itu semua kena bersabar… jangan sesekali kita terjerat dengan cinta yang x mungkin membawa 1000 makne…

-----------------

i suka kat u, i t’pikat bile u snyum, rasenya i dh jath cinta kt u lah.. i dah bincang gn mum i.. dy dh setuju.. u mcm mne? stuju xjd Org gaji i.. bley la,bley

----------------

saat ku melihat matamu..
kau tersenyum,
saat ku lihat senyumanmu..
kaupun berpaling,
aku rasa..
inilah saat yang tepat,
untuk aku katakan
kau kentut yaa..hehehe

# Ada idea sms cinta? Sila tambah sms cinta di bahagian komen. Thanks! SMS Cinta Jiwang Romantik

133 Komen:

ikamaya berkata...

"Tiada kata yang lebih indah selain mendengar lafaz cinta dari bibir mu sayang"

Tanpa Nama berkata...

hanya dirimu yg mnyinari hidupku..spnjang masa...

Tanpa Nama berkata...

xpRlu mncri tman scntik bAlqis andai dri xshbat sulaiman,mngpa mnghrapkn tman stampn yusuf jka xs2tulus zulaikha,xprlu mnghrap tman stguh ibrahim andai dri xshebat siti hajar dan mngpa ddambakn tman hdup bak siti khatijah klu dri xssmprna rasulullah,bmbing dn trimela kkurngnny i2 sbgi keunikn crila kbaikn dlm driny dn b'sykurla krna dprtmukn dgnny b'doala agr driny kekal b'samamu..amin...

Tanpa Nama berkata...

PADA SAAT MELIHAT BULAN AQ SELALUTERINGAT AKAN WAJAHMU
PADA SAAT AQ MNEINGAT SENTUHANMU MAKA HILANGLAH SEMUA
KELELAHAN DALAM DIRIK,SAMPAI KAPANPUN SOSOK MU NDA BAKAL PERNAH HILANG DALAM HATIKU

I LOVE U

Tanpa Nama berkata...

knp...Lau kta dah,syang sngat2 kat org tu...Org tu wat x tau je...

Tanpa Nama berkata...

km memang cantik tapi kamu kok sombong banget sih.dari prtama q melihat qm.q langsung jatuh cinta kepadamu????????
rendy_spay@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

JkAlAu HtY t'gUrIs d'FiKiRaNmU,
AmUnIlAh Aq...
AnDaInYa HtY kTa B'sTu,
HtYmU aKaN m'dEkAtIkU...

inSan TerLuka berkata...

cInTa?
bEnarkAh cInta iTu bahGia?
SalahkAh aku mengEnal ertinya?
menGaPa hArus aDa cInta Dusta?
aKu IngInkaN kebahagian..buKan derita..

Tanpa Nama berkata...

AdA sdIh ada yg LWk

fiena_cute96 berkata...

ayat dye best jgk

Tanpa Nama berkata...

mmng bes la ayt jiwng nei........

antOn perUm 0ne berkata...

ahahahaha.,., Cinta ap tUch Cinta..???
awal.a janji^
awal.a cInta^
awal.a bahagia^
tapi pd akhirnya cUma bisa bikin :
ingkar,sakit hati,tangisan ja yg ada,.

hatta.hatta@yahoo.com berkata...

FUCK cinta!

cHeEzYhOneY berkata...

biar RINDU asal xJEMU...biar KASIH asal xSEDIH...biar CINTA asal xTERLUKA...biar SAYANG asal xHILANG...biar BERJAUHAN asal HATI XBERUBAH & biar xBERJUMPA asalkan HATI xLUPA...

Tanpa Nama berkata...

ayt jwang2...dah ok...
cuma write byk2 lg best..

luv u syafik

qaseh... berkata...

sayang...aku akan terus menanti jawapan yg tak pasti nie...smpai bila pun kerna dihati ku dah dipenuhi cinta mu...always luv u beby...

Tanpa Nama berkata...

Basket is
raga, wood is
kayu, bila I terjaga i
terus ingat kat

u, this is kulit
kerang, jumpe tepi
kayu, I ckp terus
terang, I miss gile

kat u!

Tanpa Nama berkata...

Simple music can make u sing,
A simple hug can make u feel better,
Simple things can make u happy.
Hope my simple Hi…!!!
will make u smile …
Good Morning…

Tanpa Nama berkata...

[8:49:02 AM] kapten ketam: love is beautiful…
only needed affection…
and attention…
love is blind…
do not see the physical…
but from the heart is felt most in…
true love can solve all the problems…
whatever happens…

we should be gratefull…
is we feel it hurt…
because it is the begining of the existence

Tanpa Nama berkata...

best laaaaaaaaa

candra berkata...

syamg aaku akan menunggu kamu sampai kapan pun wlaupun kamu tidak ad di dunia ni lagi ......... maaf kan semua ksalahan ku yang pernah menyakitimu .... akan menuggu kau kembali wlaupun itu mustahiiil. . . hdup aku hanya untuk mu cyang ku tak untuk syapapun........love u smuga kau di sana masuk surga..... slamat jalan

Tanpa Nama berkata...

tak tau nak cakap ape!! tak tau aku dah dicintai seseorang, tapi aku tak pandai balas budi.... maafkan aku sayang...aku hanya tak inginkan hatiku sakit...itu saja... krn hatiku teramat lemah... aku butuh seseorang yg bertanggung jwb..hanya untuk aku and anaku kelak...tidak untuk yg lain....hanya untuku..

rudy berkata...

kawan2 saya perlu pertolongan,saya sayangkan seseorang,tapi tidak dikethuinya malah ada insan lain mula jatuh hati padaku,kini aku binggung..pls help me..my facebook.ddifah_wiza@hotmail.com or dywiza...cinta itu membinggungkan namun indah

rudy berkata...

hati adalah bagai kaca,dengan itu aku tidak akan hancurkan hati sesiapa namun bagaimana hatiku yang hampir retak,aku sayang dan cinta kamu namun kamu tidak tahu,insan kedua...kau tahu aku sayang dia namun kau datang ..malah aku ini tidak dapat menolaku...namun bagaimana harus ku lakukan pada masa ini..pls help me any 1..93614984..or dy wiza (facebook)

Tanpa Nama berkata...

TERBAIK!!

Tanpa Nama berkata...

ada lagiii??hehe

Tanpa Nama berkata...

pecah kaca,
pecah gelas,
sudah baca,
harap balas..

Tanpa Nama berkata...

ok laa... tapi jangan jiwang sangat... geli kowtt

yg merelakannya berkata...

mencintai seseorg x bermakna
aq boleh memilikinya...
namun melihat dia bahagia
sudah cukup buat aq
juga rasa bahagia
walaupun kadangkala
tetap terasa sakitnya...
hingga mengalir air mata
kerna rasa bagai ditoreh-toreh
hati ini...
namun demi dia...
kurelakan saja...
kerna dia,aq cinta gila

Tanpa Nama berkata...

Bila kau dicntai,
Maka setialh kau
Mencntai insan itu...

Bila kau dsyngi,
Maka ikhlaslh kau,
Myangi drinya...

Dan bila kau dprcyai,
Maka jujurlh kau,
Mprcyai dirinya...

Krana,
Cinta yg suci i2 dtg,
Tanpa,
Mengkut musin...
Tnpa tanda...
Dan tanpa ptunjk...
Ianya dtg hnya skli
Xkn brulang lgi...
Jgalh org y kte cntai slgi die msh mlki kte...
Krna y akn dtg mmg xkn sme dgn y PERGI...

Tanpa Nama berkata...

mmg best

BastianZ! berkata...

X da Yg Pntng S`len M`Cntai mu oh Syg..
X da yg KU Snjng Hnya Dri mu S`org..
Brikn la Ku Pluang tuk M`bktikn pda mu..

Tanpa Nama berkata...

syg,andai dri neyh tk sbaik yg kaw impikn,tpi engt law,dri ini telah mnaburkn cnta buatmu seluas2nya bgai air di lautan,,,aku sanggup mnerima makian mu buatku,kmrahnmu buatku,,
tpi kaw jgn trkejut jika satu hri nnti aku pergi tggl kn mu..
saat itu kaw akn rse khlgn ku dr hidopmu

Tanpa Nama berkata...

akU bahagia hanya dgn melihat kamU bahagia..

ainuur berkata...

hidup ku sunyi tanpa miscol drmu,hidup ku kosong tanpa sms drmu,hidupku sedih tanpa suara drmu...ingatlah bhwa ak sentiasa merinduimu drmu walaupun berjauhan;(

enaTOY vs enaPIYA berkata...

kenapa cinta begitu menyakitkan???aku tak sanggup menghadapinya lagi..

enaTOY vs enaPIYA berkata...

kenapa bru dia cri ak skunk???sdh lme ak tggu nyer...knpa die xsdar sume 2??

Tanpa Nama berkata...

setlh di tggl bekas kekasih ade insan lain yg menagih cinta dariku. tp aku x pasti adakah jika aku menerima insan lain hatiku akan ku beri kpdnya kerna aku masih lg mengingati bekas kekasihku walaupun dia tlh b'lalu curang kpdku...ape yg harus aku lakukan skrng...

Tanpa Nama berkata...

i don't know where i,
stand wif you and i,
don't know what i mean,
to you all i know is,
everytime i think of you,
all i wanna do is BE wif you.

Tanpa Nama berkata...

i promise to
always love you
as long as i
have a heart to
love with....
so please....
don't break it

Tanpa Nama berkata...

hurmm jiwang2x..but i loike..........

teddy bear berkata...

siapa kata cinta itu buta,jika cinta itu buta mengapa ramai yang mencarinya walaupun sudah beratus kali kecewa disebabkan cinta lama.so,renung-renungkanlah,

perempuan memberi segalanya untuk mendapatkan cinta tetapi lelaki memberi cinta untuk mendapatkan segalanya.........

zie k.D berkata...

cnta xknl spe?drjt?prs rpa?umr?n pe sje....ble kte cnta krna bnda ia xkn kk slme ye n klu la kkl stia pd y 1 n doa pd allah agr hbgan kkl akhrt hyt....amin

izaki's wifiey berkata...

tika kita bersua hati mula tergoda . payah nak diupakan walau seketika . tidak pernah terduga cinta mula berputik . bagai tak percaya aku jatuh hati . kaulah kekasih yang amat kusayang . andai tidak bersua pastinya ku merindu . kerana hati dah tertawan . kerana cinta dah terbina . yang pasti , kini kau saja yang bertakhta di hati ini . kan ku sunting dirimu sayang . kan ku bina istana cinta . kau kekasih , ratu hariku selamanya . hati usah diduga . hanya mengundah resah . cinta dihati ini hanya untukmu . kau kesayanganku . penyeri hidup ini . haruman kasihmu melekat dijiwa untuk selamanya . i love you sayang <3

Tanpa Nama berkata...

u may have..
sumone in your life,
sumone in your dream,
sumone in your heart...

BUT

I'm yur sumone when u have no one..
^_^

Tanpa Nama berkata...

'CiNta SanGat M'yaKitkaN naMun cInta jUa yG biSa M'bUaT kiTa T'sEnyum.. SaYang aQ aKan sEntiaSa M'dOakaN k'BahaGiaan mUe b'SaMa iNsaN LaEn W'laupun Aq Yg T'siKsa n MeraNa NaMun p'Caya CiNta DaN SaYang Kue HaNya UntuK diRi mUe.. BiarLah CiNta kIta T'kuNci D'Hati kUe BuAt SeLaMa'y.. AmiN..
CiNta QuE HaNya UnTuk Mue KaPeNg..

Tanpa Nama berkata...

sLgi mtHri teRbit di uFuk tImuR,sYG ini HaNya utkMu,
sLGi mThrI TbeNaM dI UfuK BaRat,ciNTa iNi TciptA unTUkmu...

Tanpa Nama berkata...

cinta hny bole dirasai oleh org yg mengalaminya..

Tanpa Nama berkata...

hahahahahahah

Tanpa Nama berkata...

best...

wulan adjah berkata...

i like it :))

Tanpa Nama berkata...

v cv c

Tanpa Nama berkata...

Taek Kuak

Tanpa Nama berkata...

cinta byk mngajar aku erti sebuah perpisah..pertemuan ..dn kestiaan .. aku ykin stp perpisahn pasti ada hikmah di sbliknya..
tdk semua cinta bisa kita miliki..apath lagi cinta tak smestinya bisa akhir hngga ke jinjang pelamin .. andai kita bnr2 mncintai sesorg..luahkn perasaan dirimu..seblm dirimu merana..melht si dia bhgia bersma pilihn hti dirinya .. ingat hnya CINTA pda yg satu ..

Tanpa Nama berkata...

aku sayang dea tpi npe dea ta rase yg aku sayang n mencintai dea !!
knpe10x ??
selagi aku hid0p ..
cinte aku hanye untk dea !!

ah yen berkata...

capri island is my aim... loving u is part of my life... mayb im not the best but my love 4 u can grante until my last breath... i hope we never apart again... even im just can b ur fren... im hapy beside u... actually, im dont know how to express my love.. im so upset... but mayb i oldy late a years... how stupid im, a man dat just wait u and not trying to find u,.... im sory... if i hav 1 more chance... i also dont know how to express... mayb i will cry 4ever... i wish, god can help me... gud luck at kksb....

Tanpa Nama berkata...

jiwank...hihi

daus_aboy7 berkata...

aq cyg ssowang nie..tpi x prnah prcaye aq hnye prcaye cyg aq..cdyh..ayt2 kowang mmg bez glew..trase d atiku..

Tanpa Nama berkata...

cinta membuat kite rindu,sayang,sedih,epy dan dengan cinta juga mampu mengubah seseorang n begitulah kuasa cinta..

Tanpa Nama berkata...

cinta.......cinta mmg indah apbla d mliki.....cnta jgk mmbuat kta slalu bhagia...cnta jgk adlh snar bgi ssorg yg mmlukan cnta.....tpi kta hrus tahu...bhwa takkn slalu ada skirany kta tak mmprcyai ny....brcnta la ko yati...sblum ko d cintai....u can do it

puteri kekecewaan berkata...

cinta 2 menyakitkan la

Tanpa Nama berkata...

wow ! power beb ayat2 ney !

MrHelmi berkata...

madah kasih berirama sedih
nazam rindu bertaut angan tak sudah
melaram sepi di kala jiwa kusam
ada dirimu ku kembali mencintai

Tanpa Nama berkata...

kalau nak tahu saya rindu awak atau tak,
tengoklah bintang..
setiap kali saya rindu awak,
satu bintang akan jatuh..
dan saya nak awak tahu..
hari neyh hujan,
bintang tak ade..:)

Tanpa Nama berkata...

cinta dlm hidupku adalah untuk orang yg benar2 memerlukannya.

Tanpa Nama berkata...

hahahaha
asal sume nak jiwang neh?
idop enjoy la beb

Tanpa Nama berkata...

sedeh aq bc smua ni

nadzirah berkata...

bg aq cnte mmg mmeritkan tp best :)

nazierah berkata...

ayat die mmg best,sdh aq bc nye

Tanpa Nama berkata...

layan je......
the best......

Tanpa Nama berkata...

cInTa aDa 3
1 cInTa DaRi sYaItAn
2 CiNtA DaRiPaDa NaFsU
3 cInTa dArIpAdA sYuRgA
InSyAaLLaH aKaN Aq mEmBaWa Mu
cInTa sAmPaI SyUrGa

Tanpa Nama berkata...

aq dgr smua owang ckp cnt 2 mmretkan,tp bg aq smua 2 best sgt. sbb sstengah owang je yg dpt rasai kehangatan yg mmbara dlm idop die disbb kan cnt.so,aq x nk dgr lg ade owang ckp cnt 2 mmretkan k...... aq bkn mrh kowang tp just nasihat.

Tanpa Nama berkata...

aq hrp korang dpt cnt yg sejati dari jjake yg sporting.hehehe :)

Tanpa Nama berkata...

fuyoooooooooo.........mmg jiwng karat abis....hahaha...moger kalian sume bjaya....sesekali best gak lyn jiwng2 nie..

Tanpa Nama berkata...

CiNtA BuKaN MiMpI,tP HrPaN....
BkAn ApA diDapaT,tP Yg DiBerIKan....
Bkan ApA Yg DiLiHaT,Tp Yg DiRaSaKan....
TrAsA DeKaT WaLaUpun JaUh....
CiNtA BuKaNlAh LemBarAn PuiSi,akAn TtApI..KaTa HaTi

Tanpa Nama berkata...

ku akan menyayangi mu ampai akhir hayat ku...

Tanpa Nama berkata...

cinta itu rumit...

Tanpa Nama berkata...

cinta.......

kNP slLu MxkiTkN bgQ.........?????????

aQ sdR bHw cInTa iThuuuu.......
"KEJAAAAAAMMMM"

Tanpa Nama berkata...

penantian i2 amt mnyksakn...nmun kwinduan dn ksetiani2 mgeratkn..

Tanpa Nama berkata...

aciakerhhh,best glo...
i ske yng lwak tuh..

Tanpa Nama berkata...

Disuatu hari kau datang dan bertanya padaku apa yg lebih penting....-D...Dirimu atau nyawaku...dan aku menjawab nyawaku lebih penting....@dan kau pun berlalu dengan penuh kekecewaan...Sad(...tanpa pernah kau sedari bahawa kaulah nyawaku itu.....sesungguhnya kau adalah cinta dan nyawaku dalam hidup ini...tiada orng lain dalam hidupku dan tiada sesiapa lagi hanya kau seorng sahaja dalam hatiku...

Tanpa Nama berkata...

Bila kita sayang org tue

Biler kiter syg org tu,
Kita tnggu dia lame pn x per,
Tp biler dia tnggu kiter???dia mrh2...
Ati kate ala,adatlah ada yang mnunggu & d’tnggu...

Biler kiter syg org tu,
Kiter x tdo pn x pe lyn dia yg ngah bsn,
Tp biler kite bosan,ada dia lyn kiter???
Ati kate,x pe dia busy kott!!!

Biler kiter syg org tu,
Kita gdh ngan dia,kita dim jea...
Tp dia heboh 1 dunia...
Ati kate x pe,dia tension tue...

Biler kiter syg org tue...
Kita kol nak ckp ngan dia...
Tp dia bg phone kat org len atau matikan...
Biler jd cm2,x pe...
Ati kata,x pe...lyn je,kwn dia,kwn kiter gak...

Biler kiter syg org tu...
Kita b’cerita dgn dia,citer ngan
tunggul lg baik...

Tp biler dia bercerita ngan kita???
Kita dgr,sepatah2 kite kena ingt...
klu x ingat kita yang kena marah
Ati kata x pe syg katakn…

Biler kiter syg org tu,
Kita & dia lpr...
Tp kiter bg sume roti kita kat dia...
Ati kata,ala jaga lh ati dia,sian dia…

Biler kiter syg org tue,
Kiter sanggup bg dia rest biler dia letih,
Tp biler kita letih,dia srh jugak kiter lyn dia bila dia bsn...
Adil ker???Ati kata,ala bukan selalu pun...

Biler kiter syg org tue,
Kita jadi cam org giler dngr dia sakit,
Tp biler kita sakit,
Dia siap kuar ngan kwn2 dia meraikan hari kesakitan kita,
Ati kata,ala x pe,x kn dia nak berkepit ngan kita 24 jam...

Biler kiter syg org tu,
Kita x pnh pntingkan diri sndri,
Tp dia hpokrit thp gaban..
Ati kata x per,dia mmg cm2 kene lah trima...

Biler kiter syg org tue,
Kiter syg nk tngglkn dia slama2nya,
Tp dia x tahu kiter b’dpn dgn maut,
Wlpn kiter skt,dia kata kat kiter,sakit bese2 jer,jgn nk mngrt...
Ati kata,cmnelah dia biler kiter x de,msti dia hepi...

Biler kiter syg org tu,
Kiter x snggp tngk dia derita,
Tp dia x prnh hargai diri kiter,
Ati kata, tau x btapa kita syg kan dia????

Biler kiter syg org tue,
Kiter snggup tngglkn dia selama2nya untk dia bhgia...
Tp adakah dia tahu pngrbnn kiter??
Ati kata,x pe,janji dia bhgia...

Dan...
Biler kiter dh tngglkn dia selama2nya...
Dia dtg ziarah pusara kiter...
Dia kata Dia mintak maaf sebab pernah mngata kiter...
Dia mintak maaf sebab pernah bwt kiter tnggu dia...
Dia mintak maaf sebab pernah pksa kita lyn dia time bsn...
Dia mintak maaf sebab pernah heboh 1 dnia slh kiter...
Dia mintak maaf sebab pernah x hiraukn kol kiter...
Dia mintak maaf sebab pernah x dgr luahan ati kiter...
Dia mintak maaf sebab pernah bwt kiter klprn sbb dia...
Dia mintak maaf sebab pernah gnggu waktu rht kiter...
Dia mintak maaf sebab x pernah hiraukan skt kiter...
Dia mintak maaf sebab pernah pntingkn diri dia sndri...
Dia mintak maaf sebab x pernah tngk p’deritaan kiter...

NAMUN SEMUANYA TELAH T`LAMBAT....

HARGAILAH ORNG2 YG KITA SAYANG... I love you

slam berkata...

ak hanya cintakn 3 perkara je dlm dunia nie..

Matahari pd waktu pg...

Bulan pd waktu malam..

Drimu untuk spnjg mse..

Tanpa Nama berkata...

best la..
tp de sstgh nye yg amat mnyentuh haty..
b syg sgt2 kt abg..
hope abg xkn tglkn b..
n kte sme2 cpai impian kte..
love u syg..=)..

Tanpa Nama berkata...

sMnjak kAu hAdir dLm hDup ku..
tiAda Lagi keResaHan..
kAu mNgetuk piNtu hAti ku..
tNpa seDari hiNgga aKu iZinkn..
kAu YG bRnama ciNta..
kAu YG mMberi rAsa..
kAu YG iLhamkan baHagia
hiNgga aKu trAsa iNdah...

mAaf jiKa ku tiDak smpUrna..
tiKa bAhagiA muLa mNjeLma..
biLa kYakiNan dAtang meRasa..
kAsih dSaLut dGn kjUjurAn..
mNciNtai diRi mu....
mRindui diRi mu....
mMiLiki diRi mu....
hiNgga aKhir hAyat bRsama kAmu............

i LoVE U s0 muChhhh Amalina!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

hArgAi b!Le kitE bErdUa
sAyAngi b!Le bErsAmA
iNgaTi b!Le suNyi riNdu
fAhAmi b!Le kELiru
nAsiHat b!Le tErLeka
dAn mAafkAn b!Le tErLuka...

Tanpa Nama berkata...

Cinta Itu Datang Tika Kita Memerlukannya
Cinta Itu Datang Tika Kita Sudah bersedia
Untuk Menghadapi Cinta Ini

Tanpa Nama berkata...

yOu mAy mEet pEopLe.. bEttEr thaN mE, fuNniEr thaN mE, morE bEaUtifuL thaN mE...
bUt oNe thiNg I caN saY tO yOu.. I wiLL aLways bE thErE fOr yOu wheN thEy aLL LeavE yOu...

Tanpa Nama berkata...

cinta...
begitu indah dlihat,dikecapi n dhayati bErsama mereka yg sdang brcinta..
namun..
cinta juga mampu mnjadikan luka yg amaT Mendlm seandainya mreka tdk mampu untuk menghayati erti sesebuah CINTA...

Tanpa Nama berkata...

andai atymu sdh pnh dskiti jgnlh dtbur prsaan bnci,
andai drymu sdh pnh mngisi sbuah kdukaan jgnlh aq dpnggir jgew,
andai prsaanmu sdh pnh dgris sjuta rsew jgnlh dbuang prasaan cygyg pnh brtata datymu,
lw p0wnaq sringd skiti nmun t0k mnyayangimu x pnah lntur datyku..

Tanpa Nama berkata...

so sweet..i really miss him now ..hope u alwayz hepy my dear ..

Rosalinda Dayana berkata...

Jika abang tanya, sayang perlukan abang? Jawapannya selamanya.
Jika abang tanya, sayang akan tinggalkan abang? Jawapannya tidak sama sekali.
Jika abang tanya, apa yang berharga bagi sayang? Jawapannya abang.
Jika abang tanya, sayang cintakan abang? Jawapannya sentiasa.
Sayang sayang abang.

Tanpa Nama berkata...

jiwang adlah hidupku

Tanpa Nama berkata...

ala bestnye sumenye....

Tanpa Nama berkata...

BAYANGKAN : 1 ary kte jmpe blek leps 5 thun bepisah. . kte hbeskan mse seharian. . borak2 kt dlm bilik awk. . kte cite tntng hid0p masing2. . tibe2 tep0n uma awk bebunyi. . awk gy jwb k0l dn awk jnji ngn sy yg awk akn dtg blek jmpe sy kt bilik awk. . bile awk angkt kol , rupenye membe kte yg k0l. . die bgtw yg sy da maty sbb xcident.. ape yg awk nk buat. .? ? sng0p ker awk naek balek bilik mcm yg awk jnjikn pd sy td. .? ?

Rosalinda Dayana berkata...

Di suatu hri abg dtg & btanya pd syg, apa yg lebih penting, diri abg @ nyawa syg??? syg mjawab, nyawa syg & abg pun blalu pergi dgn penuh kkecewaan, tanpa pernah abg sedari bahawa abg adlh nyawa syg tu... syg tak boleh hidup tanpa abg.. Syg nk abg tahu bahawa abg adlh segalanya... Love u so much...

Tanpa Nama berkata...

best,best,best!! kwang smua memng the best..kwng da bnyk aja aq tntang cnta nie..thankz sangt2.smoga allah membrkati stiap pasangan yg bercnta 2..k bye2..ikhlas dri aq..

Tanpa Nama berkata...

cinta adalah perang,hendak memulakannya senang.tetapi utk berhenti ssh....

Tanpa Nama berkata...

Ternyata kau xmampu melupakn
Dlmnya cintaku yg
Hingga ada alasan bagimu
Tuk tinggalkan diriku
kubrsumpah demi nma cintaku
kuberikn hatiku hanya untukmu
Tlah kujaga kejujurn dlm stiap nafasku
Krna demi cinta kurelakan kecewaku tnpa engkau mgetahui
Sbab kumgerti cinta itu tak mesti memiliki

Tanpa Nama berkata...

benda yang paling sukar dilupakan ialah kenangan...

Tanpa Nama berkata...

nk juga....
dalam hti ad rindu, di taman ada bunga,

Tanpa Nama berkata...

andai hti awk pnjre,pnjre kn lar sye seumor idop dlm aty awk..

Tanpa Nama berkata...

stiap mnsie xlri dri kslapan,so kterkne baiki dgn stu snyuman yg mnis..acap@azimah.

Tanpa Nama berkata...

hyep..syer nie pncri..sy dtg nie nk cri aty awk..huhu.acap@azimah

Tanpa Nama berkata...

aq lmah idop tnpa mu,kerna engkau lh nyawaku..acap@azimah

Tanpa Nama berkata...

meski kau xdapat aku miliki
meski jua kau xdpat aku rindui
xdpat aku syangi
namamu selalu di dalam hati
karena cintaku padamu setinggi gunung berapi ...

Tanpa Nama berkata...

best2!!!

love u mimi aslida!! <3<3<3

Tanpa Nama berkata...

Bbbeeeessssttttt gilersasss....

Tanpa Nama berkata...

berakit-rakit ke hulu,berenang-kenang ketepin,belajar-lajar dahulu,bercinta-cinta kemudian...

Tanpa Nama berkata...

xleh copy lol/.

Tanpa Nama berkata...

zvzc

Tanpa Nama berkata...

knapa lelaki x pernah serius dlm cinta. KENAPA????

shida berkata...

usah kau ungkap kan bahawa cinta mu tulus tapi sebenar nya kau kepura2 an ... aku muak gdn segala2 nye .. dh puas kaw menghampaka hidup ku ..

Tanpa Nama berkata...

u aLL the beSt

Tanpa Nama berkata...

knp lelaki ske mempermainkn perasaan "PEREMPUAN"
"KENAPA"....

Tanpa Nama berkata...

saya sedih :'(

Tanpa Nama berkata...

best la ayat nie :)

nadzrin kamaruddin berkata...

http://www.facebook.com/KoleksiAyatJiwang?fref=ts

Tanpa Nama berkata...

mmgg best...:)

Tanpa Nama berkata...

love you so much fazlinda:')

Tanpa Nama berkata...

ary2 pegi skula
bsikal i wrna biru
wah,ikamaya
best giler ayat u

mia likluslk berkata...

best ar ayt korg tpi ad sstengah ayt buat air mte aq jtuh ar..:-)

Tanpa Nama berkata...

abi: salam zawjati. How are u? dah dinner?
umi: x tahu zawjati dh dinner ke belum... tnya lah dia sendiri?
(nada marah)
majuk!!!!
abi: aduh... memang syg salah faham ni, zawjati tu cari kat internet ape maksud dia.. tu bahasa arab. cube syg cari kay u tube nyanyian ahmed bukhatir.. lagu zawjati tu i tujukan pada syg..lain maksud i lain maksud u sayag...
umi: abi.. im sorry..
abi: gi degar dulu lagu tu... i suka maksud dia ... for u zawjati..
umi: u make my fae red... shir poyo.. thanx abi!!
abi: dah degar ke ?
umi: dah..thanx abi
abi: sama2 syg... i love u till jannah sayang...

Tanpa Nama berkata...

so sweet

Tanpa Nama berkata...

Cinta yunk tulus adelah cinta dripade 'ALLAH'

aIEnIcK's berkata...

tHe dAy I wIlL St0p l0vInG y0u,
I h0pE y0u undErsTaNd wHy I d0 lIkE tHaT,
I wAnT y0u Kn0w mY l0vE jUsT f0r y0u,
Is tHe dAy WhEn I cLoSe mY EyEs f0rEvEr,
I wHaNt y0u rEmInD, I lOvE y0u s0 mucH...

Tanpa Nama berkata...

bes sngt ayat jiwang

aida aisya berkata...

uh,best nye ayat2 jiwang....

Tanpa Nama berkata...

cinta ito akan datang bila ia dah bersedia :)

Tanpa Nama berkata...

Best sangat ayt jiwang nii

Tanpa Nama berkata...

bila matahari terbenam aq rindu seseorang.......
bila matahari terbit aq x sabar mahu jumpa seseorang......
bila malam, aq terbayang seseorang......
bila aq termenung aq teringat kenangan itu.....
<3<3<3 iaitu ZAKI<3<3<3
aq sayang kau jaga diri baik2 tak pe kalau x sambut hari jadi saya ok saya ok je
ada orang minta couple ngan saye ,saye akan gi tahu awak,awklah satunya2
selamat tinggal
jaga diri awk baik2 ok bye

Tanpa Nama berkata...

saye selalu pesan kat die jgn cri pompuan lain dripada sye tau zaki
kawn sye ckp ,masa diaorang balik sembayang terawih kawn sye tersempak ngan zaki ngn kwn dia. nama diorang mimie dan shafika ,lepastu zaki ckp kat diorng ''shima mana, zaki kata'' '' mimie ckp kat umah '' zaki pesan kat sye dia nak pindah bulan 7 hujung minggu 31 dia ckp sorry x dapat sambut hari jadi saye. saya sayang awak sangat zaki. saya harap awk jaga diri awak baik2 ok
bye muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ilove youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
sye akan setia kepada awk , selalu di aty awk bye

norsyahida mohd aseri berkata...

couple dengan orang jauh memang sweet sebab selalu rindu selalu kol,tapi satu jer yang kita tak tahu adakah si dia setia dengan kita?

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.