Puisi Cinta | Maafkan Aku

Share on Tumblr

Maafkan Aku

Kiranya benar takdir cinta kita
cuma setakat ini
maaf ku pohon darimu sayang
dari detik pertama perkenalan
hingga saat perpisahan

Maaf ku tak berdaya
menjadi seperti yang kamu inginkan
aku cuma aku
aku bukan insan sempurna

Maaf ku tak bisa
melupakan dirimu
wajahmu, bait tuturmu
segala yang ada padamu
akan sentiasa di kalbuku

Andai tiba saatnya
kamu temui pengantiku
akan ku titipkan doa
moga kamu bahagia disampingnya

Biodata Penulis:

Nama Pena: Nys Zairee
Email: rnees_zairee@yahoo.com
Puisi Cinta | Maafkan Aku

47 Komen:

herLi berkata...

0k!

Tanpa Nama berkata...

puisi cinta yang sangat puitis.. sedih sangat sebab ditinggalkan kekasih sebab saya tak dapat berikan yg terbaik untuknya.. dan bekas kekasih sudah ada pengganti...

Tanpa Nama berkata...

np ta bowlay copy ek ayt ayt nyy..
pnt ur na salen balek..

Tanpa Nama berkata...

best2..

Tanpa Nama berkata...

nice.....puisi penuh makna,sama seperti yang aq alami.....

Tanpa Nama berkata...

smoga bhagia pda die.....
sdey....sdey.....

Adawiyyah berkata...

sedey sgt...rase cm nk nangis je..

Tanpa Nama berkata...

insan yang bernikah di hari jadi ku,,,,
mohd islami,,,
semoga kau bahagia di samping si dia...
mgkn pernikahan mu di depan mataku,....
tapi aku masih mmpu tersenyum gembira..
namun hakikatnya sejurus kau melafazkan nikah...
hati ku remuk!
aku syg kau dan kenangan kita...
semoga bahagia....

Saphire berkata...

hmmm..cinta..tak cukup kata mengurainya...

Tanpa Nama berkata...

semoga perpisahan kita mmbawa kebahgiaan kepada mu sayang...........roslan abdul rahman,pahang....

Tanpa Nama berkata...

mntap pisi ni...

Tanpa Nama berkata...

mntp puis muuuuuuuuuu

Tanpa Nama berkata...

kErEeEn n n n nn n n . . . . .. . i LiKe ThIs

Tanpa Nama berkata...

like it damn much!

gayuh blog berkata...

keren bgt puisinya.. pas bgt buat bahan sms kedia nich

ngekngok berkata...

ngekngok demen... puisinya keren

Tanpa Nama berkata...

bagus banget ya.....

Tanpa Nama berkata...

iLike

ahamad berkata...

puisi itu mengingatkan aku waktu aku.....
aku hanya memberikan ucapan kpd mereka " selamat ya "
tp, ada yg menerima ucapan ku dgn kata-kata yg cetus...
tp ada jg yg mengucapkan terima kasih kak atas pengertiannya...
tetapi inilah namanya kehidupan ...
thanks puisinya..

Tanpa Nama berkata...

ad yg lebih keyen dr ne gak,,,,
yg lbh romantis gt

Tanpa Nama berkata...

menyentuh hati . . .
seperti yang ku rasa kan . . .

Nieylicio Kerolicio berkata...

^__^

DHANA berkata...

SANGAT SEDIH....
JADI TERINGAT AKU SAMA PCAR KU.
YANG DULU.!

Tanpa Nama berkata...

puisi yang baik..
tp,ayatnye tidaklah terlalu gramatis..

Tanpa Nama berkata...

sanget menyedihakan...

bagitu pula dengan diriku ini...

Tanpa Nama berkata...

cm mnwe yew org tu ccah nux mf an kte..kte cyg at dy..tpy dy x nux mf an jge..nux wt cre pew yew spaye dy mf an..tlg sy tgh bntu nie..

Tanpa Nama berkata...

give you forgiveness :(

Tanpa Nama berkata...

"pas dg isi hati ku skrg ini ...
thankz dh ngzh qw inspirasi ...."

Tanpa Nama berkata...

hanyA sAtu yAng Aku pInta Darimu ,....
maafKanlAh Aku ,..!!!

Tanpa Nama berkata...

cepatnya kau ucapkan kata pisah
sakit hati ni

Tanpa Nama berkata...

npe xbley copy..best tau puisi ni..

Tanpa Nama berkata...

menyentuh jiwa....dr nie xmampu jd apa yg kamu ingin..krn aku adalh aku...dan aku bkn hipokrit...

Tanpa Nama berkata...

boleh nanya ya ini judul soundtracknya apa ya pas banget

Tanpa Nama berkata...

siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip

Tanpa Nama berkata...

sayang...maafkaknku.....atas segala silapku disepanjang hubungan kita...kau tetap dihatiku....ku kan setia mnnti...hti ini terllu menyayangimu....

Tanpa Nama berkata...

dia cintaku...sjuta kemaafan ku pohon buatmu..tkdir tidak myebelahi kita...kau yg aku sayangi..dan akn selamanya dihatiku walau siapapn aku,atau siapapn kau satu masa nanti...kenangan kita akn aku abadikan di lubuk hatiku..

goenowoc@yahoo.co.id berkata...

dulu dia sayang ama aku ....' sayang banget katnya....
dan kini aku liat dia dah nikah setelah aku tinggal ma berapa blan.................
dan ketika aku pulang ?!?!?!?!? dia ....dah jadi milik orang

Tanpa Nama berkata...

jadi terharuuuuuuu ^_^

Tanpa Nama berkata...

i like it..... -.-

Tanpa Nama berkata...

menyentuh kali puisinya.... trus jg lagu nya jg... bikin aku merinding... (kalo boleh tau lagu siapa ini??)

Nys Zairee berkata...

Kiss The Rain - Yiruma

Tanpa Nama berkata...

the moment that you stood by my side..i love that look..
today i cry but for you tomorrow i'll be happy..
i avoiding you just because i don't want you see my tears..
all i know is all abaout love...
its not your style..
its not not face..
and i silent crying for you..

cik aen berkata...

kini kau tiada lagi disisi, dia bakal menjadu tunangan org.aku sedih.sayang, akan aku sentiasa kenang dikau dan kenangan kita.kita xmungkin bersatu lagi sayang.jg diri baik2..:(

Tanpa Nama berkata...

terbaekkk!!!!

Tanpa Nama berkata...

Maafkan diriku kerana melukakan hatimu bukan niatku untuk mencari pengantimu namun aku juga perlu mencari arah haluanku. Maafkanku.

Amylia Sofia berkata...

Maafkan ku .. Aku x berdaya untuk membaca puisi ini lagi ! Sedey banget donkk .. xD

Tanpa Nama berkata...

hmmm .. rupe nye bkan aku sorang je yg alami bendda ny ?
wow amazing nyre pasal cinta ny .... ade madu , manis je .. tapi klau racun .. pehhh pedih dye tak tertanggung rasenye ...

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.