Melupakanmu, Aku Tidak Mampu

Share on Tumblr


Tanpamu - Siti Nurhaliza ft Krisdayanti (CTKD)

Biasanya aku lelap tidur...
Terbangun 'tuk fikirkan diri mu
Mengenangmu yang kini telah jauh

Biasanya aku tenang tidur
Terbuaiku mengingat dirimu
Mencintamu namun kau terlalu jauh

Kucuba lupakan dirimu
Mengingatmu hancurkan hatiku

Dahulu seia sekata,
Namun kini semua telah berlalu

Korus
Sayang kuingatkan dirimu....
Bahawa ku tak bisa hidup tanpamu.

Sayang kuingatkan dirimu....
Bahawa ku tak bisa hidup tanpamu.

Ohh....

Ulang Semula

Download Video di http://www.mediafire.com/file/znxkjizmyku/Tanpamu%20Siti%20Nurhaliza%20Krisdayanti.wmv Melupakanmu, Aku Tidak Mampu

30 Komen:

miezamiozami berkata...

cinta kata...
kalau aku hulur,sambutlah,
sambut dengan penuh keikhlasan...
aku sengsara...
bila ku sambut, cinta permainkan keikhlasan ku...
lebih baik melupakan dari terus sakit menanggung rindu yang tak bersambut...

Tanpa Nama berkata...

harus ku teruskan hidop walupin perit tanpa mu..ttap ku peluk erat memori kau dan aku..

Tanpa Nama berkata...

knpa masa brcinta smuanya senang..
bila brpisah,bgtu susah nk lupakn?
sengsara woo main dgn cinta manusia ni..
baik cinta yg Esa.. tenang selamanya..

Tanpa Nama berkata...

cinta memang indah,tapi bila terputus ikatan percintaan terasa bagaikn dunia gelap dan semua benda yg kta buat semua jadi tak kena..semua salah...

bah berkata...

i love u faridah..saya mnctai kamu,,wlaupun pmergian ku nanti,hanya kaulah yang aku cintai,,aku x dapat mlupakan kasih sayang yang pnah kau brikan dahulu..kau bukan yang pnah aku cntai,tetapi,kau lah yang trakhir dlam htiku..

Tanpa Nama berkata...

kenapalah cinta wujud kalo hanya utk menyakiti org yg memilikinya...mcm mana nak hapuskan cinta agar tak lagi terbit dr hati..

Tanpa Nama berkata...

suhaida aku akn tetap menyintai mu wlau apapn yg terjadi.aku percaya 1 hri nanti aku akn dpt memiliki cintamu hnya msa yg akn tntukan.sy dpt rsa kau diciptakan utk aku

Tanpa Nama berkata...

suhaida kau bukanlah yg pertama tp aku berjanji kaulah insan terakhir yg bertaktha dlm hatiku.kau antara wanita terhebat yg pnh snggah dlm hidupku.peluang hnya dtg skli dlm hdup dan aku ambk pluang ni dn x mgkin akn kulepaskan kiranya aku lepaskan entah bila peluang akn mncul lg.aku terlalu cintakanmu...

Tanpa Nama berkata...

hya ak cintakan dia,hidup ak kini btol2 kosong..berikan lah ak kekuatan untuk melupakn dia

Ecah berkata...

putus cinta mmg trasa kosong...aku pun sama...tak dpt bersama pun takpe..yg penting aku tau dia sihat, gembira n bahgia...
skrg..aku cuba isi hati aku dgn cinta-Nya...smoga ati aku smakin teguh utk meningkatkn ibadah...

Tanpa Nama berkata...

kenapa setelah diriku kau tinggalkan..kau dtg semula menagih diriku...tetapi kau tidak mahu meninggalkan 'dia' yg merampas dirimu dari diriku? kau inginkan keduanya...tegarkah aku menjadi seperti 'dia'....?

Tanpa Nama berkata...

zul..maafkn ak yg telah mlepskn k0e pegi wt slmanye,hbugn yg kte jlin dlue sbg pshbtn n keksih,sknk k0e mnjdi musuh ak d'dlm stiap mmpi2 ku..ak mlepsknmu krn tpkse !! ingt la,jgn mngis krn ggl lam pcntaan sbb mnusia akn mningglkn ape yg dcintai..

Tanpa Nama berkata...

akk cndath chaiiyhaankk pdaa muu , tpii knpaa ka0o bgttu pda kuu ..
kuu cindtha ka0o appa adda.a ..
kuu trimaa ka0o appa adda.a ..
ka0o iiank tagg mngrtii artii bsar cindtha kuu pda muu , hingga ka0o tega menyakittii kuu 'nd membuad kuu menangiss ..

kinii kuu hanyaa bzaa berkatta ,
"melupaa qandd muu adlaa hall tersuliidt bagii kuu"

Tanpa Nama berkata...

jkaa ka0o kmblii k.pelugg kuu lgii , kuu brjnjii akand mncindthaii 'nd mnyayangii mu s'penuhh hatti kuu ..
'nd kuu brjnjii aknd mnjagaa hatti kuu hnyaa utg muu .. v0o'effell

sheryn jullya berkata...

aii livee in y0ur lifee ..

Vitri D'prenk berkata...

Cinta itu sperti coklat yg manis , tp cinta bisa juga jadi obat yg sangat pahit bila sang kekasih pergi tanpa sebab

SB17 berkata...

Adakalanya kita terpaksa melepaskan insan yg kita cintai demi kebaikan bersama...kerana aku tidak sanggup menyakiti hati insan lain sejenisku...apa guna aku mengharap lagi seandainya di hatinya terlalu mencinta ramai wanita..terpaksa lah aku meninggalkannya..namun amat payah melupakan...segala kenangan yg telah tercipta bersama...harus redha...

aku insan terluke berkata...

kenapa begitu mudah kau meninggalkan diriku wahai kekasihku...
adakah kau mengerti perasaanku...betapa sakit nya seksa nya diriku untuk melupakan mu...aku tidak terdaya untuk menghapuskan memori antara kau dan aku...diriku terlalu merindui dirimu...

Tanpa Nama berkata...

cinta tidak di restui oleh kluarga..
melupakanmu,aku juga tidak mampu..;(

Tanpa Nama berkata...

kisah sy seperti SB17...sedey....xmampu brsma..moga dia bahagia..dia bahagia..kita pun bahagia....

Tanpa Nama berkata...

cinta....cinta...cinta....ada ape dngn cinta???

Tanpa Nama berkata...

arghhh...cinta merimaskan tp ia tetap hadir..hadir..dan hadir lg setelah aku dimiliki kini...

Tanpa Nama berkata...

khadiran dirimu memberi 1001 kbagian buat driku..
hnya krana dkau adlah cnta prtmaku..
dan slama2 yer akn bgitu...
even sdah 2 taun kter brpsah,dan ak sdah mmpyai pgganti buat drimu,ssunggh yer,ak tdak dpat mlupakan drimu...
mgapa skar buat driku utk mlupakan cnta yg tlah lma brkubur???
mne prgi yer drimu???
ak tlah mnanti drimu utk skian lme yer..
tp ap yg ak dpat,hnyalah byanganmu..
ktahui lah whai syg....
ssgguh yer ak msih mncntai dan myayangi drimu..

Tanpa Nama berkata...

engkaulah cinta pertama dan terakhirku.walau engkau sudah menemui cinta barumu,ingatlah aku masih setia menanti dirimu walau aku tahu ia menyakitkan aku.aku sudah tidak mampu mencintai insan lain melainkan dirimu seorang.walau ada yang mahukan aku, aku mahu kau tahu, aku hanya mahukan kamu seorang. aku harap engakau masih menyayangiku walau aku penah menolakmu dahulu kerana egoku.amin.

Tanpa Nama berkata...

hmm..cinta kpd ALLAH lebih baik kn~

Tanpa Nama berkata...

terkadang cinta itu menyakitkan ,andai kau tau bahwa disini cinta itu masih terus ada dihatiku..

Tanpa Nama berkata...

muzdaliah...engkaulah segalanyer bg aku.. senyuman mu.. tawa mu.. gelak mu.. amat aku inginkan.. aku anggup lakukan apa saja asal aku mampu melihat lagi semua itu.. dan.. aku saggup lakukan apa saja asal aku dapat melihat engkau bahagia.. gembira.. dan ceria..walaupun aku tidak dapat memiliki cinta mu.. telah lama aku menyimpan perasaan ini.. sehinggakan aku tidak mampu meluahkan nyer.. xperlah.. asal kan aku masih mampu melihat senyum mu..tawa mu.. itu sudah memadai bg ku... biarlah tuhan saja yg tahu perasaan tu...

Tanpa Nama berkata...

bagaimana untuk aku melupakanmu... bertahun rasa ini telah tersemat dihati.. sakit pedih menerima hakikat bhawa aku terpaksa melupakanmu atas kemahuan dirimu..dan tanpa relaku.

Tanpa Nama berkata...

Aku lupa akan kapasitasku tuk bisa mencintaimu, aku lupa akan ke tidak pastian akan cintamu, aku siapa aku siapa kamu, namun hati sudah terlanjur cinta akan padamu. Walau kesakitan yng kurasa biar ku bawa sampai ku tidur dngn lelap, agar kau tau betapa ku cinta padamu. Biar orng ngmng apa ku tak perduli asal ku hantar hati ini padamu demi ke jujuran.

Tanpa Nama berkata...

Aku lupa akan kapasitasku tuk bisa mencintaimu, aku lupa akan ke tidak pastian akan cintamu, aku siapa aku siapa kamu, namun hati sudah terlanjur cinta akan padamu. Walau kesakitan yng kurasa biar ku bawa sampai ku tidur dngn lelap, agar kau tau betapa ku cinta padamu. Biar orng ngmng apa ku tak perduli asal ku hantar hati ini padamu demi ke jujuran.

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.