(Luahan Hati) Menanti Sinar

Share on Tumblr Menanti Sinar



Ada kalanya di satu masa
Aku sering termenung jauh
Memikirkan sampai bilakah
Akan tiada detik bahagia
Untuk diriku ini

Seperti tidak sabar untuk aku
Menemui saat-saat itu
Namun di mana sianr bahagiaku
Adakah aku akan terus begini

Terus merintih
Terus dalam derita
Terus dalam kedukaan

Tiada kah untuk ku sinar itu
Aku jugak seperti insan lain
Yang ingin merasa kebahagia

Yang ingin disayangi
yang ingin di belai
yang ingin di manja
yang ingin di cintai
adakah semua ini akan tercapai.

Pada suatu saat nanti
Aku pasti dan yakin
Akan mencapai kebahagian seperti insan lain


Nama Pena: nazwah (Luahan Hati) Menanti Sinar

13 Komen:

wany berkata...

hurm...
cdeyhnye.....

miezamiozami berkata...

emmm,cinta tu bukan sesuatu yang akan datang bergolek.kite perlukan segunung kesabaran,kepercayaan,kejujuran dan kasih sayang bagi menjadikan cinta kite itu nanti sesubur bunga di pagi hari.tp,biarlah ia sentisa mekar...sb tu kesabaran penting dlm mencari cinta...

Tanpa Nama berkata...

diri ini juge pasti akn mengalami saat2 ini
/////

Tanpa Nama berkata...

sye telah pun mengalami perasaan sebigitu,semua makluk Allh berhak dicintai dan menyintai tapi adakah semua orang faham ape yg kte pikirkan...

Tanpa Nama berkata...

aq brsa sdih apabler mmbaca luahan atii inii..

TintaQristal berkata...

btol22...sy stuju dgn pe miezamiozami katekan..
ksabaran tu amat pntng dalm ssbuah khdpn mahupn cinta...
so bsabar la slgi kta mmpu unt bsabar..

lulu berkata...

mank cdey....
aq pon x tau nak ckp pew agy....

suhaila berkata...

cinte...bkan sume ddunie pndai mnilai shebat maner cinte tuwh,,wlau pun sume mnusie mEmang ditakdir kan untok menCintai dan memPunyai perasaan tok dicintai..kaseh sayang 2 terLaLu bearge..hargai Lah ia sebaeknyee..

Tanpa Nama berkata...

jiwang nye...but it's a sweet poem..

Tanpa Nama berkata...

100%macam kisah aku....uhuks

Tanpa Nama berkata...

begitu juga saya, saya masih menanti sinar bintang yang paling terang dalam hidup saya,bila dan di mana tuhan saja yang tahu. hati saya berkecai dan serik terhadap cinta, ketika seorang insan yang paling saya sayang, tak tahu perasaan saya,dia pun begitu.selepas saja dia pergi jauh di rantau oarang, kebenarannya terbuka, rupanya kami berkongsi perasaan yang sama.
kami jauh . . .dia hilang, saya pasrah di tangan tuhan.

Tanpa Nama berkata...

kehidupan ini penuh pngertian yg berbeza..

Tanpa Nama berkata...

Cnta snang di ukapkn Tpi hakikatnya

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.