Kadang-Kadang Kita....

Share on Tumblr Kadang - Kadang Kita...

* Kadang-Kadang Kita lupa nak tanya khabar si dia...

* Kadang-Kadang Kita selalu ingat dia tak ingat kita...

* Kadang-Kadang Kita selalu lupa segala kenangan bersama...

* Kadang-Kadang Kita hanya ingin tahu daripada mengambil tahu...

* Kadang-Kadang kita hanya pandai berkata kata daripada melakukannya...

* Kadang-Kadang Kita tak sedar ada orang menyayangi kita...

* Kadang-Kadang kita tak sedar yang kita sakitkan hati kawan kita...

* Kadang-Kadang kita tak sedar yang kita membuatkan seseorang kecewa...

* Kadang-Kadang Kita tak sedar apa yang kita katakan itu kita lakukan...

* Kadang-Kadang Kita tak tahu ada yang ambil berat tentang kita...

* Kadang-Kadang Kita tak tau yang dia tak suka kita...

* Kadang-Kadang Kita tak tau pula yang serius itu memang benar serius...

* Kadang-Kadang Kita tak respect pada kawan kita yang banyak membantu kita...

* Kadang-Kadang Kita akan hanya ingat seseorang kalau kita memerlukan...

* Kadang-Kadang Kita akan lupa kawan ketika kita sedang gembira...

* Kadang-Kadang Kita akan menyalahkan seseorang sekiranya kita ketinggalan sesuatu berita...

* Kadang-Kadang Kita akan menyalahkan orang lain walhal kesalahan itu berpunca dari kita...

* Kadang-Kadang Kita akan utamakan yang baru dari yang lama...

* Kadang-Kadang Kita akan tersentap kalau si dia menegur kita...

* Kadang-Kadang Kita cakap kita tak akan begitu padahal kita lakukan juga..

* Kadang-Kadang Kita cuba melakukan yang terbaik tetapi menyusahkan orang lain...

* Kadang-Kadang Kita suka memerhati daripada menegur...

* Kadang-Kadang Kita suka mengharap pertolongan tampa meluahkannya...
*
* Kadang-Kadang kita senantiasa kelihatan happy padahal hanya kita saja yang tahu...

* Kadang-Kadang kita senantiasa nampak kesalahan orang lain daripada kesalahan diri kita...

* Kadang-Kadang kita senang lupa jasa sahabat kita akibat sesuatu pertelingkahan kecil sahaja...

* Kadang-Kadang kita selalu ingat kita saja betul...

* Kadang-Kadang kita sukar menerima pendapat orang lain...

* Kadang-Kadang kita selalu fikir sesuatu yang serius sebagai remeh temeh...

* Kadang-Kadang Kita terlalu singkat tampa memikirkan apa kesudahannya...

# Kredit to Mr. Kematz Kadang-Kadang Kita....

25 Komen:

Tanpa Nama berkata...

so touching..

kish berkata...

aku ade mslh cmni..
salu je betindak tnpa bfikir..
cmne nk selesaikan mslh ni ek??

Tanpa Nama berkata...

ana
kdg2 kte x sdr tp
bg pndpt sye ad seowg mamat niey ..
lg x sdr d'untug ..

jejaka_jelita berkata...

tapi.. knp kadang2 kita bertanya kemanakah matahari.. setelah ribut n petir terjadi? walaupun pelangi muncul selepas pudarnya mentari.. please respon guys?

BezBuddy berkata...

leh x sy nk amik artikel ni utk letk kt blog sy?

Tanpa Nama berkata...

kadang-kadang aku selalu terfikir..adakah dia sahabat yang ku cari selama ini...

Tanpa Nama berkata...

kadang-kadang kita tak pernah cuba nak merendahkan ego kita sendiri...huhu

Tanpa Nama berkata...

kdg2!!1 smue kdg2........
kdg2 2 la mnyebabkan x percyekan dri heheheeh

Tanpa Nama berkata...

kita semua mahu kan kehidupan seperti mentari yg selalu menyinari...indah nya di kala terbit dan pesona nya di saat terbenam..tapi..kadang kala..penghujung kehidupan sukar d jangka biar kita ada permulaan yg baik...jadi..jangan lah kita bangga macam mana kita mula kan tetapi fikir lah macam mana kita nak mengakhiri nya..

Tanpa Nama berkata...

kadang kita emak pasti sedih................
kadang kita pun merasa bahagia....
jd dach lach.....toch kenyatan tuch tak selamny seperti yg kita ingin kn...
ya g??????????????????????

asrah berkata...

KDG2 PE LAGI???????????

asrah berkata...

KDG2 PE LAGI???????????

Tanpa Nama berkata...

kadang2 kita lp apa yg mau di komen he he he.....?

Tanpa Nama berkata...

huhu.. sy ade prob cm tu la.. x sdr kwn dah sakit hati.. nak ubh tpi cm mne?? x sdr!! x tahu!!

naimdelek berkata...

kadang2 kita terfikir apa nak jadi jadilah,
perduli apa orang nak kata

Tanpa Nama berkata...

Kadang -kadang kita terlupa nk simpan benda-benda macam ni.

lolylurve berkata...

love it... kadang2 kita pergi meninggalkan org yg kita syg tnpa kita sedari...

Tanpa Nama berkata...

sungguh menyakit kn jika mlm pembukaan taun baru,niat baik mau ngajak kencan,,,e malh dia kembali kepelukan sang mantan.a...sakit ini terasa sangat menyakit kn,,seperti dtusuk jarum d kepla..
aku ihlas kau bersama.a,asal jgn sampai dia buat km kecewaa iank kedua x.a....

Tanpa Nama berkata...

kadang kadang jer saye bukak nie!

Tanpa Nama berkata...

huhuhu....
kdg2 jg blaku...
kta x hraukn ssorg yg amat menyayngi kta...
tp,bila dia da pegi bt slama2ny...
brla kta tsdar ttg s2 pkara...kta tlah khlangn si dia..
yg slalu mendorong kta dlam ap jua pkara...:(

Tanpa Nama berkata...

Nak minta share...Tq

firqil berkata...

sdih btul ak..
cz mmg terjadi dlm dri kita...
hurmmmmmm....KADANG-KADANG

Tanpa Nama berkata...

Kadang kadang kita xsedar ni suma berlaku pd kita hmm

Tanpa Nama berkata...

kdng2x kta cuba mncintai dy dgn setulus aty tp dy x bgtu.,,tp kdng2 owg m'cintai kta tp kta x m'cintainya,..

Tanpa Nama berkata...

pertahankan owg yg selalu bersame kte...lepaskan owg yg xtau nk hargai kte

Selepas Baca, Sila Komen

Kedai Hadiah Online

Artikel Terkini

Catatan Popular

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.