Lima situasi gadis berkecil hati

Share on Tumblr Pelakon, Ayu Raudhah senaraikan lima situasi gadis berkecil hati

1. Bila kekasih beritahu ada gadis lain suka atau minat dirinya. Awas, biarpun mahu bersikap jujur dan bercerita, ia pasti mengundang rasa cemburu.

2. Bila kekasih melayan orang lain terutama wanita berlebih-lebih! Misalnya, jika orang lain yang mengajak, ikut saja tapi kalau kekasih sendiri, macam-macam pula alasan diberi.

3. Jika bertemu rakan-rakannya, kekasih sendiri tidak mahu diperkenalkan. Tidak cukup itu, kita disisihkan dan mereka rancak berborak ibarat kita tidak wujud!

4. Gadis tentu cemburu jika teman lelaki menjawab panggilan telefon jauh-jauh. Motif? Seolah-olah tidak mahu kita mendengar perbualan mereka. Hati tentu mula terfikir berbual dengan siapa sampai sorok-sorok?

5. Terlalu memuji kelebihan yang ada pada wanita lain. Boleh dikatakan semuanya hebat di mata mereka. Hai, patutlah teman wanita sendiri cemburu! Hati-hati ya lelaki! Lima situasi gadis berkecil hati

7 Komen:

Tanpa Nama berkata...

hati besar..
lor karut la ayu raudhah ni..
macam la penah bercinta..
hoi sedar la skit..
kalo kak rozita lain la..
mantap beb..

Tanpa Nama berkata...

ala zaman sekarang..
mana ada lagi wanita nk kecil hati..
nak batang ada la..
tak caya tgk je kat disko-disko sekitar ibu kota..
islam hadhari la katakan..

Tanpa Nama berkata...

laa..ne bukan soal pnah bcinta or x..tp hakikat perasaan seorg wanita laa beb..apapn,ak stuju,Rozita mmg mantap..

Tanpa Nama berkata...

kalo lelaki, situasi mn yg bt lelaki kecil ati? jgn ckp lelaki x kecil ati plaa.huhuhu

iftiey berkata...

pada pendapat ifti, pendapat ayu raudhah tu betul..

Tanpa Nama berkata...

kalo lelaki kecil hati, konfem tak reply msj.. x angkat fon.. kalo tak pown, dingin smacam jer dgn kite

Tanpa Nama berkata...

Saya seorang perempuan dan saya setuju dgn ape yg Ayu Raudhah ckap.....perempuan kadang2 nmpak je biase tpi sebenarnye mudah jugak kecik hati walaupun sekejap je.

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.