Biarpun Kita Berpisah

Share on Tumblr Biarpun kita akan berpisah nanti, namun untuk menghilangkan ingatan saya terhadap awak adalah amat sukar.

Sekali saya dah letakkan awak dalam hati saya bermakna awaklah lelaki pertama dan terakhir yang saya cintai walau awak membenci saya seumur hidup awak... Biarpun Kita Berpisah

54 Komen:

elis berkata...

perpisahan yg jauh ini membuatkan aku tersedar bahawa diriku ini tak membawa sebarang erti dlm hidup mu...

Nurazlin berkata...

hukhukhuk...betol tu..faidzal...walaupon awk x mengingati sy..sy still mengingati awk setiap hembus nafas sy...

Tanpa Nama berkata...

. . .kekadang perpisahan m'buat kita kenal erti rindu n kasih sayang

eliss berkata...

rindu & kasih syg yg x dpupuk..akan hilang spt ombak memukul istana pasir ditepi pantai..

sisGURL91 berkata...

..ke mana kau campakkan cinta itu??..

Tanpa Nama berkata...

lpas clash,bru sy tau y sy bkn tebaik utk awk...n awk pon bkn y trbaik utk sy...huhu...so,kte sme2 redha ye

hlazaa.. berkata...

walaupn ssuatu prpishan itu mnyakitkan, tp x brmkna ia kkal skit untk slamanya.

gno berkata...

were not meant to be together

Tanpa Nama berkata...

sakit sgt bila berpisah tanpa alasan...

Tanpa Nama berkata...

Syazwan, hidupku terus kemurungan dan tidak bersemangat..walaupun setahun telah berlalu...cintamu pergi tanpa kata-kata,hilang begitu saja tanpa ku tahu sebabnya..kepada aku kau letak segala dosa dan salah bicarA...sayu bila ku terkenangkan kerna kasih tak kesampaian ke syurga idaman...setitik airmata ku mengalir kerana mu..itu adalah dosamu pada ku dan takkan ku maafkan..

husna berkata...

sedih nyer....huwwwaaaa

Tanpa Nama berkata...

betul 2.. yusri..maafkanku.. walaupun kita berpisah.. tapi hanya engkau saje yg ade dlm hatiku ini.. sukar untuk ku lupakan mu.. memang tak dpt nk dinafikan hati ini memang terlalu mnyintai dirimu.. tapi buat mase sekarang ni aku harus fokus kepada study.. klu betul kte mmg ade jodoh, suatu hari nnt pasti bersama jua.. maafkan aku yusri..

Tanpa Nama berkata...

perpisahan, mengapa terjadi tika aku memerlukan dirimu...sakitnya...!!! namun aku redha, mgkin ini takdir kita...

Nurazlin berkata...

dlm byk2 sakit...sakit akan kehilangan yg org kiter syg adalah yg paling sakit sekali...aku xtau bgaimana hrus ku truskan hidup ini tnpamu faidzal...rsa seolah2 dunia ini gelap gelita n aku tiada arah tuju...kpd pompuan yg merampas mu dr ku..kau jgn nk tnjuk yg kau tu baek sgt..smpai masa nnti bru kau akan sedr faidzal...msa tu mungkin aku xkan trima mu lg walaupon drimu mmg jodohku...krn selama 2 bulan aku mmberimu peluang n aku sentiasa idop dlm kesakitan....waaaaaaaaaa!!!!.......

Tanpa Nama berkata...

terjauh.. terpisah.. dirimu dan diriku..
dalam ruang dan waktu.. setia ku jalani sepikuuuu.. tanpa dirimu..

Tanpa Nama berkata...

kini aku di ambang ppisahan.......
ku lewati ari2 sepi tnpamu..
nmun ku akur jk ini pmintaanu..
bkn krn aku x ksih..
nmun kshku xbbelah bg utkmu..
tp kau xperlukn ksihku utk mbhgiakn idupmu..
aku redo dlm pcarian cnta sejati.

mazni89 berkata...

hya hti yang buta shaja yg sgup menunggu kekasih yg telah pergi tgal kan kata

Tanpa Nama berkata...

akhirnya, kau pergi jua...
terima kasih atas ruang ini. semoga dirimu berbahagia!

kitoo-areya86 berkata...

telah ku ungkap padermu kater keramat itu,.namun kau tetap membisu.telah ku jerit 1 dunia yng aku mencintai mu namun kau tetap mwnyepi.kini baru ku sedari dirimu takkan ku miliki.aku tidak akn mengunkap lagi kate2 cinta...kerana dia mu tidak ingin mengerti.mimpi malamku dihiasi wajahmu,.setiap langkap ku ader wajahmu.namun diri mu tidak ingin mengerti.aku miliki segalanyer tetapi aku tidak miliki cintamu..terase hidup ni sepi dan pilu

Tanpa Nama berkata...

andai diri ini berpisah dgnnya..ku redha tp dia tentu tidak mmbenciku malah terus utk berkwn..namun aku tidak berdaya menganggap dia sekadar kawan krn pernah menyulam cinta dgnnya..oleh itu, aku akan mmbawa diri n hati ini berserta kenangan dgnnya demi meneruskan hidup ini..semoga diberi peluang utk merasai cinta yg amat diperlukan setiap manusia dimuka bumi ini..

Tanpa Nama berkata...

aku menyesal kerana membiarkan diri mu pergi..andaikata masa dapat diputarkan kembali..aku ingin terus bersama mu...diri mu tetap ada dalam ingatan ku walaupun kau terlalu membenci diri ku..maafkan aku sayang...buat MOHD HIFNI maafkan aku..

Tanpa Nama berkata...

i try to mke mynew life wthout u..but i cnt..
i rasa mcm i tipu diri i sendiri..i nk tnjuk dkt u yg i hPy skarang..tapi sebenanye tidak..i x pnah hapi selapas u pergi...u..i mintak maaf sangat2..if i bnyak buat salah dgn u..u knpa kite dah x boleh jadi macam dlu lage..u..hari2 i harap yg u akan dtg dkt i lgi n bge i perluang...m.zuhaireen(E) im alwaz love u.."(

Tanpa Nama berkata...

u say good bye..but i never let u go...u alwz in myheart..u..knpa susah sangat utk i terima yg u bukan utk i lagi..u jew yg ada dlm hati i,i terlmpau cintakan u E..n sentiasa mengharapkan cinta u lagi..hati i dah x dapat terima cinta sesiape lagi selain u m.zuhaireen(E)..knpa i terus rasa kan feling ini,mayb die x adil utk i..tapi ini adalah knyatan perasaan i utk u...i sentiasa mngharapkan cinta u E..alwaz love u..

farah berkata...

cinta,datanglah kepadaku
aku sgt megharapkanmu
walaupon ati ini byk kali dilukai tp kehadiranmu akan mengubatiku sgguh brmkne bgku
aku cinta kau azim,keksaih hatiku

Tanpa Nama berkata...

paling menyakitkan apabila cinta telah sekian lama bersemi,baru tahu si dia ada yang lain.di mana nak halakan hati yang hancur ini.cinta suci di balas racun berbisa.pedih dan sakitnya hanya tuhan tahu.belum pernah rasa macamni.sampai sekarang masih terasa,apa salahku pada mu hingga tergamak buatku begini

Tanpa Nama berkata...

saat cinta itu datang dari hati..cinta itu akan cinta sejati..dan ketika pergi..akan terus membekas sampai mati.. : )

cinta sejati hanya sekali dalam hidup..kadang terlewatkan..pedih ku mengingat kebodohanku..membuatnya pergi dariku..

NAD berkata...

SAKET SEH SEBUAH PERPISAHAN....
KEKDAG X SANGGUP NK HADAPINYA LG...
TERASA TERSEKSE SANGAT HATI INI..
APE PUN AKU KNE TERIMA BAHAWA DIE TIDAK LG BERADA DICC KU LG..

Tanpa Nama berkata...

perpisahan ini biarpun bertahun telah berlalu namun dirimu masih aku ingati di jendela kenanganku......
izinkan selamanya nama mu di hatiku,
semoga dikau berbahagia selamanya dengan pilihan hatimu.

hizal berkata...

Sayang… cinta pertama bukanlah cinta yang seharusnya abadi. Jika ia mampu kekal bersyukurlah tetapi bila ia pergi relakanlah. Aku tidak akan mungkin menjadi cinta pertama mu tapi biarkanlah aku menjadi cinta terakhir mu…

yana berkata...

Perpisahan.....ia amat menyakitkan,namun itulah kenyatannya.ia memang bukan kehendak ku utk perpisah dgn mu....tp apakan daya diri ni...aku pasrah,kalau itu kehendahmu jua...terima kasih krn sudi menyayangi n mencintaiku walau ia hanya utk seketika...........

Tanpa Nama berkata...

sakit atiku bile kau menipu diriku
kau kata kau syg padaku
tp rupa2nya kau syg pd duit ku
dunia akhirat aku xkan halalkan duit yg kau pnjam dari aku alwan!

iLia berkata...

sedyh sgt bla brpsah tnpa alasan yg kukuh..wlaubgaimnapun,
kta ptut trima n hormat stiap kputusnnya..
mybe i2 yg trbaek..

Tanpa Nama berkata...

aku percaye kau 100% ina,,tapi kau hilangkan nye
kepercayaan nie..peluang kedua telah ku beri kan,tp kau masih bersikap kasar lagi..skarng nie,hati ku betul2 hancur org macam kau..sudah tutup pintu hati ku untuk kau..harap2 kau akan terima balasan..

Tanpa Nama berkata...

aman... bila berjauhan, baru kita dapat merasai cinta.. erti rindu dtg dgn sendiri... memilikimu anugerah terindah yg Allah berikan untukku.. aku tidak mencintaimu kerna kesempurnaanmu, tetapi mencintaimu setulus hatiku kerna aku belajar dari kekuranganmu.. setengah diriku ada padamu.. setengah dirimu menjadi milikku.. insyaAllah kita akan bersatu.. dalam simpulan yg suci.. cahaya mataku yg cantik menawan mencintaimu aman..

Tanpa Nama berkata...

cinta itu menyakitkan

baby alfiz..... berkata...

perpisahan amat menyakitkan..... aku amat mencintai mu....

Tanpa Nama berkata...

sakit rasanya jika kita terpaksa berpisah dgn si dia yg sememangnya kita cintai..knapa sukar untuk kita menjalani hari-hari yg penuh ceria selamanya?
knapa sering kali ada saja dugaan yg akn menguji perhubungan kita?tiap kali ada saja rintang yg dtg menjelma?knapa?knpa??andai kau bukan untukku,pergilah segera dari hidupku biarpun ianya bagai tertusuk pedang yg tajam..tapi jika kau tercipta untukku..kuatlah kita mghadapi rintangan api..sesungguhnya dari ujian yg melanda membuatkan akn semakin cinta dan sukar utk melepaskanmu pergi..hari-hari dan waktu yg kita lalu bersama tidak mungkin dapatku lupakan kekasihku.. "AMIN.."

puteri balqis ellysya berkata...

I LORVE U SO MUCH..

una berkata...

cintai hati yg melukaimu
tetapi jgn sekali2 melukai hati yg mencintaimu

farah ain amir berkata...

cinta butuh pengorbanan,itulah yg sedang aku lakukan sekarang.

sue84 berkata...

cinta bisa merubah segalanya...berpisah bukan kerana benci tetapi kerana terlalu menyintai.. its hurt..huhuhu....

Tanpa Nama berkata...

i have an amazing bf.

Tanpa Nama berkata...

dL AkU PeRnAh ciNta kN DiA.....TPi kMi dH PTs kRna dIa lBh memLiH PONPUAN LaiN SeLaiN AkU....TaPi Aku REdo....walau pun kmu tak mencintai aku tpi aku sentiasa mencintaimu....aku hrap suatu hri nnti kta akan dpt brjumpa lg....akhir skali dri kata2 ku ini,aku hrap kau dapat bhgia dgn kekasihmu buat selama2Nya....I LOVE U EDIN,SO MUCHHH 4EVER??????MUAHZ3

makhluk allah berkata...

sukar nk diluahkn dengan bicara..apatah lagi disaat hati sedang luka..namun ape yg terjadi adalah kehendak-NYA...

miss lonely berkata...

aku betul2 menyintai si dia..tapi dia sering membawa aku putus kerana dia tidak tahan dengan aku..walaupun aku menyintai dia..aku harus merelakan dia pergi juga..suatu hari nanti,jika dia kembali..dia tetap milik ku buat selamanya..

NAD berkata...

SAKET SEH SEBUAH PERPISAHAN....
KEKDAG X SANGGUP NK HADAPINYA LG...
TERASA TERSEKSE SANGAT HATI INI..
APE PUN AKU KNE TERIMA BAHAWA DIE TIDAK LG BERADA DICC KU LG..

Tanpa Nama berkata...

reda dgn ketentuan tuhan..

gadieslonely berkata...

tiada apa pun yg nk diharapkan lgi lau org yg kita syg dh xsyg an kta lgi..doakn kbhgaan wak....

Tanpa Nama berkata...

berpisahah dengan awak amat sukar untok melupakan ..

rahsia berkata...

Cinta btul2 menyakitkn.....

Tanpa Nama berkata...

zul nasri. . .wlau kta suda brpisa tpi kmu tetap d hti aku untk slma nya

Tanpa Nama berkata...

Hanum...aku minta maaf sebab mempermainkan cintamu..kini aku menyesal....huhuhuhu...aku harap kau bahagia dengan lelaki yang kau cinta

Tanpa Nama berkata...

Untuk Sukar menlupa kan dia dan sukar melapas kan dia :'(

Tanpa Nama berkata...

Dlu Susah sedih Senang kita lwati brdua, tpy smua itu skrng mnjdi 1 kta yaitu
"KENANGAN"

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.