Tanda-tanda Wanita Terpikat Dengan Lelaki

Share on Tumblr "Dia Tidak Senang Duduk"
Sesetengah wanita biasanya akan menunjukkan petanda awal yang tidak begitu jelas dan kemudian mengharapkan anda untuk mengambil alih peranan seterusnya. Jika anda berjaya mengesan petanda ini, hanya sedikit usaha mampu membuahkan hasil kerana 'pintu'nya telah terbuka untuk anda. Biasanya tanda-tanda awal ini ditunjukkan dengan berjalan mundar-mandir di belakang anda atau tidak sengaja terlanggar bahu sambil menjeling manja. Walaupun dia sekadar mengatakan 'Maaf!', itu adalah petanda yang perlu diberi tindakan segera.

"Tunjuk Minat"
Sewaktu berbicara dengannya, walaupun anda memperkatakan hal tidak munasabah, dia masih memberi komen membina. Setiap isu yang anda timbulkan mendapat sokongan daripadanya. Sama ada anda memang pandai berbicara atau dia menaruh minat mendalam terhadap anda. Lebih jelas lagi jika dia memainkan rambut sambil tersenyum manja setiap kali berbicara. Jika anda kurang yakin dengan maksud tersirat yang cuba disampaikan, dapatkan pandangan rakan yang ada bersama anda.

"Anda Diperkenalkan Kepada Rakannya"
Bermakna anda telah diterima masuk dalam kehidupannya. Salah satu sebab anda diperkenalkan adalah untuk memberitahu rakan-rakannya: 'Ini aku punya', dan satu lagi sebab ialah untuk mereka menilai diri anda. Jadi pastikan anda turut mengambil hati rakan-rakannya, namun jangan sampai dia cemburu.

"Dia Menjual Dirinya"
Jika percakapan atau gerak lakunya menunjukkan seperti dia sedang mempromosikan aset dan kelebihannya, bermakna anda sedang diberi petunjuk jelas olehnya. Secara tidak langsung dia ingin membuatkan anda terasa yang dirinya berbaloi untuk dimiliki.

"Bersikap Terbuka"
Biasanya wanita tidak akan mendedahkan terlalu banyak maklumat tentang peribadinya. Hanya jika dia betul-betul berminat dan percayakan anda barulah segalanya akan diceritakan. Anggaplah ia sebagai petunjuk utama tentang keinginannya, terutama jika perihal jenama pakaian dalamnya juga turut diceritakan. WOW!

"Membayangi Anda"
Bukan membayangi seperti mengatasi diri anda, tetapi menjadi seperti bayang-bayang anda. Ke mana sahaja anda pergi, pasti dia akan mengikuti anda. Dia juga menunjukkan minat mendalam terhadap percakapan anda walaupun tiada kena mengena dengan dirinya. Dia sebenarnya sedang lemas dengan keinginannya untuk mendampingi anda. Berikan dia ruang untuk menunjukkan kemahuannya agar tidak 'lemas' lagi.

"Anda Diajak Ke Tempat Lain... "
Dia ingin meluangkan masa yang lebih privasi bersama anda. Mungkin untuk berkenalan dengan lebih lanjut atau untuk meluahkan perasaanya terhadap anda. Kata-kata manis dan bicara anda bukan lagi soal utama baginya. Anda menjadi pilihan utama sebagai teman lelaki baginya." Tanda-tanda Wanita Terpikat Dengan Lelaki

20 Komen:

Tanpa Nama berkata...

naper x ada pun yg kena?

muhammad aizad berkata...

betul ke??mcm kelakar je..haha

muhammad aizad berkata...

kenape perempuan kuat nangis??

compacto8 berkata...

tak tepat lah....perempuan skrg nie....sukar nak predict...kebanyakanya berlakon..tapi tak semua....ada yg sungguh baik tapi susah nak jumper...1 dalam 1000....

Tanpa Nama berkata...

pmpn skg poyo...benyang lak aku...

Tanpa Nama berkata...

knpe pompuan kuat kentut n merajuk???

Tanpa Nama berkata...

Waktu polah nya kuat kentut kau tauk..
kau paham ka x...
nya merajuk sbb kau lemah gilak molah ya..
Paham ka x maksud ku towk...
mun x paham kau nang bodo...
dah lah bodo..
stupid gik ya....

NANA SCORPSS berkata...

KENAPA AEK LELAKI SUSAH NK AKUI YG DIA MENYAYANGI SESEORANG PEMPUAN TUE??

hlovate berkata...

pompuan akn nges ble dia btol2 rsa perlu nges...

hlovate berkata...

blernye pompuan kuat kentot nyh??
haha...yg aku taw bila dpt pnyaket in luv tu, automatik akn ada pnyaa pahsaan nk merajuk tu..kalo x cya, try laa in luv..haha

Tanpa Nama berkata...

ade la ckt2 petikan kt ats tu kne kt aq..
skrg pon ssh nk cri laki yg bek..
yg tul2 jujur kt pmpuan

ezni berkata...

mcam x caye je....x de pengalaman cinta aq yg AQ TU JUAL DIRI...?

NANA SCORPSS berkata...

KENAPA AEK LELAKI SUSAH NK AKUI YG DIA MENYAYANGI SESEORANG PEMPUAN TUE??

Tanpa Nama berkata...

waa..mcm pmpn gedik ja ciri2 tuhh..
btw,de jgk yg kne gn situasi sbnr..
bg0os2..

REISYAA berkata...

WNITA YG IKHLAS ADALH WNITA YG INDH PRILAKUNYA...1001 KCNTIKN WNITA DPT MYERLH MLALUI STU KEIKHLASN..

Tanpa Nama berkata...

hummm..saya setuju ad diantaranya benar..tp ada juga yg samar2...sebagai wanita..haruslah bersabar ketika telah mengetahui isi hatinya..jgn terburu2...insyaallah jika ditakdir akan bersama,mesti bersama...kawal perasaan anda..kerana dia akan mempengaruhi diri anda.

Tanpa Nama berkata...

KLU SYA JTUH CINTA..SYA LBIH PNTGKN EGO..YG TU LG MHL BRBANDING CINTA..TP KLU ORG MENCINTAI SYA BRU SYA SEIMBGKN EGO DAN CINTA..ALAA..PSL EGO BOLEH CAIR GAK PN APBLA DH BCNTA..SO XPYH NK RSAU..HIHI..

Tanpa Nama berkata...

Aku nk ckp ni..aku pun penah ego dengan lelaki.smpai 1 tahap tuh...aku letakkan ego aku kat kaki.aku plak jatuhkan saham aku dengan melamar dia...dia tolak aku.tp aku bw diri...3 bulan lepas tuh..dia melamar aku plak...skrg aku kembali ego..padan muka lelaki tuh.

Tanpa Nama berkata...

ishk..ni tanda2 klu pompuan tu gedik jaa...klu pompuan tu ada maruah...xkan pnya dia promote diri cam jual keta...come on la...membayangi laki tu? a'a la tu mesti yg xde life dia sndiri...mmg sdeh la klu btol ada pompuan cmni...

Tanpa Nama berkata...

klu prempuan tu brplajaran tinggi ..peeerrg ..

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.