Apa Yang Perempuan Fikirkan Yang Perlu Lelaki Tahu

Share on Tumblr 1) Setiap kali dia call tapi panggilannya terputus, dia mungkin tidak akan menghubungi kamu kembali.tetapi percayalah,sebenarnya dia masih berada disisi telefon Dan mngharapkan kamu menghubunginya semula sbg bukti kamu belum puas mendengar suaranya..

2) Sekiranya dia memberitahu kamu dia amat rindukan kamu, itu bermakna dia amat mengharapkan kamu berada disisinya kala itu..

3) Dia mungkin akan berkata 'tidak' setiap kali kamu mempelawa utk membelikan hadiah untuknya.tapi jauh disudut hati,dia amat berharap hadiah itu menjadi miliknya..

4) Setiap kali dia merajuk,sebenarnya dia hanya mengharapkan kamu bersungguh-sungguh memujuknya..

5) Perempuan biasanya ingin selalu diberi perhatian..

6) Jangan sesekali melebihkan kawan kamu daripada dirinya!

7) Dia akan cepat berkecil hati sekiranya kamu asyik mempersoalkan fizikalnya.jangan sesekali membuat dia berasa begitu rendah diri apabila berada disisi kamu!

8) Dia mungkin mempunyai ramai lelaki lain dalam hidupnya.dan dia mungkin akan selalu membandingkan kamu dgn mereka.tetapi percayalah,cintanya tak pernah berubah terhadap kamu.dia hanya mahu kamu mengubah sikap buruk kamu kerana sayangkan kamu. namun begitu,itu bukanlah alasan untuk kamu mengambil mudah pada hubungan kamu dgn dia.

9) Sikap ambil beratnya kadang2 merimaskan kamu.percayalah, sekiranya seorang perempuan itu tidak mengambil berat ttg dirimu, dia sebenarnya langsung tidak mempunyai perasaan terhadap kamu!

10) Perempuan lebih suka memikirkan masa depan.oleh itu,kamu harus paham sekiranya dia begitu memilih dan cerewet dalam segala segi.

11) Sekiranya seorang menitiskan air mata kerana kamu,itu bermakna kamu telah benar2 mengguris hatinya!

12) Seorang perempuan mungkin susah menitiskan air mata dihadapan kamu,ini kerana dia tidak mahu kamu tahu betapa hatinya terluka dengan perbuatan kamu..

13) Perempuan paling benci pada janji yg tak ditepati!kalau tidak pasti, tak perlulah memberi pengharapan kepada mereka.

14) Pada hari2 tertentu,dia mungkin akan selalu teringatkan kamu. tambahan lagi di saat2 dia melihat pasangan lain keluar bersama ketika kamu tiada disisinya!

15) Jangan sesekali membiarkan dia dlm masa yg lama.dia mungkin akan berasa tidak diperlukan lagi dalam hidupmu.. Apa Yang Perempuan Fikirkan Yang Perlu Lelaki Tahu

18 Komen:

oNe berkata...

Sememangnya, tetapi alangkah indahnya jika pasangan itu saling memahami. Terlalu mengharapkan agar pasangan kita memahami diri adalah sikap mementingkan diri sendiri dan tidak dapat diterima langsung.

Pasangan kita juga manusia, ada hati, perasaan malah ada tanggungjawab serta komitmen. Sering kali pasangan kita mengeluh kerana kurang memberi perhatian dan tidak memahami keperlluan dan kehendaknya. Tetapi, tanpa kita sedari yang sebenarnya, apa yang telah pasangan itu lakukan, korbankan dan curahkan adalah yang terbaik.

Bersyukurlah dan hargailah pasangan anda.

Tanpa Nama berkata...

hargailah aku selagi masih ada syg dan kasih ku padamu. peganglah pd janjimu selagi aku masih mampu mengingati setiap inci raut wajahmu.

Tanpa Nama berkata...

btol la..
sye as a gurl geli ahti bacer niehh..
btol la aper yg dicakapkan,,,

Tanpa Nama berkata...

comot said::
aku sonok bacer nieh,,,
btol la aper yg diinginkan wanita..
samer cam aku....
aku rase cam tol la....

Tanpa Nama berkata...

cam cibai jek!!

Tanpa Nama berkata...

memang kuat kentut pon

Tanpa Nama berkata...

btol2
im a girl
mmg btolla..huhu
trus terigt kt blak bcer nie..mcm nk suh jer dier bce...biar die pham sket

Tanpa Nama berkata...

memg btul..tp die ntah pe2.. bknyer paham n bknyer nk paham.. buat slambe badak jew lau kite trase...

angah berkata...

btl...i pon sokong...

Tanpa Nama berkata...

ya..aku pon sokong jugak...tp laki ni kadang wat endah tak endah jek..huh!

Tanpa Nama berkata...

bukan wat tak endah, dorang ego nk ngaku tu.. hihi.. ;D

Tanpa Nama berkata...

btol3....

Anonymous berkata...

hargailah aku selagi masih ada syg dan kasih ku padamu. peganglah pd janjimu selagi aku masih mampu mengingati setiap inci raut wajahmu.

Tanpa Nama berkata...

haah la..aku pun s0k0ng gak.best la bnda nie.mampu wat aku tsenyum.sbb dia mmg x paham aku pun.tp bila aku ckp dia x paham aku,mle la gaduh.2 yg aku mls 2.nasib la aku sayanG dia.huhu...

Tanpa Nama berkata...

kbyakan kat sini smua gurl yg komen...
x leh nak ikt sgt pompuan...lelaki punya nk tarok kat ner..??
kat parit..??
yg pntg ati same2 msti sehaluan n phm antara satu sama lain..
dat alL!!!

Tanpa Nama berkata...

lepas geram nampak pak cik kat ats nih..
tp btol wat..
tu kan hati ppuan..
jgn la marah syg!!

Tanpa Nama berkata...

bila agknya dapat die

Tanpa Nama berkata...

damn true !
susah payah dia tawan n dptkn hati kta dulu,
bla kta da tlanjur syg baru dia senang2 je mgabaikn..
sy btl2 x fhm dgn lelaki..
pnh cuba utk pisah tp dia tetap x mw lepaskn...
smakin kta cuba fhm dirinya,
smakin jg dia lbh mnyukarkn usaha kta..
smakin lama dia sering mgabaikn...
bla bjauhan,
slama itula fon senyap tnpa khbr brita n dia cuma muncul ikut suka hati dia je...
knp sukar sgt utk fhami lelaki ????

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.