6 Cara Memikat Perempuan

Share on Tumblr Hati perempuan memang sukar untuk diduga. Menyelami hati mereka bermakna mencari apakah yang diingini oleh seseorang perempuan. Tanpa mengetahui terlebih dahulu serta memahami apakah yang mungkin boleh menyebabkan lelaki sukar mempertahankan hubungan yang dibina dan bakal berhadapan masalah ketika hidup bersama mereka nanti. Ketahuilah perempuan biasanya tidak sukakan lelaki yang mudah berputus asa, tidak dapat memberikan tumpuan atatu komitmen sepenuhnya terhadap satu-satu perhubungan, kedekut, berlagak pandai dan sebagainya. Jadi antara perkara yang boleh kamu lakukan dan perbaiki dari masa ke semasa untuk menjaga perhubungan kamu agar terus berkekalan.

1. Jadilah lelaki pemaaf

Untuk menjaga hati perempuan, kamu perlu belajar menjadi seorang lelaki yang pemaaf. Kalau sebelum ini, kamu memang trkenal dengan sikap ego dan sukar untuk memaafkan kesalahan orang lain, apa salahnya untuk kebaikan hubungan yang terjalin kamu sedia memaafkan sebarang kesilapan yang mungkin dilakukan oleh teman wanita kamu. Bukan apa perempuan sebenarnya kana cair kalau berhadapan dengan lelaki yang mudah memaafkan mereka. Jangan sesekali menyimpan perasaan dendam atau cuba untuk membalas menyakiti hatinya semula suatu hari nanti. Sebaiknya kamu barkan sahaja apa yang berlaku berlalu, kerana perempuan sebenarnya lebih suka dimanja dan tidak sukakan lelaki yang pendendam. Dalam pada itu, pemaaf kamu hendaklah bertempat, jangan pula sampai kepala dipijak.

2. Jangan mudah berputus asa

Tanyalah kawan-kawan perempuan sekeliling kamu, lelaki macam manakah menjadi pilihan mereka untuk dijadikan teman. Pasti ramai yang memberikan jawapan, mereka impikan lelaki yang kacak, baik, jujur, bertanggungjawab dan juga tidak mudah berputus asa. Lelaki yang terus cuba dan mencuba untuk memenangi hati perempuan yang disukainya tanpa mengenal erti berputus asa akan berjaya. Ini kerana dengan kesungguhan yang kamu tunjukkan memberikan keyakinan pada perempuan bahawa kamu benar-benar ingin memilikinya. Biar sesukar manapun kamu perlu berusaha dan jangan sesekali tunjukkan rasa bosan atau mudah berputus asa sebab ada sesetengah permpuan berpura-pura jual mahal. Antara alasan mereka ialah ingin menilai tahap kesabaran dan kesungguhan kamu. Segalanya terletak pada niat kamu sendiri, apakah kamu benar-benar ikhlas atau sekadar untuk main-main sahaj? Jika benar hasrat kamu ikhlas an jujur, rasanya tidak menjadi masalah buat kamu untuk terus berusaha menawan hati si dia. Tetapi ingat, biarpun kamu suka ?gila? dengan si dia jangan sekali-kali mengiyakan semua yang di perkatakan oleh si dia kerana perempuanjuga sebenarnya tidak suka lelaki yang terlalu mengikut cakap mereka. Sebaliknya fikir dahulu sebelum membuat keputusan.

3. Komitmen

Masuk bab komitmen ni, sesetengah lelaki payah sikit untuk memberikan komitmen sepenuhnya terhadap sesuatu perhubungan. Sebab lelaki biasanya lebih terdedah pada dunia lepas bebas dan tidak suka dikawal. Malah ada antara mereka yang telah lama menjalin hubungan tetap masih lagi tidak suka dikongkong oleh kekasih sendiri. Bagaimanapun, keadaan ini berbeza dengan perempuan, mereka biasanya inginkan seseorang lelaki yang menjadi teman mereka, bersedia dan mampu memberikan komitmen sepenuhnya terhadap ikatan yang terjalin. Bukan apa, mereka tidak mahu perhubungan yang dibina dipersia-siakan oleh lelaki tersebut. Jadi, apa yang perlu kamu lakukan di sini ialah kalau kamu benar-benar serius dan inginkan hubungan yang terjalin berlarutan ada baiknya kamu memberikan sedikit komitmen kerana lambat laun perelmpuan akan bosan dan tidak mustahil mereka akan meninggalkan kamu trkulat-kulat begitu sahaja. Siapa yang rugi.

4. Berlagak pandai

Satu hal lagi yang perempuan tak suka ialah lelaki yang berlagak pandai. Jadi kepada lelaki biarpun kamu tahu tentang sesuatu perkara ada baiknya jangan terlalu menunjuk-nunjuk lantaran ingn menarik perhatian si dia. Sebaiknya di awa perkenalan kamu hanya mengikut sahaja rentak teman wanita kamu, jangan pakai cakap lepas sahaja kononnya tahu itu dan ini kerana perempuan cukup menyampah dengan lelaki yang cakap tak serupa bikin. Tidak salah rasanya kalau buat-buat tidak tahu...

5. Berkongsi pendapat

Untuk menawan hati si dia kamu juga perlu meluangkan masa untuk meminta sebarang pendapat mengenai apa-apa keputusan yang ingin kamu ambil. Memang benar yakin pada diri sendiri penting sewaktu membuat keputusan untuk melakukan sesuatu perkara. Tetapi dengan meminta pandangan daripada si dia akan membuatkan hubungan yang terbina lebih mesra kerana perempuan akan rasa lebih dihargai apabila kamu meminta pendapat daripada mereka. Yang penting kamu jangan mengabaikannya begitu sahaja.

6. Pemurah

Nak tahu satu lagi perkara yang menyebabkan perempuan tidak suka pada lelaki ialah sebab lelaki kedekut. Betul atau tidak terpualng pada kamu sendiri menilainya? Tetapi ada baiknya kamu berhati-hati dengan perihal ini. Tersilap langkah kamu juga boleh kehiangan si dia dan juga pokai. Rasanya tidak salah kalau niat kamu hendak berjimat, tetapi tengoklah keadaan. Kalau setiap kali keluar bersama kamu terlalu sukar untuk berbelanja apakah tindakan kamu tadi untuk berjimat atau kamu memang benar-benar kedekut. Jadi untuk menarik si dia, sesekali jangan keberatan berbelanja, tetapi biarlak ada batasannya. Bukan apa, ini smeua untuk kebaikan kamu juga kerana sesetengah perempuan tidak sukakan lelaki yang kedekut.

Panduan Memikat Wanita
Panduan Memikat Wanita. Info lanjut, klik sini.

6 Cara Memikat Perempuan

158 Komen:

Pria sepi berkata...

Oklah..

orang sedih berkata...

boleh d terima pakai kerana ada benarnya
tank kayu....

Tanpa Nama berkata...

hebat tips2 tu....

Tanpa Nama berkata...

syabas

Tanpa Nama berkata...

yelah tu, si lelaki setia, pompuannya kantoi curang gn org lain. wat apa?

Tanpa Nama berkata...

saya paling setuju dengan sifat tidak putus asa 2.lelaki sepatutnya tidak boleh berputus asa pada kali pertama percubaan.si lelaki,tunjukkanlah kesunnguhan anda e2 kepada si perempuan agar anda tidak kecewa d masa hadapan :)

Tanpa Nama berkata...

jgan jadi bodoh kawan2...skg pmpn cari laki k....jgan jadi hamba pmpn...sok kita gak rugi...lu fikir la sendiri.....

Tanpa Nama berkata...

kalau saya lah kalau orang dah kena tolak..memang saya blah...buat aper nak menunggu....life goes on....cari yang lain..banyak lagi orang yang dapat menyayangi...buat aper buang masa menunggu,...kalau menunggu sesuatu yang mendatangkan faedah lebih bagus....kalau susah2 suroh mak yang carikan....atau suroh kakak yang recommendkan untuk adik lelaki...bukannya susah....

sengsara berkata...

. . .cam mn plak klu kita dah ikut tips 2 tp masih kantoi jg. . .bru 2 prempuan 2 curang lg. . .aduii

orang teranaiya berkata...

hmm...nak buat mcm mana klu dah orang xmau..klu xputus asa 1000 kali pun,xdak guna..ada ke patut couple dkat 2 tahun,baru cakap xdak perasaan lgsung kt coupling dia t...

Tanpa Nama berkata...

ckp 2 trlalu mudh je..
adkh pmpuan sedr bhwa laki yg x brptus asa 2 adlh laki yg dibri smngt oleh pmpuan..
kalo dh pmpuan bg respons xnk 2 mmg xnk la..
xkn la laki nk trhegeh2 lg..
nnti diktakan x malu lak..

nuar berkata...

wahai rakan ku yg teraniaya... kembali lh kpda yg mha mncpta...brcnta la dgn nya lgi brkat... cube korang renungkn ape yg aku nk ckp ni... mudah je korang prkara ni... klu korang bacnta dan seseorang dan org itu pn mncntai korang... msti dia slalu bgi korang hdiah , bgi ksih syg , dn sbgainya... tpi!! klu korang bercnta dgn tuhan...tuhan pn akn cnta korang dn korang leh mnx pape pn yg korang nk dgn nya sbb korang brcnta dgnnya... tuhan akn bgi sgala rahmat pda org ya cnta pda dia...lau time tu korang nk minx bini yg cntik... dgn snang tuhan bgi...korang mnx la pape pn time tu

HaFez94 berkata...

wah..tips menarik

Tanpa Nama berkata...

carilah wanita yang betul2 ikhlas mencintai kita...bercinta biar satu berkawan biar seribu...

Tanpa Nama berkata...

mmmmmmmmm

Tanpa Nama berkata...

patah tumbuh hilang berganti rrrrrrrrrrr

Tanpa Nama berkata...

knape komen kt atas ni semua macam sedih je bunyinye. Semangat r skit.
Takkan lari gunung dikejar, takkan hilang pompuan di dunia

cerana berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

dah berusahadah

Tanpa Nama berkata...

da berusaha beb..semue dah buat..lau xde respons langsung hati mane yg x lebam..wat org yg menanti menderita jer..sakit owh..lau suke ckp trus trg..x pyh susah2..kdg2 die bgi harapan,selang 2,3 hari da berubah plak..pas tu bgi harapan blik..x phm oit~
sakit woi rase mcm dipermain2 kn..

Tanpa Nama berkata...

klu dah jodoh x kemane.. watpe nk buat semua tu ..klu dah jodoh ngn kita x kemana... x yah nk jadi pemurah ka.... pemaaf kaa ... so ... jadikan je diorg tu hamba kita ...ka diaorg nk jadi isteri yg derhaka ?

Tanpa Nama berkata...

confusd man

ada sorang budak pompuan ni aku suka kt dia dan ak rasa dia suka ak tp ak ignore je bile dia teur aku cume kate hai n then blah sbb x tau nk cakap apa so apa perlu ak bwat

maizo u berkata...

sebelum menyayangi orang lain sayangi dulu diri sendiri dgn menguatkan iman, apa yang diperkatakan saya rasa boleh digunakan juga dalam menjalankan percintaan

Tanpa Nama berkata...

Ooo...saya akan cuba meluhkanya..

Muhamad Anas berkata...

as`kum, nama saya anas .Saya adalah minat dengan sorang pompuan ni ,nama dia alya ,saya x tahulah sama ada dia suka kat saya ke x....
Anas

Tanpa Nama berkata...

Fail

Tanpa Nama berkata...

tips yg hebat .

mohdhelmi berkata...

aku sebenar ada satu masalah percintaan...aku suka kan si dia.. tapi si dia terlalu jual mahal sgt..soal luahan hati pun aku sudah lakukan tp tidak berkesan...mybe tersalah waktu yang sesuai kot utk diluahkan perasaan...so,macam ne ye? ape yang perlu aku buat???

usop berkata...

mcm ade harapan je.oklah ni

Tanpa Nama berkata...

x salah berusaha...

Tanpa Nama berkata...

aku suke dye..tp aku xtau sme de dye suke aku ke x...n aku mmg xbrani nak lauhkn ape2 kat dye coz ley kte ary2 akn ngadap mke dye...text dye pun skali skale je..ape mau buat eyh??

ad aku di facebook.vincent seng genji berkata...

aku da gagal 4 kali becinta tpi 4kali jg di curang dlm seumur hdpku aku xpernah curang lau aku couple mala aku seti serta serius mencintai dia malah akupun nak mengawini dia tpi apa daya ku lau aku di permainkan selalu berakhir dengan kecewa sampai hati hancur berkecai sehingga aku nak nangis darah npa aku di permainkan selalu apa dosaku salahkah aku setia serta mencintai sampai mati hingga diriku dipermainkan oleh kaum perempuan hatiku kembali berdarah bab baru2 ni aku di permainkan apa dosaku lau aku setia ma cinta mati.apa yg aku taip semua ni benar xda pun rekaan sebab akula lelaki 2 yang selalu di permainkan pempuan.sila ad aku di facebook vincent seng genji.aku sedih npa pempuan slalu mainkan aku hina sgt ka aku ni sampai d buat gtu aku da hampa nak becinta ag bab aku slalu dimainkan semua janji manis pempuan yg aku sygi hanya tipu saja.aku kecewa dengan sifant seseorg yg mainkan perasaan ku aku sedih sgt

Tanpa Nama berkata...

bleh tahan......

Tanpa Nama berkata...

pmpuan skrang bkan mcm dlu... skrang diaowg lebih hbat pada kta.. yg pling pnting keta kna lbih berhti2... kta x perlu sgat mengejar cinta yg paling pnting ialah kerjaya kta... insyaalah allah akn mberi rzeki yg lbih pada kta nnt... bersabar lah x prlu mengejar....

Tanpa Nama berkata...

ehemm..kalo guys yg pemalu lak cmner?...pyh kot nk first step..apatahlg luahkn prsaan..

Tanpa Nama berkata...

pempoan niew bkn setia.....mnew x nye...mcg x blaz tpi upew2 tegah wat super saver dgn jntan laen......

RIZKIE berkata...

AKU BARU SADAR...........

Tanpa Nama berkata...

usah drisaukan pasal nie koz jodoh,tuhan yang tentukan..

Tanpa Nama berkata...

patut la awak cakap yg bukan.....
kin ko x hensem.....
klu aq siap pakai.... buang je macam sampah....
hahahahah

Tanpa Nama berkata...

ada setengah lelaki, mereka sygkan perempuan yg mereka cintai tetapi hakikatnya lelaki itu tidak tahu bagaimana ingin menunjukkan kasih sayang mereka...

A3 berkata...

hmmm..

Tanpa Nama berkata...

perempuan ade yg berlagak. kadang2 ade perempuan yg baik.kadang2 ade yg menyakitkan hati.kpd lelaki yg ingin berkawan dgn perempuan,periksa dulu tingkah laku mereka.....

Tanpa Nama berkata...

pmpn is bullshiet

Tanpa Nama berkata...

Yg bergelar lelaki,cubalah tips ini..
1.Berani
2.Jangan malu!!
3.Jangan Putus Asa....

lelaki kena berani!! kalau tak berani,tak dapat lOo..lau da berdepan dgn c dia,JANGAN MALU!! Dan jangan putus asa kalau tak dapat memilikinya.. Banyak lagi pompuan yang lebih baik yang dapat kita miliki.....

Syauqi berkata...

Tapi kalau saya jumpa dya...saya malu lh.....nnti dia kta tk suka saya....saya pula' yg malu

Tanpa Nama berkata...

gua kalau jumpa c dia, gua cuma pikir satu benda jer.....'layak ke aq disisi dia'......

Tanpa Nama berkata...

Dia dah la jawatan tinggi dari aku (Satu jabatan).....aku memberanikan diri bertanya statusnya,masih single....selisih dgn aku pon dia senyum.....msj pon dia ada balas....tp mcm dia jual mahal la.......rasanya dia nak duga aku kot......nasib baik la ada kawan2 dan bos yang memberi semangat kat aku untuk aku mencuba memikat hatinya......

Tanpa Nama berkata...

aku nak mintak pendapat,di tmpat kerja aku ada seorang gadis.aku suka dia,dia baik,rajin. kami rapat dan selalu bergurau.aku happy dengannya sehingga ada orang lain mengatakan aku dan dia sepasang kekasih,tetapi sebenarnya tidak,kami hanya kawan sahaja.aku nak memilikinya tapi,tapi dia sudah dimiliki orang lain,aku hanya mampu simpan sahaja niat untuk memberitahu yang aku suka padanya dan ingin memilikinya. tiap hari aku asyik memikirkanya.

HATI KECEWA berkata...

tp kwan2 mcm na pula ngan mslah fmily???.. cam aku nie mmg ada hti pda srg wanita nie dan kmi bkawan dri sek lg.. die seorang cikgu dan aku bkerja sbagai polis.. kmi sme2 suka dah aku ngan die trase amat gembira bla dpt bsama tp mlangnya kmi x dpt nak teruskan hubungan kami sbb hjat d hati aku nak meminang dia tp fmily dia x dpt trima aku kerna kerja aku sebagai seorang anggota polis... kdang2 aku x blh nak trima ngan kje aku nie.. AKU KELIRU!!

Tanpa Nama berkata...

ya kha..??

zex berkata...

kita hidup kena saba

demi masa berkata...

saat Tuhan sempitkan pandangan kita..keseronokan hilang,wajah2 ayu disekeliling kita cumalah kertas yg beterbangan ditiup angin...yg timbul dibenak hanyalah dia,dia dan dia.....buang ego kt wahai lelaki....percintaan xsemudah yg difikirkan...bila si dia bertindak diluar dugaan kita...ego bkn lg pendinding..airmata bukan lg lambang kelakian disaat itu...penyesalan hny layangan nyawa gantinya...disaat itu baru kt sedar kehebatan penangan cinta sejati yg sedang berlalu pergi meninggalkan kita menjadi milik lelaki lain....hargailah isteri kita,kekasih kt disaat kesempatan masih lg terbentang luas disaat jiwamu masih segar bernyawa.....aku cintakan mu Masitah....

Tanpa Nama berkata...

blum try blum tau,. nnti dh try ,.jwpan bru ade,. aku nie mlu sngt,.
enthla,. leh ke x,.,, pnpuan rmai,. tpi cam x nmpk aje,.
sal malu sngt2,. aiii,. susah jgk jdi llki yg malu nie,...

muizuddin berkata...

sy ske background music nie...ap nm music ni???sy nk....mne nk dpat???

maika etnik berkata...

wah... masih klise... caranya dong apaan, tindakannya gimana...

Tanpa Nama berkata...

kalo malu caner nak ngorat?
hhhhhhheeeeemmmmmmm!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

hehehe memang berhasil lah ni nasihat.....

saya memberi awak 100/100

Tanpa Nama berkata...

Doa kan saya berjaya ya =)

Tanpa Nama berkata...

sedap juga lagunya.... ashik banget...

Tanpa Nama berkata...

web nie mmg bernas

Tanpa Nama berkata...

kalau nak cari perempuan cari yng susah nak ditackle,kalau senang ditackle bermakna banyak la bf dia, kalau tak caya, cuba tackle dulu, kalau dah dapat suruh kawan korang yang hensem sikit tackle dia pula, kalau dia on bermakna...paham2 lah...hehehe...tips kaki lima....

Tanpa Nama berkata...

Fui.. yo..
Ada lgi org yg duk coment... tpi gua setuju la dgn tips ni
Betui juga.. apa yg oleh bro yg post ari 15 nov nih..
KAlu nak cri baik yg susah nak tackle... xD

airneslobeng berkata...

bila da dpt tu,jgn maen2 persaan owg pompuan..kne jujur

mus lim berkata...

baru saya tahu di mana silap saya...

Tanpa Nama berkata...

good i realy like this...

Tanpa Nama berkata...

hmm.. aq da ska pmpuan ni.. tiap2 hri aq try dy, tp x dpt2 pown smpai skrg.. dah nk dkat 2 thn aq kmi knai.. aq btui2 x tau pa sbbny aq x dpt2.. tiap2 hri aq try, tiap2 da ja alsn dy nk tlak.. lbih sq sdey lpas dy kta, dy x dak prsaan lnsung kat aq... adkah aq mmpu utk mmliki dy..????

Hamba Allah berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

warghtttt, aku terlalu ego pada diri sendiri, page seperti ini tak pernah aku buka seumur hidup aku.. stelah aku buka page nie, baru la aku sedar.. aku sgt ego.. bodoh sombong.. aku cple slama nie tak pernah serius, malah byk gadis yg aku hampakan sebelum ini, maafkan aku..!! fuhH~! lega rasa dapat luah kat page nie..

chong berkata...

sya ska kan apa yg ada pada dri sendri....

Tanpa Nama berkata...

perempuan yang diingini susah nak dapat, tapi perempuan yang tidak berkenan nk bawa cpl ngan aq plak..!!! ta erti aq.!!

Tanpa Nama berkata...

saya da beberapa kali melafaz cinta kepada wanita yang amat sesuai dengan saya, bukan hanya kerana elok dipandang, kuat beragama, tetapi budi bahasa yang tinggi namun akhirnya adalah sia-sia. kecawa di hati teramat sangat, malah terasa takut untuk melafaz perasaan cinta lagi kepada wanita.

Tanpa Nama berkata...

mmang ssh nk dpt cntanya.., bnyk cra yg prlu dlakukan.., smua bnda sua aq bwat. ., tp npa bla aq luahkn dya t0lk cnta q. .?? Dya ckp dya tkut..? Pa bnda yg bwat dya tkut??

dsingle berkata...

mmang ssh nk dpt cntanya.., bnyk cra yg prlu dlakukan.., smua bnda sua aq bwat. ., tp npa bla aq luahkn dya t0lk cnta q. .?? Dya ckp dya tkut..? Pa bnda yg bwat dya tkut??

Tanpa Nama berkata...

kurang tepat sasaran..

Tanpa Nama berkata...

owh baru sye thu..
huhu

Tanpa Nama berkata...

owh baru sye thu..
huhu

Tanpa Nama berkata...

hmm.. perempuan memang masalah bagi lelaki kalau tak handle baik2.. perempuan mahukan perhatian, tetapi bila diberi perhatian ada la pulak yang merasa seakan2 dikongkong walaupun pada dasarnya tidak sehingga perempuan mencari lelaki lain..

Tanpa Nama berkata...

thanks ea bang ,atas saran y .....

tp kl gk berhasil gmn ???

Tanpa Nama berkata...

each god have a plan on us. ::)

Tanpa Nama berkata...

Sy tlh jtuh cinta dgn srng prpuan...dn ketika tu sya brjanji pd dri sy...klau dya trma sya...sya akan mencintai dya wlau appun yg trjadi.....spya klau dya membenci sya sekali pun yg penting ialah sya bkn lah llki yng x knal mksud cinta....nmun smpai skrng dya n sya msih lgi couple.....

Tanpa Nama berkata...

Saya da penah buat dah.. tp last2, dye yg curang ngn laki laen.. abes, sy gak yg slalu maafkan kesalahan dye.. buntu duk pk kalu slalu jd cmni..

Tanpa Nama berkata...

apabila sya sdh bca ini sya libh yakin lgi

Tanpa Nama berkata...

ny pikat pmpn kene ikut gerak hati n buat planning yg baik..

Tanpa Nama berkata...

HMM TAH law kita ja nk ikut smua 2 xgna jgakn law pmpn,,,curng dibrlakng kita nie tol dak huhuhuhuhuhuhuhu,,,,,,,,

Tanpa Nama berkata...

saya suka dekat anis najihah tapi dia x suka dekat saya sebab saya suka meyejek nama bapa sia dan pekerjaan ayahsia

Tanpa Nama berkata...

Tips ini smemangya brkesan jika dipraktikkan...krana tips ini jgak mngambil msa yg lma utk mnjadi...hehehe

Tanpa Nama berkata...

tips yg hebat & berguna....

Tanpa Nama berkata...

apa2pn kalo dh jodoh tkkan kemana

Tanpa Nama berkata...

wawawa,manyak arh tips2 tentang cinta ni,tapi aku tak minat langsung,cuba la korang cari cara tersendiri,comfrom korang puas hati dengan apa yang korang usaha......................Betul tak betul korang cuba la sendiri.tata...............!
agagagagaga.

Tanpa Nama berkata...

kenape 6 je...hemmm

Tanpa Nama berkata...

aku suka dia dia suke aku tapi aku malu nak bg tau .. huuu

Tanpa Nama berkata...

TTTTTTTTTT+QQQQQQQQQQ=TQx10

Tanpa Nama berkata...

kalu aku suka dia aku nak dia ada 6 perkara ini

Tanpa Nama berkata...

Mudah mudahan berhasil < AMIEEEEENN,,,,,,,,>

Tanpa Nama berkata...

apa nak sedih2.macamlah perempuan hanya 1 aja dalam dunia ni.Bagi malu orang laki... kalau nak nangis pasal perempuan

Tanpa Nama berkata...

saya nak tambah 1 lagi iaitu

senyum ketika terasa annoyed by the women and never get angry and another one always lose to women but not losing to women erti nya sentiasa kalah kepada wanita tetapi bukan mengalah kepada wanita......

Tanpa Nama berkata...

Ya bisa di tiru

Tanpa Nama berkata...

hai !! Saya dah berapa kali masuk site nie untk melihat tips yg berguna . .

Saya ada minat kt 1 org gadis nie . . Bru jer brapa minggu knal dh jtuh cinta . .

Sy syg dy tpi sy x tw lah kalo dy syg sy . . Mgkin syg sbgai kwn jer . . Tpi kalo dy cinta kt sy . . Sy janji walaupapun yg b'laku sy ttap jd milik dy . .

Sy harap segala tips yg d beri dpt memikat hati si dia dgn baik . .

# Powered By Dj Kashiro #

Tanpa Nama berkata...

camne pulak kalau ade pmpuan2 yg lain gile sgt kat kita tp kita suka kat pompuan yg lain.....ape yg boleh saya buat utk jauh dari mereka nie?

Tanpa Nama berkata...

senanng jer klau kita nk jauh daripada mereka cuma ckap ' jangan ganggu sya lgi ' itu sja tapi .... jngan smpai menyakitkan hti mereka plak.... klau nk knal sya lbih dkat 0139176523 (fatin) bye ................

jone berkata...

saya ada sukakan seorang wanita ni, dia yg ambil no tel saya dulu. tapi saya mushkil,kerana saya pernah tanya adakah dia mempunyai teman lelaki. tapi dia tak jawab. saya baru kenali dia 4 hari. saya memang sukakan dia. saya selalu memuji gambarnya di FB, tapi adakalnya dia mengelak dengan berkata tentang benda lain. hmm..sesekali tu ada jugak respon. waktu saya msg dengannya, dia ada balas,tetapi sesekali dia lama tak balas. kemudian balas lagi.hmm...tak fahamlah..saya baru sahaja mahu merasa kan cinta kali pertama.

Jef Fancy berkata...

tidak mahu bercinta kerana kecewa....huhuhu.semuanya cinta dusta zaman skrg..

Jef Fancy berkata...

sshnya nk ngorat awek....huhuhu.

Tanpa Nama berkata...

Tulisan Nya banyak yg salah

Tanpa Nama berkata...

ha

Tanpa Nama berkata...

kalau xensem gem0k pmpuan xnk cm ne er

Tanpa Nama berkata...

jodoh di tangan Allah

Tanpa Nama berkata...

mudah utk berkata kata tp sukar untuk laksanakan... kekadang pompuan ni sanggup menderita apa sekali pon utk lelaki yg disukai walaupon dipukul dimaki asalkan lelaki tu kacak tampan dan seygak dimata kerana distu timbulnya perasaan cinta daripada memilih lelaki yg tiada paras rupa walaupon baik penyayang dan bertanggung jawab..

Tanpa Nama berkata...

lelaki akan menjaga kekasih mereka jika ingin dijadikan isteri....mereka tidak akan meyentuh wanita yang ingin dikahwini nya.......

Tanpa Nama berkata...

wanita yang mampu membuat lelaki menangis.wanita itu ialah wanita yang betul2x penting dlam hidupnya....oleh itu..cubalah membuat teman lelaki anda menangis

Tanpa Nama berkata...

good job............tips yg berguna hehehehehhe

Tanpa Nama berkata...

tips berguna.tp bleh ka memikat hati wanita yg telah dilukai 2x?

Tanpa Nama berkata...

X berape nak lengkap

Tanpa Nama berkata...

saya akan mencoba memikat c dia

Mohd Fauzi Bin Seman berkata...

macam mana plak kalau dia cakap dia x nk
n suara dia mmg macam merayu sangat kata dia x nk
adakah mmg dia x nk atau mmg dia just nk jual mahal jer..

Tanpa Nama berkata...

aq ikut tip tu dapat awek..caya la 0,0

Aenn Nur berkata...

Tp nak tmbah satu...laki tu kne ada karekter lawak... sbb perempuan ske ketawa dan bnde2 yg klakar...laki yg klakar tak sprti nya kne jd mcm bdak2, so pd laki2, korg kne pndai buat lawak...sng nak pikat perempuan... hahaha

Tanpa Nama berkata...

banyak perempuan gilakan saya

Tanpa Nama berkata...

Terangkan cara nak jadi lelaki yang kelakar,...

Tanpa Nama berkata...

sya masih single tak nak kerr???
sya lelaki ok bkan pompuan...

Tanpa Nama berkata...

tips nk mgnorat awek org xde ker... bf die main bnyak.

Tanpa Nama berkata...

ok selepas nie saya x akan kedekut sya akn jadi pemaaf ok ? #

Tanpa Nama berkata...

menarik...

Tanpa Nama berkata...

hahaaa jual mhal je baru pompuan nak

Tanpa Nama berkata...

cinta x slalu nye bute..!!!,wanita nie banyak karenah nye..jdi kite sbg lelaki jgn mengikut kehendak nye membabi bute,,kelak kite pule menderita..fahami diri sendiri dulu sebelum menilai hati 0wg lain...

Tanpa Nama berkata...

Sya nk try lh... Kot2 dpt yg muda2. blh wt no 2.

Tanpa Nama berkata...

I LOVE YOU S! Rabun huhuhuhuh Harap dia suka

Tanpa Nama berkata...

guys, ak nk tackle sorg pompuan tuh...
tp ak x tau cmne...
lgpun nie first time ^^
setiap kali msj, tnya kaba, sihat ke x, mkn ke x....mcm tu jew....boringla...
nk bt macam mane erk?
saya x de pengalaman dlm hal nie...
mintak pandangan pleaseee....

Tanpa Nama berkata...

col terus jee

Tanpa Nama berkata...

kalau col, nk borak ape...
sye nie dahulunyer seorg pemalu....
skrg nie jer genntlemen sket...hehe

udin berkata...

ayat paling best xde ker

dani berkata...

Masa aq tackle pompuan dulu pown aq x prnh putus asa memang berkesan...

Tanpa Nama berkata...

lae batuah tu..

Al Mursyid berkata...

kwn aq smua dh kpl bila plak aq haha

Tanpa Nama berkata...

Bg korang yg kcewa tu..lps nie xpyh setia sgt dgn prmpuan nie..ranap kn je dorang...

Tanpa Nama berkata...

MIAOW

Tanpa Nama berkata...

pompuan zaman skarang memang xboleh percaya...

Tanpa Nama berkata...

ayat terbaik

Tanpa Nama berkata...

Btol sngt2 terutama sekali yg x mudah putus asa.. Cuba dan cuba lagi..

Tanpa Nama berkata...

time kacih ya...

Tanpa Nama berkata...

tpi bagai mana kalau .. wanita yang kami suka .. tidak perna argahi apa yang kami buat .. ???????

Tanpa Nama berkata...

apa yang patut kami buat .. ..

Tanpa Nama berkata...

kemah3 ayat2 cinta...

AYIEESLUMBER berkata...

Aku nak tips kuatkan semangat utk hidup tanpa sokongan dari mana-mana pihak. So macam mana yea ? Aku ingin tips kuatkan semangat aku untuk dapat terus dalam kerjaya , keluarga dan hidup bermasyarakat ni tanpa menyusahkan orang lain . Ada sesiapa yang sudi kongsi tips tu tak ?

Tanpa Nama berkata...

sedikit cara itu bagus tetapi lain membosankan dan tidak berguna

cara memikat wanita berkata...

Saya sudah lama cari cara untuk memikat wanita, baru ini jumpa tips yang sangat luar biasa..

Tanpa Nama berkata...

semua tipz yang di brikn memanglah bgus tpi apkh smua itt bsa mnjdikn prmpuan yg kita syang bklan jtuh hti....

Tanpa Nama berkata...

terima kasih la dengan semua tips2 yg menarik ni.INSYAALLAH saya akan cuba.

Tanpa Nama berkata...

tak kan dapat punyer

Tanpa Nama berkata...

Bolh jugk tu... ^_^

Tanpa Nama berkata...

Memang hebt lh...!
klw nk ajk main plak cm mna???
klw gay???

I like fuck

jajai Boyster berkata...

lw dy anggap kta sbgai abg ankat mcm mna pula 2...

Tanpa Nama berkata...

Selamat hari mengundi

sanada shikizakata berkata...

a

Tanpa Nama berkata...

okey lh ble gna...

kogre nyiur berkata...

tips pun takleh ikut mana

Tanpa Nama berkata...

so hard

Tanpa Nama berkata...

kadang2 pompuan suka Just the Way You Are...
so, jnganlah depress sngt dan truskan kehidupan kamu semua
:D

Selepas Baca, Sila Komen

Kedai Hadiah Online

Artikel Terkini

Catatan Popular

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.