Semalam Kau Pergi

Share on Tumblr
Semalam kau pergi...
seakan ingin ku tarik tanganmu...
gari langkahmu...
dan lukis senyumanmu
agar kebahagiaan tidak lari meninggalkan aku...

- Pencinta Wanita Semalam Kau Pergi

42 Komen:

eira berkata...

"semalam kau pergi..amat memedihkan..namun aku harus terima hakikat,,,hidup dalam realiti...namun aku pasti,,,penantian ini pasti mengundang kebahagiaan..."

Tanpa Nama berkata...

semalam kau pergi melafaskn kate perpisan..perpisahan yg xkn dtg lg..i miss u..arill

kupu2 malam... berkata...

semalam kau pergi .... kerana dia, kini kau kembali ... jua kerana dia, ingin kuratapi kenangan semalam mampu kah aku... secebis cinta sekalung impian tinggal memori semalam

Tanpa Nama berkata...

semalam kau pergi.....meninggalkan aku sendirian...tetapi...hari ini kau kembali kepadaku...

nuza berkata...

semalam kau buat ku gembira dengan hadiran mu..
kini..kehadiran mu sering menambahkan resah dihati..
aku keliru..

Tanpa Nama berkata...

dpt aku rasakan kau semakin hampir tuk pergi meninggalkan aku ..

Tiada senarang maknakah apa yg telah kita lalui bersama sebelum ni biarpun dlm masa yg begitu singkat ????????

Tanpa Nama berkata...

sayang tanpu kasihmu aku resah
tanpa cintamu aku hampa
tanpa dirimu aku mati
bagaimana caranya mau ku buktikan rindu ini??
sedangkan ia memang ada jauh dalam hatiku....
sayang jangan tinggalkan ku
hanya kau yang ku mahu
ian aku cintakanmu sungguh....

adya berkata...

menunggu.........mcm org bodohlar...
stop it... dnt be stupid...
rugi air mate..mse n evrthg....
bgun la wei...belambak lg manusia kt luo 2...
tuhan dh tetpkn jdoh kt...
sabor jela

meo berkata...

xpe la.... surang2nye kite akan lebih faham keadaan 2 dgn menunggu.. tp, kpd semue tunggu je tau,jgn tido... wakup!!!! air mate bt kite tenang...nangis la.. that da point... but make sure mate nangis, ati kuat tau..!!! fighiting!!!

Tanpa Nama berkata...

smalam kau prgi..
mningglkn aq sndiri..
terkapai2 mncari cinta yg abadi..
namun hnya kau yg bertakhta di hatie ku ini..
I love you NURUL NADIAH..

Tanpa Nama berkata...

aku dah melapskan kau pergi....
berbahagialah kmu...
dab semuga ikatan pertungan yg dibina pada 17.8.08 akan berakir ke jinjang pelamin..
namun taggal 17.2.2008 itu kukeng kerana ia bererti disaat kau sbgai lelaki pertama yg menggenggam erat tgnku.. nmun kini taggal 17 itu amat bermakna bautmu...
aku masih sendiri menjaga ati ni.. tanpa dirimu..
berbahagialah..

Tanpa Nama berkata...

amat menyiksakan....

Tanpa Nama berkata...

orang cakap jika kita sayangkan sesorg, lepaskan dia pergi...kalau dia kembali pada kita, maknanya dia memang utk kita tapi jika dia tak kembali , dia diciptakan bukan utk kita...lau cam2 baik jgn lepaskan....t rugi....

Tanpa Nama berkata...

semalam kau pergi tanpa pesan..kau pergi kerana seorang perempuan yang baru kau kenali..kau memuja dia..apakah salahku padamu..kau sanggup musnahkan semua harapan kita bersama...aku tidak dapat menerimanya...tak dapat mencari kekuatan diriku...oh tuhan kau tolonglah hambamu ini....

ika_cute berkata...

mula2 nya...kata kau padaku mmg manis semanis madu..untuk memikat ku....tapi akhirnya kau m'mutuskan ku disbb s'org wanita yg s'mmg playgirl.......tapi aku terpaksa m'lipakan mu...semakin aku mm'lupakan mu.semakin aku m'derita......sekiranya kau tak wujud dan rapat dgn aku....tak mungkin aku menjadi begini karena mu.ini semua salahmu yg mudah digoda oleh kawan ku sendiri..tapi aku msh m'cintaimu........i love ikhtiari................

IKA_CUTE berkata...

kepada kwn ku bernama step.....SANGGUP KAU M'RAMPAS KEKASIH KU....YANG SANGAT AKU CINTAI DAN SAYANGI.....KLU KAU MMMG SUKA KAN DIA...KENAPA KAU TOLAK CINTA NYA DAHULU.........

IKA_CUTE berkata...

KAWAN X SEDAR DIRI......................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

B3rrY berkata...

smlm kita bercanda, celebrate utk hbgn kita.. esoknya teka teki terjawab kau sudah berpunya, apatah lg isterimu sdg mengadung... tersalah pandang kah aku dg cara mu??? arggggghhh aku benci

Tanpa Nama berkata...

fuad haziq..tiada ape dpt ku katakan tike ini melainkan aku amat merindui dirimu, merindui kenangan2 semalam kite yg tak pernah mengenal pahit..namun apa daya kau tegar melangkah pergi stlh 1001 dugaan kite harungi.. sekelip mata kau tergamak menggntikan tempatku dgn insan lain yg x pernah kau kenal hati budinye.. namun aku tahu kini kau bahagia..amat bahagia sehingga aku mampu tersenyum melihatmu bahagia... mmg kini aku juga bahagia dgn insan baru yg sentiasa mengubati luka di hati ats perbuatanmu,namun jauh d sdt hati ini,hanya kau yg mampu membuatkan wajahku kembali bersinar...

Tanpa Nama berkata...

love.....love....

Tanpa Nama berkata...

puspa..cinta,apakah makna disebalik cinta.. apakah cinta perlu untuk kita mengorbankan segala-galanya.aq pernah merasai cinta tp sayang cinta bukan seperti yang digambarkan.aq lebih banyak menderita dr bahagia.

Tanpa Nama berkata...

semalam kau pergi..
meninggalkan aku sendirian..
apa salah dan dosaku..
tidak pernahkah kau terfikir bahawa hati ini cukup perit setelah ketiadaanmu,alif...
setiap malam ku melihat bintang-bintang di langit...
aku bagaikan melihat dirimu..
megapa kau diamkan diri setelah kau mgakui kesalahanmu..

Tanpa Nama berkata...

sedihnya ketika kau tidak mengabarkan apa-apa berita...kau menghilang dariku begitu saja ketika aku semakin sayang pada dirimu..terima kasih kerana mengajar aku erti bercinta.kaulah kekasih pertama ku..

Tanpa Nama berkata...

jika kita syg org itu,kita lepaskan..jika bnar ia jodoh kita,dia kembali..

Tanpa Nama berkata...

cinta x semestinye bersatu

Tanpa Nama berkata...

semalam kau pergi, pergi ke pangkuan dia yg terlebih dulu memiliki hatimu tapi knp baru semalan\m?knp tiak dari dulu lagi...kerana kau menyintai diriku.......tapi kau tk mampu menghampakan dia.........

Tanpa Nama berkata...

semalam kau pergi, pergi ke pangkuan dia yg terlebih dulu memiliki hatimu tapi knp baru semalam?knp tidak dari dulu lagi...kerana kau menyintai diriku.......tapi kau tk mampu menghampakan dia.........

Tanpa Nama berkata...

kita, yang pmpn... jan cpt sgt mengalah pada keadaan... bangun..!!! bangkit...!!! andai dia bukan untuk kita, mingkin kita akan dapat insan yang jauh lebih baik dari dia..

qistina berkata...

semalam kau pergi....
kau bukanlah untuk ku....
kerana engkau sudah di miliki....
kasih,cinta,sayang mu adalah palsu...

lea berkata...

semalam kau pegi...
walaupun diri ini tidak mau..
namun langkahmu tetap kau teruskan,
tidak mahu mengecewakan keluarga,
argh bertapa sakitnya cinta terhalang,

hidupku sunyi tanpa kasihmu lagi,
hidupku sunyi tanpa dakapan sygmu,

namun kini kusedar,
tiada guna untuk kumenantimu kembali,
kerana kau bukan milikku lagi,
moga berbahagia.......

miillaaaaaa berkata...

AQ kaget pas cINTA udah tak mau mengenali kuuu........ :-(

*anyone_th@tlove.me*

Tanpa Nama berkata...

semalam kau pergi tinggalkn aku sendirian,tp aku tetap akn menanti sehingga nafas t'akhirku...aku setiasa merinduimu mohd nazrul...i luv u so much

Tanpa Nama berkata...

semalam kau pergi,terbiarkn ku sendiri,semalam kau pergi,menghancurkan hati ku,semalam kau pergi,dan pasti takkan kembali lagi ~

Tanpa Nama berkata...

sukarnya ku rasakan saat ini. x pernah terpkr ko kn pergi tinggalkan ku setelh ko mampu melewati segala rintangan sendirian..genggaman tgn ku ko lpskn saat ko temukn dia..

Tanpa Nama berkata...

aku rela lepaskan dia pergi..tapi aku pedih kerana selama ini aku mengabiakan bnyk perkara sehingga aku lupa siapa aku.hati ni juga menahan amarah kerana engkau mempermainkan aku sepuas2nya. Namun aku tabahkan hati...utk menyusur kembali jalan yang selama ini jauh ku tinggalkan kerana ingin membalas cinta yg kau dambakan dariku. Setelah kebhagiaan engkau miliki..kau tolak aku sekelip mata..takpe..takpe...hidup ni ibarat roda sport rim 17. nanti kau rasa..apa yg ku rasa...dan jika kau ingin kembali....maaflah...kau tiada tempat dlm hati ku lagi. so get up...and move forward

Tanpa Nama berkata...

semalam kau pergi...
aku menerima dengan sepenuh hati ..
ku teruskan hidup ini....
ku serahkan pada Ilahi...
ini lah ketetapan sejak azali...
yang perlu aku lalui....
setiap manusia pasti akan di uji....
aku akan terus menanti...
dari hari ke hari......
demi cinta & kebahagian suci.....
dari seorang lelaki bernama Suami.....
Itu pasti akan terjadi......
d akhir nanti.......

pUtErI_NiRmAla berkata...

AKU....BERPISAH DENGAN NYA..KERANA KELUARGANYA X MERESTUI KAMI...SEDIH DAN PEDIH....X TAHU NK WAT PA..TERLALU CEPAT MASA BERLALU...DAN AKU BELUM BERSEDIA...AKU SKIT HATI...DAN SEMOGA aLLAH MEMBALAS SEGALANYA...

noor_bai berkata...

yUP AK pn SM...familynye tdk merestui hub kami...akhirnya die bertunang dgn pempuan lain y br dikenalinya..ak dijadikan boneka..tnpe memutuskn terlebih dhlu perhubungan kami, die tlh slamat bertunang dgn pempuan lain....lelaki jns ape kah itu y tdk prnh mengambil kire prasaan org len...die buat ak cm pempuan y xder harga diri...ak benci die smpai bile2.....die n family die sm jer...dsr orang kaya....slalu memperlekehkan org miskin cam aku....tiada maaf baginya n family.....semoga tuhan membls segalanya...

wawa berkata...

perginya sekeping hati membawa seribu memori yang tak mungkin akan kembali lagi..

Anonymous berkata...

semalam kau pergi...
aku menerima dengan sepenuh hati ..
ku teruskan hidup ini....
ku serahkan pada Ilahi...
ini lah ketetapan sejak azali...
yang perlu aku lalui....
setiap manusia pasti akan di uji....
aku akan terus menanti...
dari hari ke hari......
demi cinta & kebahagian suci.....
dari seorang lelaki bernama Suami.....
Itu pasti akan terjadi......
d akhir nanti.......

sheilla berkata...

smlm kau prgi,aku relakn pemergian mu...
aku relakan pemergian mu krna aku mnyayangimu,,
sygnya kau bkn milikku,kau sdh d milikki oleh 0rg lain trlebih dahulu,aku trlmbt..:-(...
aku hnya brserah kpd ALLAH,andainya kau bkn milikku aku redha..mgkn kta sdh d tkdirkn x bjodoh..sm0ga bhgia..aku sntiasa mnd0aknmu...
apabila aku mrinduimu aku akn mngis..:-(

Tanpa Nama berkata...

aku prnh hntr msj ni pd bf aku.."i want to lock u in my heart, throw away the key..so that no one can take u away from me.."tp hr ni ttp tngglkn aku unk brsma dgn bks kksh yer yg prnh kcwakn dia dulu..dan aku shngga aku msh sygkn dia..msh blom mmpu untk lupakn dia..smkin aku cuba lupa..smkin kuat aku mngingti drinya..ya allah bri aku kekuatn..

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.