Selain Ucapan I Love U

Share on Tumblr 1: Mengucapkan kata-kata pendukung
Bila anda mengucapkan kata-kata yang isinya memberikan dukungan, maka si dia akan lebih bermotivasi untuk melakukan sesuatu yang diinginkan olehnya. Pujian, kata-kata yang membesarkan hati, memberikan semangat, membicarakan hal-hal positif tentang pasangan adalah salah satu bentuk ungkapan atau bahasa cinta pada pasangan.

2: Kebersamaan
Kebersamaan bererti anda dan pasangan melakukan sesuatu bersama dengan perhatian yang terfokus, bahkan mencurahkan seluruh emosi pada kegiatan itu, misalnya; menemani pasangan menonton pertandingan bola sepak dan tidak segan-segan ikut melonjak dan menjerit keriangan ketika pasukan pilihan pasangan menjaringkan gol.

3: Memberi Hadiah
Hadiah adalah simbol visual cinta. Anda boleh memberikan hadiah di hari peringatan ulang tahun percintaan atau ketika pasangan naik pangkat. Kehadiran anda juga suatu bentuk hadiah berharga bagi pasangan.

4: Melayani dengan tulus
Meskipun pasangan tidak pernah menuntut untuk anda memasak satu hidangan istimewa kepadanya tapi anda boleh memberikan kejutan istimewa. Namun lakukanlah secara tulus tanpa merasa dituntut untuk melayani. Pasangan pasti akan merasakan ketulusan anda sebagai bukti cinta.

5: Kuasa Senyuman
Senyumlah pada pasangan selalu. Kuasa senyuman anda pasti membuatnya terlupa pada masalahnya sebentar di tempat kerja dan mengembalikan keceriaan pada dirinya. Selain Ucapan I Love U

75 Komen:

UMSKAL berkata...

MAS'EMIEZA ZAINURFARINA MASNON.I LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

ILI IJAT CAYANG SGT KT ILI.....PAAN CYG SGT KT AIN...

Tanpa Nama berkata...

i love n miss u so much..muaaaaah..

Tanpa Nama berkata...

zai love ian

hney berkata...

hazrie,i love u so much..whatever happen hney slalu sayang abg..thanks abg 4 ur love..

akish berkata...

mama papa syg mama sgt3... jgn nkal2 k.. AIDY SHAIREIN 4EVA

Tanpa Nama berkata...

abg..... thankz for loving me sooo much!
i'm very appreciae it!

Tanpa Nama berkata...

ohh amer, u're my everyhting. i love you so damn freeking fucking much :)

Tanpa Nama berkata...

SNF Sayang Sangat2 Mohd Hafiz....

Tanpa Nama berkata...

chi_luvz_dhi
polepell

Tanpa Nama berkata...

ejat ekin syg sgt2 kat ejat..i love u so muccchhh!!!muahh

Tanpa Nama berkata...

Everyone's seem to show their love here...how impressed, i also want to tell that i love someone very much even we are far away, but honestly i love u as what u are, and it's true...wink!

Tanpa Nama berkata...

norhazani......i love u!!!!!!!!!za_rie

Tanpa Nama berkata...

TA CHAYANG MA CHA....
LOVE

Tanpa Nama berkata...

WMFRahman i love u!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Abg i love you so much

Tanpa Nama berkata...

From de bottom of ma heart...
i finally found My Love.....
Love u my Lover...
u r da 1 n only 1

Tanpa Nama berkata...

i love andric 4ever and ever...only u in my heart.....love u so much...

Tanpa Nama berkata...

i love bonieface......

Tanpa Nama berkata...

cinta itu buta,
kita yang memimpin cinta....
kebahgiaannya kita yang ukir...
dalam cinta itu ada suka dan duka...
sayang,
setialah pada cinta kita
biarpun usi dimamah waktu...

sayang....
i love u
moga abadi

Tanpa Nama berkata...

i love u fikri........

Tanpa Nama berkata...

i love u arterfly.....
meski cinta tak harus memiliki tapi aku sungguh sayang sama kamu....

Ateh.. berkata...

Allah,

Aku sayang padaMu. Biar semuanya menuturkan kasih syg masing2 kepada org lain, aku tetap menyayangiMu lebih dari yg lain!!!

FERRY berkata...

I Love U"tanpa mu hidup Q G Brarti.ECCLEZIA NAOMI(KEZIA)_(ZI)

Tanpa Nama berkata...

i love u ainn!!mfkn bee jrg peduli ainn...

Tanpa Nama berkata...

mama cygggg cngat kat papa fit!!!i love n miss u so much pa!!!!mmmuuuaaaahhhhh!!!cyg selalu!!!!~fina 4ever!!ever!!n ever!!!

Tanpa Nama berkata...

bunga love kumbang!!!...

Tanpa Nama berkata...

bunga love kumbang!!!...

Tanpa Nama berkata...

ombak love pantai!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Shah....I love u so much...as u do...
-ica-

Tanpa Nama berkata...

wei, sayang ALLAH nak letak mane lau sayang manusia lebih2?

meo berkata...

hehee..
sayang ALLAH..
syukur kepadanye kerana kite dapat sayang menyayangi antara kite....
amin...

eyla berkata...

Izad syg.....I LOVE U SO MUCH!!!!

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum..ALLAH cipta setiap manusia itu berpasang-pasangan....so klu korang rase da jumpe psgn yg sesuai..kawin r cpt2..bkn pe..Allah bg rahmat..n elak maksiat..!!!just want to remember ma self n others..huhu..daa..=}

Tanpa Nama berkata...

syed aqdee syafiq..i luv u pa..

Tanpa Nama berkata...

i luv u abg cyg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!i luv u so much..........

ram berkata...

Ramzi dan Aqilah Liyana Selamanya..Aminnnn

Tanpa Nama berkata...

Salwati I love u so much and forever!!!

Tanpa Nama berkata...

iya i love u so much. i will always love u....

balqis berkata...

i love you myheart..

balqis berkata...

ya allah satu kan kami ya allah.. bahagiakan kami allah

Tanpa Nama berkata...

AKU pon nak luahkan I luv u gak la..hehe...wat laki2 yg aku admire...........I LOVE Uuuuuuuuuuuuuuuu so muchhhhhhhh :)

Tanpa Nama berkata...

love u damm much

dhex_fhaa berkata...

.ugh...
.aq saiang dya,
.dya jg sgd saiang aq...??
.tp,npa dya ngglint aq...?

dhex_fhaa berkata...

.aq syg kmo....
.kmo syg aq....
.tp npa kmo ngglin aq...??

bennluphy.blogspot.com berkata...

terkadang kita baru sadar itu cinta saat cinta itu udah pergi jauh ninggalin kita...setujuu...??

Tanpa Nama berkata...

ku tetap mencintaimu walauapapun keputusan yg ko wt.. wlaupn ianya menyakitiku. cintaku padamu ikhlas xmengharapkn blsn tp hanya ingin melihat ko bhgia huhuh.. i luv u soo much tulus ikhlas drku...

Tanpa Nama berkata...

dak busuk lup dak comot...

Tanpa Nama berkata...

im not sure im in love or what????
but i l0ve m.aminuddin so much....
he is my lurve f0rever n eva.....
syg cinta b sgt2=(

f]a]t]i]n berkata...

dear,syg cintakn dear sgt²..

Tanpa Nama berkata...

abg.. i luv u so much...muahhh..

Tanpa Nama berkata...

ga mampu tuh,,,tips nya....

afiqah berkata...

epi...
qah syg epi...
satukanlah hatinya dengan hatiku wahai Tuhanku...amin...afiq afiqah selama2nya...amin...

afiqah berkata...

epi...
kesetiaan ku hanya padamu...
walau jauh beribu batu...
demi menuntut ilmu...
tabahkan lah hatimu sayang hadapi dugaan di sana...
putera hatiku..selama2nya...
smge pengorbanan kita berdua,...
membuahkan kebahagiaan yang kekal dunia akhirat....
afiq afiqah slme2nye...amin...

afiqah berkata...

satukanlah hatinya dengan hatiku wahai Tuhanku....
afiq afiqah selama2nya....
epi,qah sayang epi selame2nya!!!!!
tq my love...my soul...my prince...
4ever and ever....
amin.......

pinky berkata...

cinta tu unik..mcm2x blh jd sbb cinta..sygi la org yg mnyayangi kita..hrgai ape kita ada..tp, jgn lupa maha pencipta..

Tanpa Nama berkata...

subhanallah..awaklah insan yang terindah yang pernah saya lihat..

--aM--

TINTA BICARA berkata...

pergilah sayang kerana aku tidak mahu melukai hati mu lagi.aku lakukan ini semua kerana satu perkara,'aku cintai diri mu setulus hati ku'

Tanpa Nama berkata...

"Adakalanya kita perlu menangis agar kita tahu hidup ini bukan sekadar KETAWA,dan adakalanya kita perlu KETAWA agar kita tahu mahalnya nilai AIRMATA.."Bersyukur pada orang yg MENYAKITIMU kerana dia yg MENAMBAHKAN kamu,bersyukur pada orang yg tidak MENGENDAHKAN kamu kerana dia yg MEMUPUK mu BERDIKARI,bersyukur pada orang yg MENJATUHKAN kamu kerana dia orang yg MEMPERHEBATKAN
KEMAMPUANMU,bersyukur pada orang yg MENYEKSAMU kerana dia yg menguji KESABARAN & KETABAHAN
kamu"

from:gurlz_ganu92

Tanpa Nama berkata...

papa syg mama sgt2 ! mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!

Tanpa Nama berkata...

ta cyayank bgt ma zky...............

Tanpa Nama berkata...

syukuri apa yg ada.,.,.,.!!!!!!

azieloveamirul berkata...

siti aziera love mohd amirul rashidi...
ayg akan syang abg ari ni,esok,lusa,dan insyaallah
syg dan cinta ini pd abg akan berkekalan..
hari yg dinanti akn tiba....
bsabarla syg...

azie
love
amirul

indah adiiiiiiiizzzzz berkata...

cinta memberi bunda seribu alasn untuk tetap bersama ayah,,
nmaun cinta tak pernah memberi bunda alasn mengapa bunda begitu mencintai ayah,,,,,!!!
bunda akn sll menunggu ayah datang untuk hidup selamanya
Love YOU cinta..........

"3z"

akish berkata...

mama papa syg mama sgt3... jgn nkal2 k.. AIDY SHAIREIN 4EVA

nia berkata...

cnta kt mnsia jgn lbh2..

Tanpa Nama berkata...

Lead berkata...
I love u SHERLY YONG...FOREVER!!

Tanpa Nama berkata...

ALEX BERKATA...
I LOVE U CHONG PEI NI...

Tanpa Nama berkata...

LEAD BERKATA...
SHERLY YONG I ALWAYS PUT U IN MY HEART!I LOVE U FOREVER SHERLY YONG IN HELL OR HEVEN!!!!

Tanpa Nama berkata...

ALEX BERKATA...
I LOVE U FOREVER SO MUCH IN HELL OR HEAVEN I WILL ALWAYS LOVE U CHONG PEI NI!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

bb cinta b syg Omey sgt..

Tanpa Nama berkata...

jom kahwin!!

Tanpa Nama berkata...

I Love you........................
I LoVe you so Much....................
ricky.......=)

Tanpa Nama berkata...

sayang biy sayangkan sayang .. I love U sayang .. muawxxxhhhh ...

Tanpa Nama berkata...

apaaa yahhh????????????????????

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.