10 Perkara Yang Buat Lelaki Sedar

Share on Tumblr 1. Saat teman wanita atau isteri memasakkan makanan kesukaannya.

2. Saat wanita berpura-pura menikmati acara bola sepak kegemarannya, padahal dia tahu bahawa wanita yang didampinginya itu lebih suka menonton filem-filem berunsurkan kisah percintaan.

3. Saat wanita yang biasa didampinginya tiba-tiba muncul tanpa diduga olehnya hanya untuk menonton mereka bermain bola sepak atau bowling.

4.Saat wanita yang biasa didampingi menghilang dari kehidupannya. Ketika inilah lelaki akan sedar bahawa mereka sebenarnya amat memerlukan wanita di samping dirinya.

5. Saat lelaki melihat mata wanita dipenuhi air mata bahagia, ketika mereka mengucapkan, "Sayang, aku cinta padamu..."

6. Saat wanita membelikan tali leher yang sudah lama menjadi perhatiannya.

7. Saat wanita lebih memilih dirinya daripada lelaki lain yang sama-sama dekat dengan anda.

8. Saat wanita menelefon dan hanya untuk mengatakan, "Aku mencintaimu".

9. Saat wanita mengandaikan merekalah yang dapat menyelesaikan persoalannya.

10.Saat wanita mengajak mereka menemaninya untuk berjumpa doctor hanya kerana dia mengadu sakit. 10 Perkara Yang Buat Lelaki Sedar

22 Komen:

Tanpa Nama berkata...

kok g da yg ingirim????????????????

Tanpa Nama berkata...

aku xmmapu untuk menjauh drnya kerna saygku padanya terlalu bnyak...

Tanpa Nama berkata...

alahai...sayu i bace...ade la ckit pada i...huhuhuhu..

rapunzel2711 berkata...

aaaiii......tololnya...tipu la xdapat jauhkn diri dr lelaki...

Tanpa Nama berkata...

boleh lerrr

Tanpa Nama berkata...

boleh lerrr

suriA berkata...

bhgia ada rs...?

Tanpa Nama berkata...

huh.. i pnh wat most of things kat ats tuh.. tp..dia xsdar2..

Tanpa Nama berkata...

i buat macam2 dah termasuklah macam dalm tips kat atas ni tapi si dia relaks je!macam nothing happeN!??!!

Tanpa Nama berkata...

huhu...asyik kite org pompuan jer kena wat..

Tanpa Nama berkata...

leh cye ker??

Tanpa Nama berkata...

Em, kalu sume tuu buat laki tasedar?

labyrinth berkata...

patutkah perempuan mencari cinta..???buntu..

Tanpa Nama berkata...

patut sangat tu..

Tanpa Nama berkata...

camna aku nak wat dia sedar aku syg sgt kat dia kalo dia bz sntiasa... nak berhubung punya susah

syiera berkata...

ee..xmcm perigi mcari timba ke?????...xboleh....xboleh....

Tanpa Nama berkata...

erm..tul kew pkre nyh??

Tanpa Nama berkata...

dah lumrah manusia baik lelaki manupun perempuan selalunya lupa akan kewujudan insan yans sebenarnya amat menyayanginya sepenuh hati..namun,sering saja kita "manusia" leka dan alpa hingga menjadikan seseorang yang hakikatnya kita syg terluka,tersisih dan kadang terasa terbuang oleh pasangan sendiri..rasa yang boleh menimbulkan persoalan sama ada pantaskah utk masih setia mendampinginya atau dia mmg tak pernah perlukan aku dlm hidupnya...

rapunzel2711 berkata...

aaaiii......tololnya...tipu la xdapat jauhkn diri dr lelaki...

Tanpa Nama berkata...

aq skew lau laky y cpt sdar tntg kistimwaan pomp neh...i very like the man like this...

Tanpa Nama berkata...

aku teringin nk dpt lelaki yg romantik dan sangat menghargai diri aku

Tanpa Nama berkata...

nk sgt klau si dia mmhmi dri ini..

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.