Rahsia Kentut ~ Just For Fun!

Share on Tumblr 1. Orang TIDAK JUJUR

Orang yang kalau kentut lalu menyalahkan orang lain.

2. Orang BINGUNG

Orang yang menahan kentutnya sampai berjam-jam.

3. Orang BERWAWASAN 2020

Orang yang tahu masa yang terbaik untuk kentut.

4. Orang SENGSARA

Orang yang ingin kentut tapi tidak boleh kentut.

5. Orang MISTERIUS

Orang yang kalau kentut, orang lain tidak ada yang tahu.

6. Orang GUGUP

Orang yang tiba-tiba terkentut bila di sergah.

7. Orang yang PERCAYA DIRI SENDIRI

Orang yang melepaskan kentutnya dengan bunyi yang amat lantang

8. Orang SADIS

Orang yang kentut di dalam selimut ketika di ranjang terus
dikibaskan baunya.

9. Orang PEMALU

Orang yang kentut tidak bunyi tapi gusar orang terbau kentutnya.'

10. Orang yang STRATEGIK

Orang yang menyembunyikan kentutnya dengan tertawa terbahak-bahak biar orang lain tidak dapat mendengar bunyi kentutnya.

11. Orang BODOH

Orang yang kalau habis kentut menghirup nafas untuk mengganti angin kentutnya yang sudah keluar.

12. Orang PELIK

Orang yang boleh mengeluarkan kentut apabila di suruh

13. Orang SOMBONG

Orang yang sering mencium kentutnya sendiri dan bercerita akan keharuman kentutnya.

14. Orang RAMAH

Orang yang tidak kisah mencium kentut orang lain.

15. Orang yang tidak senang BERGAUL

Orang yang suka kentut bila berkumpul dengan teman-teman.

16. Orang AKUATIK

Orang kalau gemar dikentutnya di dalam air

17. Orang ATLETIK

Orang kalau kentut sambil mengeluarkan tenaga dalam.

18. Orang JUJUR

Orang yang mengaku kalau habis kentut

19. Orang PINTAR

Orang yang boleh menghurai kandungan bau kentut orang lain seperti bau telur atau buah durian.

20. Orang KELAKAR

Orang yang bila ketawa sambil kentut

21. Orang yang ROMANTIK

Orang yang kentut bunyinya mendayu dan berirama merdu ketika sedang berdating

22. Orang yang TIDAK SIHAT

Orang yang bila batuk dia akan terkentut

23. Orang yang PANAS BARAN

Orang yang mudah marah bila terbau kentut walaupun kentutnya sendiri

24. Orang yang PELUPA

Orang yang tertanya-tanya bila terbau kentut padahal dia
sendiri yang kentut


~ This is for fun only! Rahsia Kentut ~ Just For Fun!

33 Komen:

illa berkata...

wei kowg.betol leh pecah kan perut r.hehehehe,lawak sgt2.smpai kt yg nga sedih ni terus tergelak x henti2
hehehehehhehehehehehehehe.best nyer
THANKS KOWG………..KT EPPY SESGT YER…….

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..1 juta...lawak beto rr..tahniah la..aku tak penah gelak mcm ni.sorang2 mcm orang gilerrr..memg lawakkk...dah nak sambung gelak..hehehehehehe

Tanpa Nama berkata...

memang klaka la...hahahha... ak bc pg2 buta pun boleh xngantuk jdnyer..heheheh..bgus2, aku suka sgt....hehehehheheheheh............

Tanpa Nama berkata...

aku pom suka sgt2...
erda yg ad prob pom gelak gler2...
mmg best...
make us laugh...
hahahahahaha

Tanpa Nama berkata...

kehkehkehkeh..mmg lawak klu bab2 kentut ni coz aku dikelilingi member2 yg xtau malu klu kentot kuat2..

Tanpa Nama berkata...

ya pa la g...kin ktwa tu ni bla cite bab2 k'tut ni...hahaaha..aramaitiieee...

Tanpa Nama berkata...

wakakakakakakakkakkaa.......... lawak2.cam org gila dah aku ketawa sorang2 depan com ni... huhu..

Tanpa Nama berkata...

ha ah lawak gler...
kami tgelak smpai tkencing,guling atas padang
he..he....

Tanpa Nama berkata...

korang semu gelak sampai pecah perut, sampai terguling lah, x de maknanye,tapi aku wat selambe je........korang sah kena hantar kat tanjung rambutan,,,padan muke...

Tanpa Nama berkata...

wow!!
pecah perot siak!!
giler tol!!!!
kentut pon dew rahsia ka??
haidoi...
hampeh!!!

Tanpa Nama berkata...

lawak nk mati
kakkahkah

Tanpa Nama berkata...

Naek biru muke aku....dah rupe alien mendarat dah...adoyai lawak abis...

Tanpa Nama berkata...

NAEK terkentut-kentut aq tgok lah...

Tanpa Nama berkata...

hua ka kaa.....nak tergelak aku dibuat nya!!!!! biar betul ....... hi...hi..hi.... uhukk!!! uhukk!!! paper porn....thanks bagi panduann..... huakakaa.......

Tanpa Nama berkata...

kretif jugak org yang membocorkan rahsia KENTUT nie..... huhuhu thx....

Tanpa Nama berkata...

UP 2 U la...

farhan@kc berkata...

gile dah korang ni....
jgn lah kronik sgt....
sudah nye aku lagi tegelak bace komen korang.
hahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

klakar gler.......awak pecah perut............kalo msuk wayang bley pcah pnggung!!!!!!!!!!!!!!!!!

dxmas berkata...

adeh...mmg lawak..kan da gelak sorang2 ni..mak aku da jenguk2 pale tngok anak die gelak sorang2 dpn pc...hahahahahaah

Tanpa Nama berkata...

btul 2 btul.....crita kntut ne mmg ada bnar ny...mcm kwn aq c ena 2 klw kntut tak maw mgaku...suka plak 2duh org lain....pa kjadah nyer................................................................

violet berkata...

seronok...
gelak sorang2 time nak gi kuliah,
ble teringat rahsia kentut..(sebab terasa ckit2)
(^_^)

Tanpa Nama berkata...

thanks...boleh gelak kuat2...

Tanpa Nama berkata...

hahahahhahaha,,teringat lak kat roomate yang kentut bersepah..angin aku

Tanpa Nama berkata...

hahaha.. lwk gler bah...

mencari asal_usul berkata...

haha...sape yang buat nie arr..boleh masuk RAJA LAWAK 6 arrr...
abes lau orang yang kentut tsekat2 macam mane plakk?????
ade tak maksudnyerr?????????????????????????

Tanpa Nama berkata...

haha...lawak~

Tanpa Nama berkata...

lwak nk mti...sket prot aq glak

Tanpa Nama berkata...

hahaha...pnya lwak...budu btull

Tanpa Nama berkata...

Naiseee! <3

Tanpa Nama berkata...

hahahahahaha..hehehehehehe..
huuhuhuhuhuuhuhuhu..

Tanpa Nama berkata...

poyo ~

eryn wawa berkata...

haha , t'kntut2x bce artikel ni . 'eryn wawa'

Nurul Yazmeen Zahidan berkata...

Aduh mak! klkr gile artikel ni! Blh trkentut-kentut mebacanya.

Selepas Baca, Sila Komen

Kedai Hadiah Online

Artikel Terkini

Catatan Popular

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.