Tanda Lelaki Mabuk Cinta

Share on Tumblr Tahukah anda bila lelaki benar-benar jatuh cinta? Apabila setia pada kekasihnya dengan ikhlas, perubahan sikapnya amat mengejutkan.

Lelaki yang mabuk cinta sanggup berkorban dan melakukan apa saja untuk kekasihnya.

Antara tanda lelaki jatuh cinta dengan hebat termasuk:

- Bersungguh-sungguh melakukan sesuatu untuk kekasihnya dengan rela bukan kerana terpaksa.

- Sentiasa ingin menghiburkan hati kekasihnya dan berubah menjadi orang yang kuat bercakap.

- Banyak menasihati kekasihnya kerana dia sayangkan kekasihnya.

- Berusaha mengongkong kebebasan kekasihnya kerana perasaan cemburunya yang meluap-luap.

- Sentiasa takut kehilangan kekasihnya.

- Sentiasa mengawasi pergerakan kekasihnya kerana dia sering rasa curiga.

- Tidak suka lelaki lain rapat dengan kekasihnya.

- Mudah rasa cemburu dan sensitif apabila kekasihnya tidak menumpukan sepenuh perhatian padanya.

- Ada kalanya dia seperti seorang anak kecil yang meminta perhatian kerana dia mahukan kekasihnya melayannya lebih daripada orang lain.

- Menjadi orang paling rajin dan sanggup membantu kekasihnya melakukan apa saja.

- Pandai merajuk kerana ingin dipujuk kekasihnya.

- Menggelabah apabila kekasihnya berjauhan daripadanya terlalu lama.

- Sentiasa memastikan keselamatan kekasihnya.

- Mementingkan kekasihnya daripada dirinya sendiri.

- Kerap bertanya cinta kekasihnya kerana dia berasa kasihnya lebih kuat daripada kekasihnya.

- Tidak melayan perempuan lain yang tidak ada urusan penting dengannya.

- Cuba meluangkan lebih banyak masa dengan kekasihnya walaupun terpaksa menunggu kekasihnya dengan sabar.

- Membanggakan kekasihnya depan orang lain.

- Jika dia ditinggalkan kekasihnya, dia berasa serik dan tidak percaya dengan cinta perempuan lain namun sentiasa mengharapkan kekasih kembali padanya.

- Apabila timbul orang kedua, dia akan hilang akal dan sanggup buat apa saja untuk merebut kembali kekasihnya.

- Menganggap kekasihnya sebagai orang yang paling dipercayai dan sanggup menyerahkan harta walaupun nyawa sendiri. Tanda Lelaki Mabuk Cinta

7 Komen:

bengang berkata...

eeemmmm…
kadang aku x phm ngan boy aku 2…
kadang wat aku strees
skang ni pon ngah strees..
eeemmm ntah la..
kdg die ley wat aku aapy..
kdg x…
kdg die bia aku tekontang kanting
kdg bile dpt tau org laen sk kat aku die merajok plak…
mara…
diam je…x msj2…
ssh idop aku mcm ni
bestnye klu dpt yg btl2 menyayangi kite..
tp aku syg die..
syg sgt2…
tp 2 la…
x tau smpi bl aku harus tahan…
korang…
tolong la aku…
aku ley jd giler…

rini berkata...

wadoh….. tanda - tanda ini memang benar2 terjadi dalam kehidupan saya. ya begitulah tanda - tanda nya nampak buangetttttt gitu dehh ……

yaya berkata...

memang ade tande nie dlm percintaan aku....dia selalu merajuk....aku pasti mesti bf aku cintakan aku sebab dia slalu tanye aku ade bf lain ker....dia cemburu....aku sayang die...i love u so much bie....

Tanpa Nama berkata...

best nyer yaya ada bf cam tu..

Tanpa Nama berkata...

asalam...tnde2 nie ada dlm prcntaan aku,,,dia sll mgambl brat ttg aku,,dn sgla2nya lh,,aku bhgia brsamanya......luv u bb...:)

Tanpa Nama berkata...

aq juga stuju krn aq juga mmpunyai bf yg ad ciri2 sprti d atas....aq kdang trase rimas tp aq tau die x snggup untk khlangn driku....sme sprti aq....aq x mau khlangn nye.....skrg kami trpaksa brjauhan krn aq mnyambung pljaran nmun die slalu d htiku...i love u so much dear.....

Tanpa Nama berkata...

tq..cicinta,,skng nie sy pcaya bhawa bf sy btl2x m'cintai sy..heheh sy hppy sngt2x...=D

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.