Persoalan Hati

Share on Tumblr 1. BILAKAH SI DIA MELAFAZKAN ‘ AKU CINTA PADAMU ‘

Selalunya si dia akan melafazkan ungkapan sebegitu setelah si dia yakin kamu benar2 cocok dengan nya.Si dia mahu berlaku jujur dan kamu harus tahu meyelami isi hatinya. Adakalanya seseorang itu sukar untuk meluahkan melalui kata2. Tetapi gerak geri boleh menggambarkan perasaannya ketika itu. Maka kamu harus sentiasa peka dengan respons dan segala tindak tanduknya.

2. BILAKAH SI DIA AKAN BERTANYA TENTANG LATAR BELAKANG KAMU !

Jika si dia mahu mengenali kamu dengan lebih dekat lagi. pasti si dia akan bertanya tentang latar belakang kamu terutamanya berkenaan keluarga kamu, Pastinya si dia menjalinkan hubungan yang intim jika si dia endapat kamu yang terbaik untuk dirinya.

3.BILAKAH SI DIA AKAN BERSIKAP CEMBURU DAN TERLALU MENGAMBIL BERAT TENTANG KAMU ?

Jika si dia menyayangi kami dan tidak mahu kamu terlepas ke tangan orang lain, kedua sifat ini iaitu cemburu dan mengambil berat pasti ada dlm dirinya. Si dia takut kamu akan berpaling kasih dan seboleh-bolehnya mahu kamu menjadi miliknya mutlak.

4. BILAKAH SI DIA AKAN MENDAHULUKAN KAMU DALAM HIDUPNYA ?

Apabila terhadapnya kukuh, jujur dan kedudukan dirinya paling istimewa dalam bila si dia yakin cinta kamu hidup kamu. Si dia juga akan menjaga hati kamu dan sanggup berkorban apa saja. Tetapi jangan pula kamu mengambil kesempatan kesetiaan hatinya pula ya!

5. BILAKAH SI DIA AKAN MENIMBULKAN SPEKULASI DALAM HUBUNGAN KAMU ?

Tentu saja bila kamu dan si dia bercanggah pendapat, saling tidak jujur dan tidak meluahkan perasaan di hati, senario ini pasti terjadi. Setidak-tidaknya ia akan membuatkan hubungan kamu agak tegang dan berlaku salah faham antara kamu berdua. Jadi lebih baik terterus terang tentang apa yang kamu rasa jangan sembunyikan perkara- perkara yang patut dia tahu. Persoalan Hati

0 Komen:

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.