Sahabat Lebih Menggembirakan

Share on Tumblr Kadangkala kamu akan rasakan diri kamu lebih enjoy dan gembira bila bersama dengan teman-teman berbanding dengan kekasih hati. Mengapa agaknya? Berikut 10 alasannya:

1. Tidak punyai kekasih tak mengapa asalkan punyai ramai teman.

2. Tak perlu pening kepala ketika menonton filem di wayang. Kamu bebas mencari cerita apa saja yang kamu sukai.

3. Kamu bebas untuk ke mana sahaja kamu suka. Tanpa perlu dikongkong oleh sesiapa sahaja! Yang penting kamu gembira dengan teman-teman kamu.

4. Kamu cukup bahagia dengan cara kamu sendiri. Tak perlu memikirkan tentang orang lain.

5. Sahabat kamu tak akan berkecil hati kalau kamu tiba-tiba saja terpaksa batalkan janji kerana ingin menghabiskan masa bersama keluarga.

6. Ketika keluar makan, kamu bebas untuk makan apa saja, sebab temanmu tentu tak kisah. Kalau bersama kekasih, kamu terpaksa mengambil kira kesukaannya juga.

7. Bebas berbual bersama teman-teman berjam-jam di telefon. Tak payah nak fikir kamu belum mandi atau tidak. Malah dia pun mungkin sama juga.

8. Tak perlu terburu-buru pulang ke rumah sekiranya kamu keluar bersama teman-temanmu. Bahkan kamu bebas untuk pulang ke rumah sehingga jam berapa sekali pun. Seronokkan? Kalau berdua, susah juga takut ramai yang pandang serong.

9. Lebih seronok keluar shopping bersama teman-teman kerana kamu semua satu kepala! Semuanya gila shopping!

10. Bersama teman, kamu dapat berkongsi apa saja termasuklah perkara yang mungkin kamu sendiri tak pernah kongsi bersama teman lelaki kamu. Sahabat Lebih Menggembirakan

2 Komen:

Tanpa Nama berkata...

yup2..
btol..
sgt2 setuju..

Tanpa Nama berkata...

saye suka blog ni sgt2;)mohon utk pjm kata2 ye....tq.

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.