Mungkin Aku Bukan Yang Terbaik

Share on Tumblr Mungkin aku bukan yang terbaik untukmu
namun kucuba menjadi yang terbaik
jika bukan untuk kamu
sekurang-kurangnya aku melakukannya
untuk diriku sendiri
dan untuk Tuhan
memperbaiki kelemahan diri Mungkin Aku Bukan Yang Terbaik

18 Komen:

Tanpa Nama berkata...

hmm best ayat nie..nak sambung leh...

mungkin aku bukan terbaik untuk mu
kerana bayangan lama DIA menjelma
bila kau bersama ku...

mungkin aku bukan terbaik untuk mu
kerana aku tidak mungkin menjadi DIA

mungkin aku bukan terbaik untuk mu...
kerana aku telah menjadi DIRIKU sendiri

Walau aku bukan terbaik untuk mu
ingatlah....
dalam kekurangan ku ada sedikit yg blh kau gunakan untuk mencukupkan kekurangan mu yang
sedia ada...

Tanpa Nama berkata...

sy rasa ayat kat atas 2 sama mcm sy dan bf sy...
sy syg..cinta giler kt dia tp dier leh wat dek je kat sy.. dgn slamabe main2kan ati dan prasaan sy... tp ble pla sru ppuan lain sms sy dan ckp jgn ggu dier.. ssh sngt ke nak ckp apa yg ada dlm hati.. sy yg dungu ni tetap sygkan dier..

mya berkata...

mungkin aku bkn yg tbaek utkmu,
sentiasa hadir dgn serba kkurangan,
tegar melukai hatimu..

mungkin aku bkn tbaek utk mu,
tapi cintaku padamu tidak dapat ku tipu,
cintaku satu untuk mu..

mungkin aku bkn terbaek utkmu,
slkalu mbuatkan mu letih dgn diriku,
kau byk mjaga hatiku..
tapi aku bkn yg tbaek utk brtakhta dhatimu..
mengapai cintamu yg suci..

Tanpa Nama berkata...

mungkin aku bukan yang terbaek untuk dirimu,
sehingga kau sanggup menduakan diriku,
aku masih ingat lagi,
saat kau melafazkan kata-kata cinta,
kau takkan meninggalkan diriku,
kerana kau sangat sayang kepadaku,
malah pernah satu ketika dulu,
kau memberitahu kawan baikku,
bahawa kau tak sanggup kehilanganku,
waktu itu aku rasa sangat bahagia,
tapi aku sedar semua itu hanya tinggal kenagan buat diriku,
kini aku hanya mampu berdoa semoga kau berbahagia dengan pujaan hatimu,
pergilah dari diriku,
janganlah kau mencari diriku lagi,
pergilah cintaku,
jangan sesekali kau kembali dalam hidupku lagi....

Tanpa Nama berkata...

mungkin ku bukan terbaik
tercipta untukmu
kerna aku seringkali keliru
apa perasaan dan isihatiku padamu
mungkin aku bukan terbaik untuk mu
kerana kau seringkali keliru jua
dengan sikapku seakan pergi untuk menjauh
ketika kau datang mendekatiku
seakan dekat di hati ketika kau cuba menjauh dariku..
aku bukan yang terbaik untuk dirimu
sesungguhnya aku insan yang keliru..

eidaenas berkata...

mgkin aku bkn yg terbaik untuk mu...
tp aku berharap dpt memberi sume yg terbaik untuk mu...kerana perasaan syg dan cinta yg wjud dlm ati...aku sedih.. x dpt lg membuat yg terbaik untuk diri mu..kerana tlh kau plih jln hdup mu sndiri..aku sdih kerana x dpt lg membahagiakan mu..kerana tlh kau cari pngganti diri ku..yg mgkin dpt memberi sgala yg terbaik tuk diri mu..aku cma mampu memandg sdangkan dlm ati ini merintih..nape aku x diberi pluang tuk buktikan syg ku pd mu..? nape aku x di beri pluang tuk wt yg terbaik tuk diri mu..? MUGKIN AKU BUKAN YANG TERBAIK UNTUK MU :(

Tanpa Nama berkata...

mungkin aku bukan yang terbaik untuk mu...
tapi aku mencuba memberi yang terbaik...walaupun di sebalik smua ini aku sedar aku tidak seperti die...sedangkan aku terlalu banyak kelemahan...tp cuma 1 yang aku pasti...aku sentiasa mencuba memberi cinta yang terbaik buat dirimu..dan hubungan kite walaupun kadang kala hatiku terluka...akibat perilaku mu...membiarkan hati menangis asalkan melihat kau tersenyum bhagia...itulah yang terbaik....buatmu...tp bukan buatku diriku...

| cik azeya | berkata...

saya nak jd yg terbaik.

Tanpa Nama berkata...

aq akan jadi yang terbaik utk dirimu syg

Tanpa Nama berkata...

mungkin aku bukan terbaik untuk mu,
kerana sayang ku, kau aku lepaskan,
mungkin aku bukan terbaik untuk mu,
kerana derita dan masa aku yang singkat kau, aku lupakan.
mungkin aku bukan terbaik untuk mu sayang,
ketika hati aku menagis sedih,
takkala aku meminta putuskan hubungan.
terima kasih tuhan kerana awak cinta pertama saya.
dari AR

Tanpa Nama berkata...

mungkin aku bukan terbaik untukmu,,
sehinggakn kau tega menduakan cintaku,,
sehinggakan kau tega menipu aku dalam diam,,
sehinggakan kau tega membunuhku galam senyap..
yaaa,,
mungkin aku bukan terbaik untukmu,,
sehingga kau sanggup memalukan aku,,
sehingga kau sanggup mamaki aku,,
sehingga kau sanggup membiarkan aku..
aku,,
kesepian,,keseorangan,,
mengapa kau datang tanpa pamitan,,
mengapa pula kau pergi tanpa suruhan??
andainya,,
aku dapat putarkan kembali waktu dulu,,
akan aku ubah supaya aku tidak kenal erti CINTA..
agar aku bisa hidup bahagia,,
tanpa ada persaan yang amat aku benci sekarang ini..
yaaa,,
hanya kerana dia,,
benar juga,,
aku bukan yang terbaik untukmu.....

pencari nilai sejati berkata...

mungkin aku bukan yg terbaik untukmu...
kerana ku x memahami perasaan mu...
ku x pernah ucap kata romantis yg sepertinya...
aku bukan yang tebaik dalam membuat dirimu bahagia di sampingku...
dan aku x pernah yang terbaik bagimu bila kau memerlukan seseorang waktu kau berduka...kecewa...dan sunyi..
wahai kekasihku...
aku bukan yang terbaik untukmu kerana aku gagal mencarimu...hingga kini..
jodoh pasti akan menemukan kita nanti...
bersabarlah wahai sayangku...jodoh pasti temukan kita..

Tanpa Nama berkata...

sedih bila memikirkan yang kita harus menanti bila kita akan di satukan... :'( namun, aku ttp akan menanti kamu..wahai kekasih... selamanya..

ihsaanul haqq berkata...

Perindu sepi

tiada yang indah melainkan ku bersujud padaNya....
segala ketentuaan hanyalah dariNYa yg Maha Essa....
ku berserah tuk semua itu ....andai masih ada ruang dihatimu untuk diri ini akan aku bajai kuntum-kuntum rindu yg dulunya layu di mamah mentari kan bersemi kembali..
bagai kuntuman mewangi indah berseri............

kini aku bagai pungguk merindukan bulan ....
sepi tanpa bicara..
menanti kehadiran yg tak pasti kan adanya....
sinar kebahagiaan tuk kita bersama....
rela ku terima segenggam nafas....
andai itu kemahuan mu....Tuhan






Luahan rasa IHSAANUL HAQQ

Tanpa Nama berkata...

Segala keikhlasanku segala pengorbananku tidak pernah dihargai...sejak dari itu, aku telah menjadi anti perempuan dan tak pernah mempercayai perempuan lg...

Mr.smiley berkata...

mungkin aku bukan yang terbaik....tapi aku yang teristimewa.

Tanpa Nama berkata...

Maafkan aku jika salah
Tak semesti'y aku
meninggalkanmu
Tapi inilah hidup
Semua berjalan seiring
alur waktu Maafkan aku tak
mampu menjaga cintamu
Aku terlena dgn
perasaanku
Hingga aku
melupakanmu Mengkhianati
kesetiaanmu padaku Jika kau harus
menghukumku
Hukumlah aku seperti
yg kau mau
Aku rela menerima itu
Karena memang semua salahku Aku sadar sepenuh'y
Jika cintaku salah
kepada'y
Aku salah menilai diri'y
Hingga perasaan ini
sakit d buat'y Mungkin ini karmaku
Yg telah menduakan
cintamu
Andai saja masih ada
kesempatanku
Aku ingin memperbaiki semua itu Yg telah menduakan
cintamu
Andi saja masih ada
kesempatanku
Aku ingin memperbaiki
semua itu..

tijek coyy berkata...

Mantap gan. . Mampir andriksetia.blogspot.in/

Selepas Baca, Sila Komen

Kedai Hadiah Online

Artikel Terkini

Catatan Popular

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.